З АВІАЦІЄЮ В СЕРЦІ
DAMIR:
Я ще не докінця розібрався з усіма тонкощами пероксидного двигуна, але з*явилась ідейка.
Берем звичайний маршевий гвинт з можливістю змінювати крок (ВИШ), на кінці лопатей монтуємо такі двигунці. Через втулку забезпечуємо подачу палива. Виходить дуже легка силова установка. Ні двигуна, ні радіатора, ні редуктора, ні моторами. Відсутній реактивний момент.
Для легкого літака непогана штука виходить...
подвашник:
Сопротивление лопасти шириной 0.1м и длиной 3м при оборотах 400 при коефициенте сопротивления 0.1 будет 40 кг, а тяга на одну лопасть 20 кг в
конце лопасти. Поситано в уме и самом просом приближеннии.
подвашник:
Наблюдал как то как горит газ от элекролиза воды. Расщепляется вода по теории на водород и кислород, а на практике грязный водород и грязный кислород.
Это кореш поймался на бренд от Моделист Конструктор, газосварку от элекролиза. Но про пятикратную очистку путем перепуска водорода через воду не скзали. а водорода после нее остается мало и он не дымит. А горит первичный не очищенный так
что аж копоть и температуры не дает нужной как в очищенной газосмеси с кислородом.
Может потому и металл держит и запаса прочности много не надо. Похоже...
DAMIR:
Цитата: подвашник от 22.03.2017, 00:52:02 am
Сопротивление лопасти шириной 0.1м и длиной 3м при оборотах 400 при коефициенте сопротивления 0.1 будет 40 кг, а тяга на одну лопасть 20 кг в
конце лопасти. Поситано в уме и самом просом приближеннии.
400 то занадто. )))
Там з опором дуже складно все - поки копаю.
Знаю, що на "звичайну" розкрутку ротора потрібно приблизно 7 л.с.
Toris:
Цитата: DAMIR от 22.03.2017, 20:36:11 pm
Там з опором дуже складно все - поки копаю.
Нічого складного там, звичайна шкільна алгебра. Колись з цікавості навіть таблицю з формулами в Екселі збацав по книжці про авіапрофілі Кравца. Брав з таблиці Cx, Cy вибраного профіля під необхідний кут атаки - і далі рахував по формулах під задані хорду, атмосферу і швидкість потоку: під"йомну силу, силу опору, момент лопаті, як цілого крила. Оскільки лопать не є крилом, бо швидкість потоку збільшується від центру до краю, "розбив" "крило" на 100 елементів (кожен елемент рахується як ціле крило і результат ділиться на 100) і додав колонку швидкостей для кожного елементу. Так я отримував 100 значень тяги, опору та моменту по кожному елементу лопаті, після чого це все сумувалось, множилось на кількість лопатей, після чого рахувались потужність двигуна та крутний момент на осі ротора.
Тоді я тільки починав у це все вникати, тому не заморочувався ні зміною числа Рейнольдса, ні коефіцієнтом подовження, ні круткою лопаті - цікавила лише тяга та потужність двигуна. Зараз я будував би таку таблицю інакше, з врахуванням руху потоку крізь "диск", щоби таблиця була універсальною для літака, гелікоптера та автожира, рахувала тяговий та авторотаційний режими.
В мене більше часу пішло на вивчення формул та можливостей Екселя, ніж на власне розрахункові формули. Порівняно з попереднімі епохами, в Екселі чи інших електронних таблицях це все рахується просто скажено швидко, змінив цифру на вході - і тут же тобі миттєво видаються всі показники ротора. З калькулятором чи чотиризначними таблицями Брадіса це зайняло б дуже багато часу - і не факт, що на якомусь етапі не допустиш помилку, яку виявиш ПІСЛЯ завершення розрахунків.
...В принципі, можна покумекати і збацати три формули для всього гвинта конкретного профілю, щоби рахувати приблизно без комп"ютера, як Подвашнік. Точності там не буде, лише порядок сил, щоби уявляти перспективу.
P.S. Якщо вирішиш піти цим шляхом (а інших не знаю), то бери формули в книжках після 1960 року, коли наука перейшла на систему СІ. Для мене система СГС, в якій писав Кравец, незвична, через що я працював над проектом дещо повільніше і постійно перепровіряв отримані формули.
Навигация