подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #270 : 08.04.2017, 00:03:17 am » |
|
Выдвинуть разумную программу действий – значительно труднее.
В вертушке Фурия по чертежам изготовления координаты симметричного профиля варьируются в зависимости от приобретенного набора труб. Отлично летает.... Гармония теории и мозолей практики рождает реальное изделие.
|
|
« Крайнее редактирование: 08.04.2017, 00:35:43 am от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #271 : 08.04.2017, 12:24:37 pm » |
|
Від тебе чекаю такі дані: 1. Діаметр ротора. 2. Швидкість кінчика лопаті або оберти ротора. 3. Профіль лопаті. 4. Кут атаки. (Відносно площини обертання.) 5. Хорда лопаті. (Лопать проста з постійною хордою та профілем?) 6. Крутка лопаті в градусах відносно комлевої частини. (Якщо є.) 7. Кількість лопатей в роторі. 8. Кут нахилу ротора відносно горизонту польоту.
1. 6 метрів. 2. 180 об/хв. 3. NACA 8Н12 4. 2 градуси (заклинені) 5. 180мм. (прямокутна в плані) 6. відсутня 7. 2 8. 0 градусів. Без поступального руху. Плюс вага ротору біля 20 кг. Задача - вирахувати потрібну тягу двигунів на кінцях лопатей. Це розкрутка ротору автожира. Я познаходив багато інфи, але все про гелікоптери. А там розкручують ротор за вісь. У мене проблема в тому, що я собі чітко уявляю всі процеси, а от сформулювати в формулах не можу. Склад розуму такий.))) Як в анекдоті - відчуваю що літр, а обгрунтувати не можу! Подвашник, добре сміється той, хто сміється останнім.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #272 : 08.04.2017, 12:58:33 pm » |
|
Спешу занять очередь к кассе тролиса.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #273 : 08.04.2017, 13:05:45 pm » |
|
Спешу занять очередь к кассе тролиса.
Одразу за мною.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #274 : 08.04.2017, 15:12:09 pm » |
|
Переведи и кажись подходит.
|
|
« Крайнее редактирование: 08.04.2017, 15:14:27 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #275 : 08.04.2017, 15:53:48 pm » |
|
Переведи и кажись подходит.
Воно трохи не то. Там для маршевих гвинтів. А у них крутка і т.п. І знов же - потужність там рахує на вісь.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #276 : 08.04.2017, 16:14:55 pm » |
|
Подскажу свою идею простейшего , не очень быстро летящего, но вертолета. Несущий винт , по Бенсену , автожирный. Управление только шагом лопасти, а остальное автожирное. Вал с карданом сверху проходит через всю кабину вниз под пол и дальше, а на нем прикреплена поперечина с консолью в 1 метр на концах которой моторы от бензoпилы с половинкой коленвалаа и пальцем шатуна консольно ибо так они проворней и легче Каждый движек дает по 29 кг тяги и крутит, толкая своей тягой радиально основной вал. Для предотвращения моментов от подшипников вала несущего винта способов много, как релевой, так и как сделали на реактивном легком америкосы. Вес этой байды если постараться 40 кг от силы сухого. Пол большой для защиты пилота от винтов что под полом. Обяснил ясно . Вещь которая реально может летать.
|
|
« Крайнее редактирование: 08.04.2017, 16:43:24 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #277 : 09.04.2017, 10:13:33 am » |
|
1. 6 метрів. 2. 180 об/хв. 3. NACA 8Н12 4. 2 градуси (заклинені) 5. 180мм. (прямокутна в плані) 6. відсутня 7. 2 8. 0 градусів. Без поступального руху. Плюс вага ротору біля 20 кг.
Задача - вирахувати потрібну тягу двигунів на кінцях лопатей. Це розкрутка ротору автожира. На основі даних профілю звідси http://airfoiltools.com/airfoil/details?airfoil=n8h12-il#polarsдля густого повітря в межах Re для кінчика лопаті 700000...800000 при заданих характеристиках лопаті, при Ncrit. = 11...12 отримав обертальний момент ротора 19,36 Нм. Коефіцієнти брав з графіків, точністю не заморочувався, бо все одно ідеально не буде. Похибку робив у сторону збільшення затрат. Ділимо на радіус лопаті (3 м) і отримуємо 6,45(3) Н на ротор. Лопаті дві, значить ділимо момент на 2 і отримуємо 3,23 Н мінімальної тяги кожного двигуна або 0,33 кг з кожного двигуна. При цьому гвинт споживає потужність 367 Вт і може підняти 35,7 кг. Ця вся теорія рахувалась для ідеального ротора, який вже обертається і не має тертя в підшипниках. Тому сміливо стартуй експерименти з тяги на соплах 1 кг.
|
|
« Крайнее редактирование: 09.04.2017, 10:21:16 am от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #278 : 09.04.2017, 11:26:08 am » |
|
Тому сміливо стартуй експерименти з тяги на соплах 1 кг.
До практичних експериментів далеко, але дякую. Зараз теоретичний пошук проходить. Тепер шукаю двигунці ракетні с такою тягою. Подешевше й понадійній.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #279 : 09.04.2017, 11:33:13 am » |
|
Спешу занять очередь к кассе тролиса. Рано. Необхідно перекласти мову файлу з радянської на людську і надати формі пристойного вигляду. Подскажу свою идею простейшего , не очень быстро летящего, но вертолета. <...> Обяснил ясно . Вещь которая реально может летать. Краще вже Вашу парову турбіну в котлі збацати, буде менша маса. Порахував Даміру тягу прискорювачів і вже й сам задумався... Ви теж нефіговий технотроль, коли не бухаєте. +2, одним словом (в т.ч. за JAR_VLA).
|
|
« Крайнее редактирование: 09.04.2017, 12:02:40 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #280 : 09.04.2017, 11:43:14 am » |
|
До практичних експериментів далеко, але дякую. Зараз теоретичний пошук проходить. Тепер шукаю двигунці ракетні с такою тягою. Подешевше й понадійній. Нема там чого шукати. Замовиш в токаря пару різьбових втулок з соплами Лаваля. Або дві фігурні фрези для виготовлення сопел самотужки. При надлишковому тиску газів 1 кг/кв.см критичний переріз (сечение) сопла матиме діаметр 11,3 мм. При більшому тиску сопло, відповідно, буде меншим. Робиш це все з дешевої сталюки і експериментуєш. Остаточні сопла зробиш благороднішими, з молібденової сталі.
|
|
« Крайнее редактирование: 09.04.2017, 12:05:16 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #281 : 09.04.2017, 13:39:15 pm » |
|
Хоча, для подібного експерименту можна зробити дерев'яний ротор з дошки. Ну, і ще залишаеється відкритим питання запалу заряду. Звісно, дистанційно й багаторазово.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #282 : 09.04.2017, 13:55:56 pm » |
|
Одноразові, дистанційні, недорогі: Найдорожчим компонентом буде газогенеруюча суміш.
|
|
« Крайнее редактирование: 09.04.2017, 13:59:50 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #283 : 09.04.2017, 17:25:34 pm » |
|
Поправь и верни если не лень.
|
|
« Крайнее редактирование: 09.04.2017, 17:32:05 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #284 : 09.04.2017, 18:44:39 pm » |
|
Бризантні речовини для нас не годяться і Дамір мені цікавий живий-здоровий, з руками і очима.
Зварювальний апарат в двигун теж рано запихати: щільність (плотность) новацій не повинна перевищувати аналітичний ресурс експериментатора.
|
|
« Крайнее редактирование: 09.04.2017, 19:15:44 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
|