СВВП

<< < (5/6) > >>

КВР:
Цитата: Toris от 12.05.2016, 18:26:40 pm

Переглянув кілька відео і зрозумів, що не розумію, ЯК воно переходить у літаковий режим, не втрачаючи керованості?
Також не розумію, як воно крутиться по курсу, не змінюючи крен; реактивними струменями від двигунів?
Чортівня якась, не менше.


По курсу - наклоном СУ, лувый вперед, правый назад - вращаемся в лево.

По крену - для задачи начального крена - изменение шага на одной из СУ. Далее возврат шага в начальное положение. И жесткий контроль со стороны компьютера и гироскопов. Иначе опрокидывание не избежать.

Все вышесказанное - ИМХО.

КВР:
Обратите внимание на время 7:54 на видео из "Ответ #17"
Там видно что судно поворачивает в право, и при этом по лопастям можно видеть что СУ под разными углами, упрощая поворот.

Toris:
Цитата: КВР от 13.05.2016, 10:38:57 am

По курсу - наклоном СУ, лувый вперед, правый назад - вращаемся в лево.
О, точно, двигуни ж крутяться туди-сюди. Перепрацювався на роботі, "заклинив" двигуни по-гелікоптерному і безнадійно моделюю ситуацію. :)

Цитата: КВР от 13.05.2016, 10:38:57 am

По крену - для задачи начального крена - изменение шага на одной из СУ. Далее возврат шага в начальное положение. И жесткий контроль со стороны компьютера и гироскопов. Иначе опрокидывание не избежать.
...і для компенсації реактивного моменту - відповідний синхронно-протилежний поворот двигунів, як у курсовому випадку.

Цитата: КВР от 13.05.2016, 10:46:19 am

Обратите внимание на время 7:54 на видео из "Ответ #17"
Там видно что судно поворачивает в право, и при этом по лопастям можно видеть что СУ под разными углами, упрощая поворот.
Дійсно, площини гвинтів непаралельні.

Цитата: КВР от 13.05.2016, 10:38:57 am

Все вышесказанное - ИМХО.
Ви щойно провели обряд екзорцизму, вигнали "чортівню". Правильне ІМХО, дякую. ;)

...Маю тепер задачку для мозку на вихідні, зайнятись векторним моделюванням "Оспрі" у різних режимах. :)

P.S. Здається мені, що керування таким апаратом НЕ РУЧНЕ, а "джойстикове" з сервоприводами і багатократним резервуваннями (дублюванням). Дуже багато каналів керування виходить і при цьому купа всяких моментів та зусиль.

КВР:
Тут как я понимаю вся загвоздка в автоматике, контролирующей эти движения.
Вот к примеру моделисты, решили этот вопрос. Но без перехода в самолетный режим.
http://www.youtube.com/watch?v=rK61Q0crRGo

КВР:
Тут много видео по теме от моделистов.
Особенно радует наличие реально действующей электроники.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1972686

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница