З АВІАЦІЄЮ В СЕРЦІ
DAMIR:
Торіс, я чекаю продовження дискусії, але вже тут.
DAMIR:
Поки адміни попереносять, почну продовжувати далі.
Торіс, ти про які лопаті мову ведеш? Тридцятих років, з полотняною обшивкою й сосновим лонжероном? У сучасних, цільноекструдованих, запас по жорсткості на скручення набагато більший ніж потрібно з усіма коефіцієнтами. Кілограм на кінці, при правильному монтажі, ролі не зіграє. Додасть трохи інерції ротору, й сильніше буде витягати з комля лопать від центробіжки.
Але це все прораховується.
У деяких штатівських автожирів (стрибаючих) для збільшення інерції й зменшення кута конусності ротору, в лопать монтують обіднений уран.
подвашник:
Дамир, скажи может ты узнал что за топливо на том реактивном вертолете и тип двигателя.
По ролику мои догадки;-
-пороховой с отводом газов
- на сухом водороде (вряд ли бо много дыма)
- прямоток на бензино уникальной смеси
-на двухкомпонентной коалиции с брендовых фракций
-на дымовушке высокого давления с отдельной камерой газовыделения
DAMIR:
Цитата: подвашник от 21.03.2017, 22:50:29 pm
Дамир, скажи может ты узнал что за топливо на том реактивном вертолете и тип двигателя.
Так, я одразу знав. :)
Воднево-пероксидний реактивний двигун.
http://www.infuture.ru/article/3060
DAMIR:
От зараз заморочився вирахувати потребну тягу на кінцях ротора для розкрутки.
Тобто, яка тяга в кг. повинна бути у ракетних двигунах, прикріплених на кінцях лопатей.
Застопорився на вирахуванні сили опору повітря на ротор. Може хтось підскаже?
Дано - діаметр ротору 6м. Вага - 20кг.(для простоти розрахунків, поки що позаокругляв начення).
Розкрутити потрібно до 200 об\хв.
Навигация