Sergio69
|
|
« : 30.06.2016, 15:26:50 pm » |
|
Всім доброго дня! Я є ЩАСЛИВИМ господарем Горобця (самий перший) - будівничий Андрій Гнашук. На фото я з Горобцем
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #1 : 30.06.2016, 15:33:33 pm » |
|
Прекрасний літак - але любій діжці меду є своя ложка дьогтю . Не стає йому потужності на його злітну масу 550кг. Динаміка не така погана але на вертикалях він дохне на раз. Тому освоївши ази акробатики стало сумновато...І тут раз з Кумом ми натрапили на трішки більший двигун - М337.
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
br5s
Авиаторы
Karma: +161/-17
Offline
|
|
« Ответ #2 : 30.06.2016, 15:41:17 pm » |
|
Всім доброго дня! Я є ЩАСЛИВИМ господарем Горобця (самий перший) - будівничий Андрій Гнашук. На фото я з Горобцем
Чудово, поздоровляю. Щасливий господар чимось схожий на Сергія Орлова ))) Не?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #3 : 30.06.2016, 22:33:00 pm » |
|
Sergio69 М-337 що на фото літака ЛІДЕР не е пілотажним.
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #4 : 01.07.2016, 11:22:03 am » |
|
Не є - згоден. Доробити маслосистему не проблема так як на Горобці я її модернізував і тепер тривалість польоту вверх ногами обмежується подачею палива з розхідного баку. Але порахувавши всі мосо-габаритні характеристики я зрозумів що на Горобець він не стане. Виручив Андрій Гнашук який згадав про завалящий двигун Lycoming. правда це був голісінький блок
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #5 : 01.07.2016, 11:24:43 am » |
|
До того він вертольотний - вхід на карб ззаду
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #6 : 01.07.2016, 12:06:51 pm » |
|
Але маємо те що маємо і я з ентузіастом взявся за розборку і дефектовку. Вскриття показало що ще рік -два і йому був би капець. Ні один клапан не тримав - невеликі точкові ділянки корозіі на сідлах клапанів. Штовхачі клапанівв теж почали кородувати. Зеркало циліндрів правда було чисте. Вкладиші шатунні були НОВІ . Циліндри прошліфовані в ремонтний розмір під заміну поршнів на Р10(0.25мм). Зараз зазор між циліндром і поршне в районі 0.45. Це входить в допустиму межу і я вирішив поки що поршня на міняти.
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #7 : 01.07.2016, 12:07:56 pm » |
|
Зазори в кільцях теж на межі але поки що буде так
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
napets
|
|
« Ответ #8 : 01.07.2016, 22:25:53 pm » |
|
Я згадав як я ремонтував колись свого Восход 2М.І ви знаєте-їздив!
|
|
|
Записан
|
|
|
|
pashtet
|
|
« Ответ #9 : 02.07.2016, 20:17:09 pm » |
|
Я был, уже к сожалению для него, последним кто вылетел на Лидере в самостоятельный. Крутой был крейсер... Серега продолжай, тема интересная. Так кстати народ больше узнает про твой 332, может это поможет его продать.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #10 : 04.07.2016, 11:32:37 am » |
|
Поки тер клапанці та вішкрібував ржу на Lycoming товариш перегрів SUBARU EA-71. Прийшлось робити капіталку. Моторчег симпатичний
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #11 : 04.07.2016, 11:33:32 am » |
|
Майже Lycoming
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #12 : 04.07.2016, 11:42:35 am » |
|
Тепер гостро постало питання про навісне. Дякуючи Майку доставка запчастин з Америки стала реальністю при чому дуже за розумні гроші. Пригод було в цьому плані багато пригод - навіть повернення назад. Все в кінцевому підсумку зрослось. і отак виглядає
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #13 : 04.07.2016, 11:43:48 am » |
|
з іншого ракурсу
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #14 : 04.07.2016, 11:44:39 am » |
|
забув фото
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
|