Первый в мире полностью углепластиковый самолёт?

<< < (3/4) > >>

Andreas:
Меньшая толщина не всегда благо - возникают другие проблемы.

RSM:
Цитата: Andreas от 30.04.2016, 18:07:20 pm

Меньшая толщина не всегда благо - возникают другие проблемы.

Практически все проблемы, до толщины 0,16 мм, можно регулировать свойствами смолы. Меньшая толщина, опасна для обычного "протыкания пальцем". Хотя можно при однонаправленной нагрузке на растяжение, сделать углепластик толщиной 0,1 мм - пальценепротыкаемый  :)

u2fly:
Цитата: mechanic от 30.04.2016, 07:20:53 am

V-24 - 100% carbon fiber
[url]http://www.softex.aero/[/url]

- асмысл???


Не знаю як там щодо V-24, але я думаю все ж першим серійним карбоновим літаком можна вважати "ICON A5"
1) https://en.wikipedia.org/wiki/ICON_A5
2) http://www.compositesworld.com/news/tencate-supplies-composites-to-icon-aircraft-for-a5-sport-aircraft
3) http://www.materialstoday.com/composite-applications/news/icon-aircraft-selects-composite-structure/
Цитата: Materials Today


The ICON A5 two-seat amphibious light sport aircraft has a carbon fibre composite airframe.

RSM:
Цитата: u2fly от 01.05.2016, 09:50:35 am

....першим серійним карбоновим літаком можна вважати "ICON A5"

Неможна, бо:
"... самолет совершил первый полет в 2008 году, а также создание технологической оснастки началась в декабре 2012 года первый серийный самолет совершил свой первый полет в июле 7, 2014, и сделал свой публичный дебют на EAA AirVenture Oshkosh 27 июля 2014 года."

Це є пізніше і за Україну, і за Італію.
Але тема цієї гілки, не містить слово "серійний", бо серійність має цілу купу зовсім інших аспектів. Обладнання для серії в Україні є все повністю. Але пусті кешені українців не дозволять любе серійне виробництво, без виходу на закордонні ринки.
Сьогодні я можу сказати, що гарний літак повинен бути з різних матеріалів. І в деяких вузлах, без вуглепластику буде обійтись ДУЖЕ складно. Бо час вимагає бути попереду конкурентів, які використовують властивості вуглепластику "по повній програмі".

u2fly:
Цитата: RSM от 01.05.2016, 12:00:28 pm

Але тема цієї гілки, не містить слово "серійний", бо серійність має цілу купу зовсім інших аспектів. Обладнання для серії в Україні є все повністю.
Наявність обладнання ніяк не відміняє того факту, що першим серійним карбоновим літаком можна вважати "ICON A5".
Я впевнений що вже були побудовані інші любительські і експериментальні версії літаків ще до українського і до італійського проектів

Цитата: RSM от 29.04.2016, 22:30:20 pm

отмечу, что первый полностью углепластиковый самолёт
Тут взагалі потрібно уточнення.
А колеса теж з вуглепластику? А двигун? А елементи керування?
Вважаю що "повністю вуглепластиковим" може бути тільки планер, та і то ще треба думати, як рухомі кріплення без металевих елементів робити.

Тому тему краще було б перейменувати на "Перший в світі літак що складається на 99,9% з вуглепластику"

PS: маю технічну освіту і добре знаю матеріалознавство. Композитний це НЕ "полностью углепластиковый"

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница