Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.11.2024, 13:13:50 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: З АВІАЦІЄЮ В СЕРЦІ  (Прочитано 317050 раз)
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #180 : 05.01.2017, 12:20:39 pm »

Дядьки, підскажіть, будь-ласка, де дізнатись чи є таке чудо у МАУ зараз, і куди воно літає у житті? Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
Кацо
*****

Karma: +375/-104
Offline




« Ответ #181 : 05.01.2017, 19:12:12 pm »

Дядьки, підскажіть, будь-ласка, де дізнатись чи є таке чудо у МАУ зараз, і куди воно літає у житті? Улыбающийся



Нет такого в МАУ, и не было никогда. Вот весь флот - http://www.flyuia.com/ua/about/ukraine-international-airlines/information-UIA/fleet.html
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #182 : 05.01.2017, 19:59:43 pm »

Дякую. Значить, тепер буде! Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #183 : 07.01.2017, 20:44:49 pm »

Сьогодні в Харкові вітренна погода.
Записан

Поза межею реальностi...
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #184 : 08.01.2017, 16:19:44 pm »

Жуляни
Записан

Поза межею реальностi...
ussr
****

Karma: +96/-8
Offline




« Ответ #185 : 08.01.2017, 17:18:16 pm »

В Жулянах сегодня, немного другая погода  Смеющийся
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #186 : 08.01.2017, 17:22:09 pm »

В Жулянах сегодня, немного другая погода  Смеющийся
То архівне фото. Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #187 : 09.01.2017, 19:43:08 pm »

Записан

Поза межею реальностi...
Sane
***

Karma: +108/-13
Offline


« Ответ #188 : 09.01.2017, 22:34:06 pm »

Дамір, вибач, пишу в твою гілку щоб не створювати нові. Обеспокоенный
Хочу запитати в усіх, хто так чи інакше пов"язаний з небом і авіацією
А саме, що на вашу думку, буде цікаво чути людям, які бачили літаки тільки по телевізору, пролітаючі над головою або в аеропорті?
Що б на вашу думку зацікавило людину, і вона пішла на навчання або купувати собі літак? (або хоч покататися?)
Дивлячись відеоогляди автомобілів на youtobe, розумію, люди дивляться їх із задоволенням і активно спілкуються (а вони там не найкращі)
А один авіаексперт мене зовсім вбив, якій розповідав про "коробку автомат и две педали: тормоз и газ Смеющийся Смеющийся
Тому цікавлюся, хто що підскаже Непонимающий
Ось цей огляд літака, посмійтеся  Смеющийся
<a href="http://www.youtube.com/v/1WZKlKjqAqE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/1WZKlKjqAqE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>

Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #189 : 09.01.2017, 23:38:19 pm »

Существует великая  бредовая идея, что  машины  служат  человеку,а  то что
человечество  ложит жизни на создание  этих машин  и техобслуживание , пох. потому как он простой  идиот  и петух  что слышно по голосу и акценту.Подрочить да подразнить публику  и вся его  ипостась. Ну и  заведомо считает всех  такими же поверхностными  дилетантами  как  он  сам,такая  у них  установка у  єтих спецов по  показушкам, иметь  людей  на  три планки ниже,  и не  ново .Как  у  наших  парламентариев....
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #190 : 10.01.2017, 00:56:47 am »

Хочу запитати в усіх, хто так чи інакше пов"язаний з небом і авіацією
А саме, що на вашу думку, буде цікаво чути людям, які бачили літаки тільки по телевізору, пролітаючі над головою або в аеропорті?
Що б на вашу думку зацікавило людину, і вона пішла на навчання або купувати собі літак? (або хоч покататися?)
Особисто мене на авіацію надихнули гори. Коли за пів-дня заїхали УАЗиком на якусь популярну гору, а на привалі я побачив, що реально ми від"їхали від старту кілометрів 5-7 по прямій, то якось подумалось, що гелікоптером ми були б за 5 хвилин на місці і споглядали б незрівнянно гарніші краєвиди, ніж пертися повним приводом по каменюках с дикими кренами і тангажами (хоч у цьому також є свій смак). Потім під час зупинки з печерами помітив біля кручі орла, який стояв у терміку майже нерухомо. Вражаюче видовище: обрив (100 метрів вниз), а в 2-3 метрах від краю на рівні плечей майже нерухомо висить орел в потоці повітря. Підійшов ближче, метрів 4-5 до птаха. Орел зиркає на мене, але не тікає. Дивлюсь на нього і розумію, як же мені хочеться ось так, як той орел, зависнути над землею і рухатись, куди заманеться! Так і дивились один на одного, довго...

Повернувшись додому, натхненно занурився в інтернет, мріючи зліпити собі гелікоптер "з гімна і палок". Вивчивши питання, охолов: саморобний гелікоптер - це вкрай небезпечно. Взнавши ціни на Робінсони - жахнувся. Дав собі команду не займатись дурнею і викинути такі мрії з голови геть...

