З АВІАЦІЄЮ В СЕРЦІ

<< < (45/92) > >>

DAMIR:
Торіс, я чекаю продовження дискусії, але вже тут.

DAMIR:
Поки адміни попереносять, почну продовжувати далі.
Торіс, ти про які лопаті мову ведеш? Тридцятих років, з полотняною обшивкою й сосновим лонжероном? У сучасних, цільноекструдованих, запас по жорсткості на скручення набагато більший ніж потрібно з усіма коефіцієнтами. Кілограм на кінці, при правильному монтажі, ролі не зіграє. Додасть трохи інерції ротору, й сильніше буде витягати з комля лопать від центробіжки.
Але це все прораховується.
У деяких штатівських автожирів (стрибаючих) для збільшення інерції й зменшення кута конусності ротору, в лопать монтують обіднений уран.

подвашник:
Дамир, скажи может  ты  узнал что за топливо на том  реактивном  вертолете  и  тип двигателя.

 По ролику мои догадки;-
 -пороховой с отводом  газов
- на сухом водороде (вряд ли  бо много дыма)
- прямоток на бензино уникальной смеси
-на двухкомпонентной  коалиции с брендовых  фракций
 -на дымовушке высокого давления с отдельной  камерой газовыделения

DAMIR:
Цитата: подвашник от 21.03.2017, 22:50:29 pm

Дамир, скажи может  ты  узнал что за топливо на том  реактивном  вертолете  и  тип двигателя.


Так, я одразу знав. :)
Воднево-пероксидний реактивний двигун.
http://www.infuture.ru/article/3060

DAMIR:
От зараз заморочився вирахувати потребну тягу на кінцях ротора для розкрутки.
Тобто, яка тяга в кг. повинна бути у ракетних двигунах, прикріплених на кінцях лопатей.
Застопорився на вирахуванні сили опору повітря на ротор. Може хтось підскаже?
Дано - діаметр ротору 6м. Вага - 20кг.(для простоти розрахунків, поки що позаокругляв начення).
Розкрутити потрібно до 200 об\хв.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница