Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
27.11.2024, 21:59:01 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Ищем для сотрудничества владельцем, пилотов вертолетов и самолетов  (Прочитано 27616 раз)
Andrey1972
***

Karma: +47/-44
Offline


« Ответ #15 : 22.04.2016, 07:00:55 am »

Andrey1972 а разве Вам лень почитать основной авиационный закон под названием Воздушный Кодекс?
Геннадий, я знаком с ВК, а также прекрасно знаю, что лицензия PPL не дает право работы по найму и за вознаграждение, и ни в коем случае не призываю никого нарушать закон. Однако речь не обо мне. В сообщениях выше неоднократно ссылались на уголовную ответственность. Я не юрист и с Уголовным Кодексом не знаком (не нужно опять писать, что незнание закона не освобождает от ответственности). Просьба к тем, кто компетентен в этом вопросе, дать конкретную ссылку на уголовную статью - я думаю, что такая ссылка будет полезна всем форумчанам.
Записан
Кацо
*****

Karma: +375/-104
Offline




« Ответ #16 : 22.04.2016, 07:25:07 am »

Дайте людям конкретную ссылку на раздел воздушного кодекса Украины, а также на статью УК и не будет лишних вопросов.


Ну вот например конкретная ссылка на сайт ДАСУ - http://avia.gov.ua/documents/Administrative_Services_Licensing/Activities_licensed/24564.html
Хотя в нашем случае покатушки это скорее не перевозка пассажиров а "авиационые работы", но это уже что называется "участковому расскажешь"
Записан
Morgan
PPL
Авиаторы

Karma: +54/-1
Offline



Вера Отечество Достоинство Честь


« Ответ #17 : 22.04.2016, 09:08:43 am »

  « Не знание закона не освобождает от ответственности  и не делает человека умнее.»
      ВК Украины
        Стаття 1. Визначення термінів
8 ) авіаційний перевізник (авіаперевізник) - суб'єкт господарювання, що надає послуги з перевезення пасажирів, вантажу, пошти повітряним транспортом;
11 ) авіація загального призначення - авіація, що не використовується для здійснення комерційних повітряних перевезень і виконання авіаційних робіт;
75 ) пасажир - фізична особа, яка перевозиться повітряним судном за згодою перевізника відповідно до договору перевезення, крім членів екіпажу та додаткових спеціалістів на борту повітряного судна, працівників експлуатанта повітряного судна, уповноваженого представника відповідного національного органу регулювання та осіб, які супроводжують вантаж;
78) повітряне перевезення - перевезення пасажирів, багажу, вантажу або пошти, яке здійснюється повітряним судном на підставі відповідного договору повітряного перевезення;
Стаття 126. Відповідальність за порушення законодавства в галузі цивільної авіації
1. За протиправні дії юридичні і фізичні особи, діяльність яких пов'язана з використанням повітряного простору України, розробленням, виготовленням, ремонтом та експлуатацією авіаційної техніки, здійсненням господарської діяльності в галузі цивільної авіації, обслуговуванням повітряного руху, забезпеченням безпеки авіації, несуть відповідальність згідно із законом.
Стаття 127. Фінансові санкції, що застосовуються до юридичних осіб - суб'єктів авіаційної діяльності
1. За правопорушення в галузі цивільної авіації до юридичних осіб - суб'єктів авіаційної діяльності застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу: ……..

  Н А К А З
 N 486 від 07.12.98 
Правила  видачі свідоцтв авіаційному персоналу в Україні
5.3.2.1. Свідоцтво приватного пілота (літак/вертоліт), термін
дії  якого  не  скінчився,  дає  його  власнику  право  виконувати
функції, але не за платню:
     а)  КПС  на ПС з одним пілотом, максимальна злітна маса якого
5700 кг і менше, що не виконує польоти з метою отримання прибутку;
     б)  другого  пілота  (де  потрібен  другий  пілот)  на  ПС  з
максимальною зльотною масою 5700 кг і менше, що не виконує польоти
з метою отримання прибутку;


При́быль — положительная разница между суммарными доходами (в которые входит выручка от реализации товаров и услуг, полученные штрафы и компенсации, процентные доходы и т. п.) и затратами на производство или приобретение, хранение, транспортировку, сбыт этих товаров и услуг. Прибыль = Доходы − Затраты (в денежном выражении).

Исходя из положений ВКи Правил пилот не должен быть субъектом предпринимательской деятельности, связанной с перевозкой и выполнением иных авиа работ. Не должен сознательно организовывать"покатушки" с целью получения прибыли. Но может получить компенсацию за потраченное топливо, масло, расходники, затраты на поддержание ЛГ ВС, свою медицину, додаток, «урегулирование» вопросов с различными органами и т.д. в пересчете на единицу времени выполненного полета для удовольствия родных, знакомых и иных лиц стремящихся в небо. Лишь бы эта компенсация не превышала фактических расходов полета.

Вопрос заслуживает вынесения в отдельную "Правовую" тему.

