"Лікбез" по правилам та законам
DAMIR:
Цитата: napets от 21.06.2016, 14:58:33 pm
Нєе.
Отож!:) А жалко.
Геннадий Хазан:
DAMIR я Вам пропоную можливість робити реальні кроки, для досяження мети. Я не буду займатись популізмом, та різними "захцянками". Це не до мене.
Я за реальні кроки , та результат!
Обираети - ВИ!
DAMIR:
Бачите, значить не все так просто...
А "рівняння на Европейский досвід", це не популізм?
Звісно, якщо порівнювати з тим "шо було" і те "шо уже є",
то покращення присутні. Але не варто зупинятись.
А так, складається враження, що в ДАС зовсім забули
покликання подібних структур в цивілізованому світі.
Це відлуння минулого досвіду - основною задачею є
заборонити, покарати, при можливості, витіїватим способом.
Але в основі подібних пережитків, лежить завдання виморочити людину до корупції,
на мою думку. Інакше важко трактувати заплутанність, ніби нескладних, речей.
Це все на мою, малокомпетентну, думку пересічного громадянина, бажаючого
жити по правді. Образити нікого не хотів.
Toris:
Дамір, без аналізу сучасної нормативної бази України у даному питанні тут немає про що говорити. Якщо тема називається "Лікбез по правилах та законах", то наведи хоча б кілька основних законодавчих та нормативних актів, наприклад, звідси http://avia.gov.ua/documents/Normativno-pravova-baza/perelik-aktiv/documents/Normativno-pravova-baza/Nacionalne-zakonodavstvo/23497.html чи звідси: http://zakon5.rada.gov.ua/laws
Наприклад, я не розумію, на чому грунтується "115 кг" (чому саме 115 а не 215, наприклад)? Мені, наприклад, більше подобається 128 (27) кг чи 144 (122) кг. :)
І взагалі, тут на формі є "авіаційний" юрист?
DAMIR:
"8. Не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України:
1) повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани, мотопараплани тощо);
2) метеорологічні радіозонди та кулі-пілоти, що використовуються виключно для метеорологічних потреб;
3) безпілотні некеровані аеростати без корисного вантажу;
4) безпілотні повітряні судна, максимальна злітна вага яких не перевищує 20 кілограмів і які використовуються для розваг та спортивної діяльності.
Ці повітряні судна підлягають обліку в організаціях, зазначених у частині дев'ятій статті 4 цього Кодексу.
9. Нові та модифіковані повітряні судна, не внесені до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, на яких проводяться приймальні випробування, та модифіковані повітряні судна іноземної реєстрації, на яких проводяться приймальні випробування в Україні, підлягають обліку з наданням тимчасових позначень та виданням тимчасового облікового посвідчення. Облік таких повітряних суден здійснюється уповноваженим центральним органом з питань цивільної авіації. Порядок обліку та форма тимчасового облікового посвідчення для таких повітряних суден визначаються авіаційними правилами України.
10. Реєстрацію планерів, дельтапланів, надлегких літальних апаратів, інших повітряних суден спортивного призначення, повітряних суден аматорської конструкції, аеростатичних апаратів, а також видачу посвідчень про їх реєстрацію здійснює уповноважений орган з питань цивільної авіації чи установи, що визначені уповноваженим органом з питань цивільної авіації."
Кінець цитати.
Всьо!
Дуже широке поле у фразі "видачу посвідчень про їх реєстрацію здійснює уповноважений орган з питань цивільної авіації чи установи, що визначені уповноваженим органом з питань цивільної авіації."
Треба робити автожир зі стартом з ніг!
Навигация