Наявність обладнання ніяк не відміняє того факту, що першим серійним карбоновим літаком можна вважати "ICON A5".
Я впевнений що вже були побудовані інші любительські і експериментальні версії літаків ще до українського і до італійського проектів
1. "ICON A5" не є повністю вуглепластиковим.
2. Як що Ви дуже хочете загострити тему серійності, то це- італійці ( поки інших фактів НІ КИМ не надано).
3. Гарно, коли впевненість будується на фактах, або розрахунках. А так, вибачте, Ваші тверження не більш, як самовпевненість.
PS: маю технічну освіту і добре знаю матеріалознавство. Композитний це НЕ "полностью углепластиковый"
От бачете, як гарно.
Тому "ICON A5" і не підпадає під тему цієї гілки.