« Крайнее редактирование: 22.04.2016, 09:15:13 am от Morgan » Записан
Andrey1972
***

Karma: +47/-44
Offline


« Ответ #18 : 22.04.2016, 09:34:50 am »

Уважаемый Morgan, надеюсь, что Ваше высказывание "...и не делает человека умнее" было не в мой адрес?
Но тем не менее никто, в том числе и Вы, не дали конкретной ссылки на статью УК Украины.
Записан
ussr
****

Karma: +96/-8
Offline




« Ответ #19 : 22.04.2016, 09:59:18 am »

Ст. 281, КК України

Порушення правил повітряних польотів.
1. Порушення правил безпеки польотів повітряних суден особами, які не є працівниками повітряного транспорту, якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків, -

караєтся штрафом до ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

2. Ті самі діяння, якщо вони спричинили потерпілому середньої тяжкості тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди,-

караються позбавленням волі на строк від двох до пяти років.

3. Діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вони спричинили загибель людей, або інші тяжкі наслідки,-

караються позбавленням волі на строк від пяти до дванадцяти років.
Записан
ussr
****

Karma: +96/-8
Offline




« Ответ #20 : 22.04.2016, 10:03:09 am »

Виконання комерційних польотів особою яка не має свідоцтва комерційного пілота, або на повітряному судні яке не допущене до виконання комерційних польотів - є порушення правил повітряних польотів
Записан
ussr
****

Karma: +96/-8
Offline




« Ответ #21 : 22.04.2016, 10:05:34 am »

Далі відповідно до наслідків буде застосована санкція статті 281 КК України
Записан
Andrey1972
***

Karma: +47/-44
Offline


« Ответ #22 : 22.04.2016, 10:11:55 am »

Ст. 281, КК України

Порушення правил повітряних польотів.
1. Порушення правил безпеки польотів повітряних суден особами, які не є працівниками повітряного транспорту, якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків, -

караєтся штрафом до ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

2. Ті самі діяння, якщо вони спричинили потерпілому середньої тяжкості тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди,-

караються позбавленням волі на строк від двох до пяти років.

3. Діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вони спричинили загибель людей, або інші тяжкі наслідки,-

караються позбавленням волі на строк від пяти до дванадцяти років.


Спасибо за конкретный ответ на вопрос.
Записан
Morgan
PPL
Авиаторы

Karma: +54/-1
Offline



Вера Отечество Достоинство Честь


« Ответ #23 : 22.04.2016, 10:22:04 am »

Нет, конечно. Мы все слабо знаем свои обязанности и тем более свои права. Возможно исчерпывающей формулировки в законе и нет вовсе. Это очень удобно для всех, кроме пилотов в данном случае. Обратите внимание. Защита в судовых процессах строится на процессуальных нарушениях, обвинение на двояком трактовании. Из-за отсутствия конкретики в понятиях. Ясно одно-"легкой" жизни еще долго не видать. Юристы есть в обоих АОПАх. Им, как говориться, и карты в руки.

Еще раз обращаю внимание на понятие "коммерческих" полетов, перевозки пассажиров. Это область деятельности субъектов хозяйственной деятельности. Частный пилот-это физ лицо без создания субъекта предпринимательской деятельности. Т.е. коммерческой. Полеты в свое, друзей, знакомых удовольствие без цели коммерции-получения прибыли, не запрещены.
И при чем "безпека полетов"Непонимающий Это совсем другая история.
Записан
Herder
*

Karma: +4/-1
Offline




« Ответ #24 : 22.04.2016, 10:30:50 am »

Слідчий легко доведе вину в частині суб'єкт - об'єкт, з точки зору наявності суб'єкта та об'єкта буде складніше, найважче довести наявність умислу. Це моє таке IMHO, але я з Вами повністю згоден. Це є неправомірні дії. Так само неправомірно катають пасажирів дельтики в Затоці, і так само неправомірно працює сайт v nebo
Країна чудес!
Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #25 : 22.04.2016, 10:38:25 am »

    При разработке законов всегда учитывают возможности окон,  как провакационных, так и лояльно скрытых. А как же иначе, ведь демократия на дворе . Жесткий и всеобьемлюющий закон подобен каземату и являет собой свалку переведенной бумаги,  а мы ведь люди  со стремлением  к свободным действиям и творческой мысли....
« Крайнее редактирование: 22.04.2016, 10:40:02 am от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #26 : 22.04.2016, 10:39:14 am »

Про всяк випадок процитую ст.3 кримінального кодексу (КК) України:

"Розділ II ЗАКОН ПРО КРИМІНАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Стаття 3. Законодавство України про кримінальну відповідальність
1. Законодавство України про кримінальну відповідальність становить Кримінальний кодекс України, який ґрунтується на Конституції України та загальновизнаних принципах і нормах міжнародного права.
2. Закони України про кримінальну відповідальність, прийняті після на­брання чинності цим Кодексом, включаються до нього після набрання ни­ми чинності.
3. Злочинність діяння, а також його караність та інші кримінально-пра­вові наслідки визначаються тільки цим Кодексом.
4. Застосування закону про кримінальну відповідальність за аналогією заборонено.
5. Закони України про кримінальну відповідальність повинні відповіда­ти положенням, що містяться в чинних міжнародних договорах, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України."

