З АВІАЦІЄЮ В СЕРЦІ

<< < (56/92) > >>

DAMIR:
Цитата: подвашник от 08.04.2017, 15:12:09 pm

Переведи и кажись подходит.

Воно трохи не то. Там для маршевих гвинтів. А у них крутка і т.п.
І знов же - потужність там рахує на вісь.

подвашник:
Подскажу свою идею простейшего , не очень  быстро летящего, но  вертолета.
 Несущий  винт , по Бенсену , автожирный. Управление только шагом лопасти, а  остальное  автожирное. Вал с карданом  сверху проходит через всю  кабину  вниз под пол и дальше, а  на  нем прикреплена  поперечина с  консолью в  1  метр на  концах которой  моторы от бензoпилы  с половинкой  коленвалаа и пальцем шатуна консольно ибо так  они проворней и легче Каждый  движек  дает по 29 кг тяги и  крутит, толкая своей тягой радиально основной  вал. Для  предотвращения  моментов  от подшипников  вала  несущего винта способов  много, как  релевой,  так  и как  сделали на  реактивном легком америкосы.
Вес  этой  байды если постараться  40 кг от силы  сухого. Пол  большой  для защиты  пилота  от  винтов  что под полом.
 Обяснил ясно  . Вещь которая  реально может летать.

Toris:
Цитата: DAMIR от 08.04.2017, 12:24:37 pm

1. 6 метрів.
2. 180 об/хв.
3. NACA 8Н12
4. 2 градуси (заклинені)
5. 180мм. (прямокутна в плані)
6. відсутня
7. 2
8. 0 градусів. Без поступального руху.
Плюс вага ротору біля 20 кг.

Задача - вирахувати потрібну тягу двигунів на кінцях лопатей.
Це розкрутка ротору автожира.
На основі даних профілю звідси http://airfoiltools.com/airfoil/details?airfoil=n8h12-il#polars
для густого повітря в межах Re для кінчика лопаті 700000...800000 при заданих характеристиках лопаті,
при Ncrit. = 11...12
отримав обертальний момент ротора 19,36 Нм.

Коефіцієнти брав з графіків, точністю не заморочувався, бо все одно ідеально не буде. Похибку робив у сторону збільшення затрат.

Ділимо на радіус лопаті (3 м) і отримуємо 6,45(3) Н на ротор.
Лопаті дві, значить ділимо момент на 2 і отримуємо 3,23 Н мінімальної тяги кожного двигуна або 0,33 кг з кожного двигуна.

При цьому гвинт споживає потужність 367 Вт і може підняти 35,7 кг.

Ця вся теорія рахувалась для ідеального ротора, який вже обертається і не має тертя в підшипниках.

Тому сміливо стартуй експерименти з тяги на соплах 1 кг.

DAMIR:
Цитата: Toris от 09.04.2017, 10:13:33 am

Тому сміливо стартуй експерименти з тяги на соплах 1 кг.

До практичних експериментів далеко, але дякую.
Зараз теоретичний пошук проходить. Тепер шукаю двигунці ракетні с такою
тягою. Подешевше й понадійній.

Toris:
Цитата: подвашник от 08.04.2017, 12:58:33 pm

Спешу  занять  очередь к кассе  тролиса.
Рано. Необхідно перекласти мову файлу з радянської на людську і надати формі пристойного вигляду.

Цитата: подвашник от 08.04.2017, 16:14:55 pm

Подскажу свою идею простейшего , не очень  быстро летящего, но  вертолета.
<...>
 Обяснил ясно  . Вещь которая  реально может летать.
Краще вже Вашу парову турбіну в котлі збацати, буде менша маса.

Порахував Даміру тягу прискорювачів і вже й сам задумався... ??? Ви теж нефіговий технотроль, коли не бухаєте. +2, одним словом (в т.ч. за JAR_VLA).

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница