З АВІАЦІЄЮ В СЕРЦІ

<< < (39/92) > >>

Toris:
Цитата: Sane от 09.01.2017, 22:34:06 pm

Хочу запитати в усіх, хто так чи інакше пов"язаний з небом і авіацією
А саме, що на вашу думку, буде цікаво чути людям, які бачили літаки тільки по телевізору, пролітаючі над головою або в аеропорті?
Що б на вашу думку зацікавило людину, і вона пішла на навчання або купувати собі літак? (або хоч покататися?)
Особисто мене на авіацію надихнули гори. Коли за пів-дня заїхали УАЗиком на якусь популярну гору, а на привалі я побачив, що реально ми від"їхали від старту кілометрів 5-7 по прямій, то якось подумалось, що гелікоптером ми були б за 5 хвилин на місці і споглядали б незрівнянно гарніші краєвиди, ніж пертися повним приводом по каменюках с дикими кренами і тангажами (хоч у цьому також є свій смак). Потім під час зупинки з печерами помітив біля кручі орла, який стояв у терміку майже нерухомо. Вражаюче видовище: обрив (100 метрів вниз), а в 2-3 метрах від краю на рівні плечей майже нерухомо висить орел в потоці повітря. Підійшов ближче, метрів 4-5 до птаха. Орел зиркає на мене, але не тікає. Дивлюсь на нього і розумію, як же мені хочеться ось так, як той орел, зависнути над землею і рухатись, куди заманеться! Так і дивились один на одного, довго...

Повернувшись додому, натхненно занурився в інтернет, мріючи зліпити собі гелікоптер "з гімна і палок". Вивчивши питання, охолов: саморобний гелікоптер - це вкрай небезпечно. Взнавши ціни на Робінсони - жахнувся. Дав собі команду не займатись дурнею і викинути такі мрії з голови геть...

Прожив 7 років, аж вона знову проснулась, мрія про свободу у просторі. Весною 2016 року мене вперше політали в небі (дякую Вам, Геннадій!). Восени політав вдруге. Цього року відмінив зимову відпустку, збираю гроші на щось, що весною чи влітку помчить мене у небо. Хочу спробувати паратрайк та мото дельтаплан на малих висотах, щоби відчувати єдність з природою і свободу польоту.

На мою думку, людині необхідно дати відчути ті відчуття, які може дати лише авіація. Сигнал підняти дупу і піти на польоти може дати будь-що, від цікавості до дитячої мрії. А рішення про купівлю літалки людина має прийняти після ознайомчих польотів, коли жага польоту пересилить захисний страх.

Що стосується відео, то особисто мене чіпляють короткі відео з високою концентрацією активності, наприклад, ось таке:

28 перших секунд, від яких перехоплює подих. :)
(Обережно! Російські матюки!)

http://www.youtube.com/watch?v=yTGX4ybferc

Або таке:

http://www.youtube.com/watch?v=m1VWT55b9Ps

Подивився кілька таких відео - і вже хочу спробувати, бо воно повільне, легке, відкрите, можна летіти низько і встигнути щось роздивитись внизу. Ще б джойстика туди якого присобачити, щоб не літати з руками догори...

DAMIR:
Цитата: Sane от 09.01.2017, 22:34:06 pm

Дамір, вибач, пишу в твою гілку щоб не створювати нові.

Які питання? Ви якраз за адресою!:)

Мені здається, що відеооглядами маси не піднімеш. Тобто, не виховаєш любові до неба.
Можна лише подразнити струни душі, у того хто так чи інакше був "інфікований". До того ж,
щоб бодай половину розуміти про що йдеться, потрібно реально цим цікавитись і багато займатись сомоосвітою в цій темі.(що доречі наразі не в тренді) Я спілкувався з людиною, яка закінчила профільний вуз, і був приємно вражений, що я можу його навчити по авіації, а не навпаки.:)
Висновок- потрібно виховувати суспільство "з нуля". Воно травмоване роками "не того" виховання. Значить в обзори потрібно включати, окрім технічних характеристик, й загальноосвітні матеріали по авіації. Від меншого - до більшого.
Потрібно, врешті, ламати стереотипи. Я так думаю...

Sane:
Дамір, я говорю про те, щоб відеоогляд був не з технічної точки зору.
Людей, які в цьому нічого не розуміють, будуть з першої ж хвилини виключати відео
Ті, хто в цьому вариться і так знають технічні характериски майже всіх літаків і їм відео буде цікаво тільки так, для загального розвитку
Тому відеоогляд має бути тільки для зацікавлення публіки, а також спонукатиме витрачати кошти на відкриття для себе чогось нового, а в кого грошей більше, той і собі зможе купити замість ще одного автомобіля, СВІЙ ЛІТАК.  :D
Також, було б добре, розповісти де та на якому літаку можуть підняти в небо. Ще авіашколи...Все це темний ліс для людей, їх потрібно зацікавити!
Це було б вигідно для авіашкіл, аеродромів, фірм-віробників, покатушечників і ще багато для кого!

DAMIR:
Цитата: Sane от 10.01.2017, 13:46:25 pm

Тому відеоогляд має бути тільки для зацікавлення публіки,

Правильно. Але, мені здається, що буде цінним такий огляд, який якраз і розширить цю саму публіку. Потрібно гармонійно обєднати опис технічної сторони, з історією, розвитком та перспективами цього виду транспорту. Це велика справа.

DAMIR:
І ще одне. Ось я не розумію одну фігню...
Чому ті хто має змогу виготовляти авіаційну техніку "у нас", стараються одразу робити "мерседеси"? Ну, я розумію, що більша ціна, більший заробіток. АЛЕ. Менший оборот же!
Чому немає виробництва доступних надлегких планерів для перших кроків в небо? Гляди й клуби планеристів почали б з*являтися... Чому, як хтось береться робити автожири - виходить майже німецький МТО? Чому немає КІТ-наборів Гіробі? Я розумію, що авіація захоплення не з дешевих. Але є ж і компромісні варіанти. А стало б це все хоч трішки доступнішим, там би й з*явилась популярність, зацікавленість більшого кола людей. Розвивався вторинний ринок.
Такі думки...

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница