СВВП
black..:
Чуть-чуть не так. Крен - малыми изменениями шага от РУС, тангаж изменением шага носового вентилятора от РУС, а вот курс пока нет реального решения (или аналогично тангажу или аэродинамическими поверхностями за винтами или...) Электровариант зависит от поста №4.
Toris:
РУС, як я розумію, працює при достатній швидкості потоку. А порив вітру буде в момент вертикального відривання, тобто крила ще не обдуваються, РУС не працює.
За відсутності горизонтальної швидкості з курсом, креном і тангажом треба щось робити БЕЗ аеродинамічних поверхонь, тобто гвинтами. В гелікоптера В-12 (Ми-12) там все працює за рахунок зміщення вектора тяги по гелікоптерному принципу (циклічна зміна кроку гинтів на протязі кожного обороту).
Toris:
А що будемо робити у нашому випадку, якщо не поставимо у хвості два гвинти: у вертикальній та горизонтальній площинах?
Під час горизонтального польоту їх можна буде взагалі вимкнути і поставити у положення з найменшим опором. Або, навіть, сховати до фюзеляжу, як на планерах роблять.
black..:
Повторюсь.
РУС работает на всех режимах постоянно по крену на малое изменение шага винтов и на элероны, по тангажу на РВ и шаг рулевого винта. Просто с ростом скорости плавно вступают в работу элероны и РВ. А электровинт естественно выключается после набора эффективной скорости
вершок:
Приезжайте к нам . :)
Мы продвинулись гораздо дальше. ;D
Вам будет очень интересно. :D
Навигация