Регистрация дронов в США

<< < (2/2)

Toris:
Яка цікава тема... UFA +1; Геннадий Хазан +1.

Цитата: UFA от 20.01.2016, 23:26:56 pm

Може літати повністью автоматично або в ручному керуванні.
Повністю автоматично - це по GPS? А по компасу магнітному і акселерометру наскільки точно буде літати?

Цитата: UFA от 20.01.2016, 23:26:56 pm

Подвійний канал керування і подвійний канал зворотнього звязку.
Чого там тільки нема.
А що таке "подвійний канал керування"?

UFA:
Те що бачив я то визначеня свого місця та подальшій рух визначаеться по GPS.
Компас, гіроскоп, та інші сенсори забеспечують встановлення ЛА у коректну розицію.
ЛА часто зносить повітрям, опускае або підіймае тим же повітрям, перевертае.
Компютер збирае усю інформацію, обробляе та вносить зміни в режими роботи двигунів.
Дуже ціквий та складний процесс з точки зору програмування та робототехніки.
Приплюсуйте сюди оператора який також вносить зміни в канали керування зі свого пульта. Іноді не досить адекватні)))
Подвійний канал використовуеться для більшої безпеки.
Наприклад 900МГц та 2400МГц  uplink.
Та 1900МГц 5000МГц downlink.
Обидва канали передають однакову інформацію, тільки на різних часотах.
Коли на одному перешкода то е шанс що інший донесе команди. Якщо обидва канали uplink лягли то тут як повезе, точніше як добре написана программа повернення до місця старту. Канали bownlink  дають оператору також важливу інформацію компас, висота, відео, з якою швидкістью опускаеться або підіймаеться, напруга батарей, температура важливих елементів та багато іншого.



Навигация

[0] Главная страница сообщений

[*] Предыдущая страница