Бачимо, що діяння, які не описані прямо у кримінальному кодексі України, злочинами не є.

-----------------------------------------------------------------------------------

А тепер аналізуємо можливі ситуації з КК в руках.

Те, про що пише Morgan (правильно пише, +1 в карму), стосується виключно отримання прибутку і по КК буде розглядатись як незаконне підприємництво (ст.202 КК), ухилення від сплати податків (ст.212) і т.п.
http://radnuk.info/komentar/kruminal/osobluva/293-rozd7/4530--202-------.html

В даному випадку неважливо, чи це авіаційна сфера, чи ні - ці злочини не кваліфікуються, як авіаційні. Тобто, це не є порушенням, притаманним саме авіаційній сфері, і тому не є порушенням повітряного законодавства.

Тут карають за неоподатковану комерцію.

-----------------------------------------------------------------------------------

Що стосується БЕЗПЕКИ руху, про що зазначив ussr, то це розділ Розділ ХІ КК України, статті:

Стаття 276. Порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного, водного чи повітряного транспорту
http://radnuk.info/komentar/kruminal/osobluva/297-rozd11/4590--276-----------.html

Стаття 281. Порушення правил повітряних польотів
http://radnuk.info/komentar/kruminal/osobluva/297-rozd11/4585--281----.html

Стаття 282. Порушення правил використання повітряного простору
http://radnuk.info/komentar/kruminal/osobluva/297-rozd11/4584--282-----.html

Зверну увагу нашого шановного товариства на те, що настання кримінальної відповідальності настає у випадках, зазначених в диспозиціях даних статей про безпеку:

ч.1 ст.276: "якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків"
ч.2 ст.276: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості чи тяжкі тілесні ушкодження або заподіяли велику матеріальну шкоду"
ч.3 ст.276: "якщо вони спричинили загибель людей"

ч.1 ст.281: "якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків"
ч.2 ст.281: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди"
ч.3 ст.281: "якщо вони спричинили загибель людей"

ч.1 ст.282: "якщо це створило загрозу безпеці повітряних польотів"
ч.2 ст.282: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості чи тяжкі тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди"
ч.3 ст.282: "якщо вони спричинили загибель людей"

На практиці це означає наступне: якщо не виконалась жодна з диспозицій цих статей, то пілота чи власника ПС неможливо притягнути до кримінальної відповідальності по вказаних статтях, оскільки не настало наслідків, зазначених в процитованих мною диспозиціях.

-----------------------------------------------------------------------------------

Одним словом, якщо ПС справне, пілот правильний, порушень повітряного простору не зафіксовано, порушень кримінального чи інших законодавств не зафіксовано - скидуємось на паливо (без комерції!) і літаємо до повної нірвани. Улыбающийся
« Крайнее редактирование: 22.04.2016, 11:08:36 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #27 : 22.04.2016, 10:42:28 am »

  Главное правильно сманипулировать  между прямим  и косвенным. Крутой
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Andrey1972
***

Karma: +47/-44
Offline


« Ответ #28 : 22.04.2016, 10:50:18 am »

Тогда напрашивается вывод, что если не случилось что либо из нижеперечисленного:
"ч.1 ст.276: "якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків"
ч.2 ст.276: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості чи тяжкі тілесні ушкодження або заподіяли велику матеріальну шкоду"
ч.3 ст.276: "якщо вони спричинили загибель людей"

ч.1 ст.281: "якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків"
ч.2 ст.281: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди"
ч.3 ст.281: "якщо вони спричинили загибель людей"

ч.1 ст.282: "якщо це створило загрозу безпеці повітряних польотів"
ч.2 ст.282: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості чи тяжкі тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди"
ч.3 ст.282: "якщо вони спричинили загибель людей"",
то уголовной ответственности не наступает, а если уж случилось, то не важно
какая у тебя лицензия PPL или CPL, на воздушном судне АОН или коммерческом - пилот будет отвечать согласно Уголовного кодекса.
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #29 : 22.04.2016, 10:54:17 am »

Тогда напрашивается вывод, что если не случилось что либо из нижеперечисленного:
<...>
то уголовной ответственности не наступает,
Да. Для летальных случаев УК менты даже придумали поговорку: "нет тела - нет дела".
а если уж случилось, то не важно
какая у тебя лицензия PPL или CPL, на воздушном судне АОН или коммерческом - пилот будет отвечать согласно Уголовного кодекса.
Воистину да. Улыбающийся "Есть тело - есть дело". Випадку з комерцією це теж стосується у повній мірі. І тут вже будуть об'єкт, суб'єкт та інші явища, як пише Herder.
« Крайнее редактирование: 22.04.2016, 11:09:33 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004