Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
16.11.2024, 23:27:19 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Первый в мире полностью углепластиковый самолёт?  (Прочитано 19274 раз)
RSM
*****

Karma: +81/-21
Offline


« Ответ #15 : 01.05.2016, 14:04:32 pm »

Наявність обладнання ніяк не відміняє того факту, що першим серійним карбоновим літаком можна вважати "ICON A5".
Я впевнений що вже були побудовані інші любительські і експериментальні версії літаків ще до українського і до італійського проектів
1. "ICON A5" не є повністю вуглепластиковим.
2. Як що Ви дуже хочете загострити тему серійності, то це- італійці ( поки інших фактів НІ КИМ не надано).
3. Гарно, коли впевненість будується на фактах, або розрахунках. А так, вибачте, Ваші тверження не більш, як самовпевненість.
PS: маю технічну освіту і добре знаю матеріалознавство. Композитний це НЕ "полностью углепластиковый"
От бачете, як гарно.  Улыбающийся Тому "ICON A5" і не підпадає під тему цієї гілки.
Записан
u2fly
*

Karma: +5/-4
Offline


« Ответ #16 : 01.05.2016, 18:58:39 pm »

От бачете як гарно.  Улыбающийся Тому "ICON A5" і не підпадає під тему цієї гілки.

Так само як і V-24.
Мені байдуже в даному випадку хто був перший, я більше не згоден з назвою теми.
Якщо в літаку хоч один елемент не з вуглепластику, говорити про "полностью углепластиковый" взагалі недоречно.

А з приводу відсотку матеріалів з вуглепластику - то найбільший вміст вуглупластику по відношенню до загальної маси серед пілотованих літаків (без врахування планерів) є у "FlyNano"
1) http://flynano.com/
2) https://en.wikipedia.org/wiki/FlyNano_Nano

Записан
RSM
*****

Karma: +81/-21
Offline


« Ответ #17 : 01.05.2016, 19:57:33 pm »

Мені байдуже в даному випадку хто був перший, я більше не згоден з назвою теми.
Як що байдуже, перейдіть на інший канал  Улыбающийся. Не згодні з назвою, відкрийте нову тему. Все у Ваших руках.

А з приводу відсотку матеріалів з вуглепластику - то найбільший вміст вуглупластику по відношенню до загальної маси серед пілотованих літаків (без врахування планерів) є у "FlyNano"
А відсоток, можна в студію, бо інакше це шлях "в нікуди". І як шо це так, дійсно, як Ви написали, то навіщо було  робити цей літак з вуглепластику?
Записан
RSM
*****

Karma: +81/-21
Offline


« Ответ #18 : 03.05.2016, 21:21:36 pm »

А з приводу відсотку матеріалів з вуглепластику - то найбільший вміст вуглупластику по відношенню до загальної маси серед пілотованих літаків (без врахування планерів) є у "FlyNano"
...... І як шо це так, дійсно, як Ви написали, то навіщо було  робити цей літак з вуглепластику?
Возможно не всем понятен смысл моего выражения. Поясню.
Полная масса самолёта складывается из его отдельных агрегатов, приблизительно, как изображено на прикреплённой картинке.
Углепластик применяют для облегчения деталей из него изготовленных. Это ведёт к уменьшению как общей массы самолёта, так и уменьшению доли углепластика по отношению к общей массе самолёта. А иначе, какой смысл применять дорогостоящий материал?


*  массы.gif (11.55 Кб, 537x94 - просмотрено 574 раз.)
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004