З АВІАЦІЄЮ В СЕРЦІ
DAMIR:
Цитата: подвашник от 08.04.2017, 15:12:09 pm
Переведи и кажись подходит.
Воно трохи не то. Там для маршевих гвинтів. А у них крутка і т.п.
І знов же - потужність там рахує на вісь.
подвашник:
Подскажу свою идею простейшего , не очень быстро летящего, но вертолета.
Несущий винт , по Бенсену , автожирный. Управление только шагом лопасти, а остальное автожирное. Вал с карданом сверху проходит через всю кабину вниз под пол и дальше, а на нем прикреплена поперечина с консолью в 1 метр на концах которой моторы от бензoпилы с половинкой коленвалаа и пальцем шатуна консольно ибо так они проворней и легче Каждый движек дает по 29 кг тяги и крутит, толкая своей тягой радиально основной вал. Для предотвращения моментов от подшипников вала несущего винта способов много, как релевой, так и как сделали на реактивном легком америкосы.
Вес этой байды если постараться 40 кг от силы сухого. Пол большой для защиты пилота от винтов что под полом.
Обяснил ясно . Вещь которая реально может летать.
Toris:
Цитата: DAMIR от 08.04.2017, 12:24:37 pm
1. 6 метрів.
2. 180 об/хв.
3. NACA 8Н12
4. 2 градуси (заклинені)
5. 180мм. (прямокутна в плані)
6. відсутня
7. 2
8. 0 градусів. Без поступального руху.
Плюс вага ротору біля 20 кг.
Задача - вирахувати потрібну тягу двигунів на кінцях лопатей.
Це розкрутка ротору автожира.
На основі даних профілю звідси http://airfoiltools.com/airfoil/details?airfoil=n8h12-il#polars
для густого повітря в межах Re для кінчика лопаті 700000...800000 при заданих характеристиках лопаті,
при Ncrit. = 11...12
отримав обертальний момент ротора 19,36 Нм.
Коефіцієнти брав з графіків, точністю не заморочувався, бо все одно ідеально не буде. Похибку робив у сторону збільшення затрат.
Ділимо на радіус лопаті (3 м) і отримуємо 6,45(3) Н на ротор.
Лопаті дві, значить ділимо момент на 2 і отримуємо 3,23 Н мінімальної тяги кожного двигуна або 0,33 кг з кожного двигуна.
При цьому гвинт споживає потужність 367 Вт і може підняти 35,7 кг.
Ця вся теорія рахувалась для ідеального ротора, який вже обертається і не має тертя в підшипниках.
Тому сміливо стартуй експерименти з тяги на соплах 1 кг.
DAMIR:
Цитата: Toris от 09.04.2017, 10:13:33 am
Тому сміливо стартуй експерименти з тяги на соплах 1 кг.
До практичних експериментів далеко, але дякую.
Зараз теоретичний пошук проходить. Тепер шукаю двигунці ракетні с такою
тягою. Подешевше й понадійній.
Toris:
Цитата: подвашник от 08.04.2017, 12:58:33 pm
Спешу занять очередь к кассе тролиса.
Рано. Необхідно перекласти мову файлу з радянської на людську і надати формі пристойного вигляду.
Цитата: подвашник от 08.04.2017, 16:14:55 pm
Подскажу свою идею простейшего , не очень быстро летящего, но вертолета.
<...>
Обяснил ясно . Вещь которая реально может летать.
Краще вже Вашу парову турбіну в котлі збацати, буде менша маса.
Порахував Даміру тягу прискорювачів і вже й сам задумався... ??? Ви теж нефіговий технотроль, коли не бухаєте. +2, одним словом (в т.ч. за JAR_VLA).
Навигация