З АВІАЦІЄЮ В СЕРЦІ

<< < (26/92) > >>

Серго:
Швидкість на гліссаді з закрилками 38 повинна бути 200 - 220 км/г, в залежності від масси літака на посадці. Швидкість 260, то занадто.
Закрилки прибираються після звільнення полоси.
А взагалі, так, нічогенько. Сподобалось.

DAMIR:
Цитата: Toris от 06.12.2016, 08:54:35 am

На початку трохи задовгі вигляди з різних точок зору і їх трохи забагато. Менше точок (або десь в кутку "екран в екрані"), коротший час з кожної точки - щоби глядач бачив більше екшену і не нудьгував. Власне посадка - те, що треба.

Зачот!

P.S. Які аддони стоять? (літак, ландшафт)

Дякую! Врахую зауваження в майбутьному.
Аддоны? Я вже точно все не пам*ятаю... Ан-26 Жигульського.
Бориспіль від Интерскай-студіо.
Плюс конвертовані текстури ОРБИКС.
Зайди на той трекер. ;) Там є тема, типу "мастхев".
Для девятки й десятки окремі теми. Там же й усі проги й аддони вказуються.

Цитата: Серго от 06.12.2016, 12:02:18 pm

Швидкість на гліссаді з закрилками 38 повинна бути 200 - 220 км/г, в залежності від масси літака на посадці. Швидкість 260, то занадто.
Закрилки прибираються після звільнення полоси.
А взагалі, так, нічогенько. Сподобалось.

Дякую!:)
А скажіть, вірогідність обледеніння, може пояснити мої помилки? ;)

Серго:
На приборе ГИК-1 крутится не шкала, а стрелка. Тут на симуляторе не корректная работа. Ну, да то такое. Не стоит внимания.
По обледенению я вижу только дождь, а температуры нар. воздуха не вижу. Этот прибор за штурвальной колонкой 2го пилота. Ничего сказать не могу.
Обратитесь к РЛЭ  данного типа самолёта. Там описаны случаи обледенения и как с ними бороться, когда , что включать и в какой последовательности. За ответами на вопросы обращайтесь, если что-то будет не понятно.

DAMIR:
Цитата: Серго от 07.12.2016, 12:34:55 pm

... За ответами на вопросы обращайтесь, если что-то будет не понятно.

Дякую! Обовязково звернусь.
Я мав на увазі, що якщо підозра обледеніння, то наскільки я знаю, швидкість трохи
збільшують, а закрилки убирають після огляду. Вірно?

Серго:
Вірно. Але.
Як є підозра в наявності льоду на планері, то на гліссаді щвидкість збільшується тому, що закрилки використовують не на 38 - 30 градусів, а лише на 10 градусів. Тому і швидкість на заході збільшують.
В такому ж разі закрилки прибираються тільки після огляду.
Я не бвчив  ознак зледеніння через те, щр не видно прибора ТНП ( температури наружного повітря). Дерева зелені, мабуть не осінньо - зимовий період.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница