Анонсована "чача"
https://grabcad.com/library/ff1-flying-formula-1-1... увесь цей проект просто жарт ...
Схема літака «тандем», обидва крила мультипрофильні, задній сегмент на передньому крилі - кермо висоти, на задньому - елерони.
Розмах обох крил 4 м
Площі крил: переднього - 5.7 кв.м, заднього - 5.9 кв.м
Передбачувана злітна маса з повним баком 700 кг.
Максимальна швидкість понад 500 км / год, швидкість звалювання менше 100 км / год.
Деякі елементи дизайну (на вимогу «Регламенту» :-) запозичені від автомобілів F1
Даний екземпляр (на даний час найкращий в світі) належить грузинсько-української команді «гамарджоба» (переклад з грузинської мови не тільки як вітання, але також і як побажання «Переможи!»)
Пілот-гонщик на прізвисько Міміно (це ім'я присвоєно і літаку), а механік, він же і коструктор - просто механік.
Особливістю силової установки цього літака є найвища потужність двигуна - 1000 кВт з 1.5 літра (такий двигун М12 / 13 був в автомобільній команді BMW в 1984 - 1986 р.)
Одним з факторів, що забезпечує таку потужність є спеціальне паливо «чача 102% алк.», А також «боржомі» в системі охолодження - це вкрай важливо! Ці компоненти виробляються тільки в Грузії.
Дистанція гонки 500 + 1 км ... Трасу пілот бачить тільки на спеціальному дисплеї (GPS навігація, супутники Starlink, ...) - система навігації від компанії «Perelesnik» Україна.
Управління всіма системами зосереджено на штурвалі, на ньому і дисплей для загальної інформації про політ. Однак за вимогами «Регламенту» обов'язкове встановлення дублюючих механічних приладів і пряме механічне управління обертами мотора і кроком гвинтів. До речі, гвинти співвісні протилежного обертання для виключення поперечного моменту. Літак оснащений рятувальним парашутом (всередині товстого кіля) ...
Шасі напіввбираєме на поперечних важелях - ресорах.
... Слайди, 3М модель в форматі stp і dwf. Анімація випуску - прибирання шасі ...
Дозаправка паливом в польоті поки не дозволена «Регламентом»,
але команда готова її реалізувати ...
... Фантастика? Маячня? – ні, просто жарт…
Але в кожному жарті лише частина жарту ...