Прожив 7 років, аж вона знову проснулась, мрія про свободу у просторі. Весною 2016 року мене вперше політали в небі (дякую Вам, Геннадій!). Восени політав вдруге. Цього року відмінив зимову відпустку, збираю гроші на щось, що весною чи влітку помчить мене у небо. Хочу спробувати паратрайк та мото дельтаплан на малих висотах, щоби відчувати єдність з природою і свободу польоту.

На мою думку, людині необхідно дати відчути ті відчуття, які може дати лише авіація. Сигнал підняти дупу і піти на польоти може дати будь-що, від цікавості до дитячої мрії. А рішення про купівлю літалки людина має прийняти після ознайомчих польотів, коли жага польоту пересилить захисний страх.

Що стосується відео, то особисто мене чіпляють короткі відео з високою концентрацією активності, наприклад, ось таке:

28 перших секунд, від яких перехоплює подих. Улыбающийся
(Обережно! Російські матюки!)

<a href="http://www.youtube.com/v/yTGX4ybferc&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/yTGX4ybferc&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


Або таке:

<a href="http://www.youtube.com/v/m1VWT55b9Ps&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/m1VWT55b9Ps&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


Подивився кілька таких відео - і вже хочу спробувати, бо воно повільне, легке, відкрите, можна летіти низько і встигнути щось роздивитись внизу. Ще б джойстика туди якого присобачити, щоб не літати з руками догори...
« Крайнее редактирование: 10.01.2017, 01:15:15 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #191 : 10.01.2017, 10:32:36 am »

Дамір, вибач, пишу в твою гілку щоб не створювати нові.
Які питання? Ви якраз за адресою!:)

Мені здається, що відеооглядами маси не піднімеш. Тобто, не виховаєш любові до неба.
Можна лише подразнити струни душі, у того хто так чи інакше був "інфікований". До того ж,
щоб бодай половину розуміти про що йдеться, потрібно реально цим цікавитись і багато займатись сомоосвітою в цій темі.(що доречі наразі не в тренді) Я спілкувався з людиною, яка закінчила профільний вуз, і був приємно вражений, що я можу його навчити по авіації, а не навпаки.Улыбающийся
Висновок- потрібно виховувати суспільство "з нуля". Воно травмоване роками "не того" виховання. Значить в обзори потрібно включати, окрім технічних характеристик, й загальноосвітні матеріали по авіації. Від меншого - до більшого.
Потрібно, врешті, ламати стереотипи. Я так думаю...
Записан

Поза межею реальностi...
Sane
***

Karma: +108/-13
Offline


« Ответ #192 : 10.01.2017, 13:46:25 pm »

Дамір, я говорю про те, щоб відеоогляд був не з технічної точки зору.
Людей, які в цьому нічого не розуміють, будуть з першої ж хвилини виключати відео
Ті, хто в цьому вариться і так знають технічні характериски майже всіх літаків і їм відео буде цікаво тільки так, для загального розвитку
Тому відеоогляд має бути тільки для зацікавлення публіки, а також спонукатиме витрачати кошти на відкриття для себе чогось нового, а в кого грошей більше, той і собі зможе купити замість ще одного автомобіля, СВІЙ ЛІТАК.  Веселый
Також, було б добре, розповісти де та на якому літаку можуть підняти в небо. Ще авіашколи...Все це темний ліс для людей, їх потрібно зацікавити!
Це було б вигідно для авіашкіл, аеродромів, фірм-віробників, покатушечників і ще багато для кого!
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #193 : 10.01.2017, 19:20:19 pm »

Тому відеоогляд має бути тільки для зацікавлення публіки,
Правильно. Але, мені здається, що буде цінним такий огляд, який якраз і розширить цю саму публіку. Потрібно гармонійно обєднати опис технічної сторони, з історією, розвитком та перспективами цього виду транспорту. Це велика справа.
« Крайнее редактирование: 10.01.2017, 19:23:23 pm от DAMIR » Записан

Поза межею реальностi...
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #194 : 11.01.2017, 16:48:48 pm »

І ще одне. Ось я не розумію одну фігню...
Чому ті хто має змогу виготовляти авіаційну техніку "у нас", стараються одразу робити "мерседеси"? Ну, я розумію, що більша ціна, більший заробіток. АЛЕ. Менший оборот же!
Чому немає виробництва доступних надлегких планерів для перших кроків в небо? Гляди й клуби планеристів почали б з*являтися... Чому, як хтось береться робити автожири - виходить майже німецький МТО? Чому немає КІТ-наборів Гіробі? Я розумію, що авіація захоплення не з дешевих. Але є ж і компромісні варіанти. А стало б це все хоч трішки доступнішим, там би й з*явилась популярність, зацікавленість більшого кола людей. Розвивався вторинний ринок.
Такі думки...
Записан

Поза межею реальностi...
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004