Hummel Bird или почему в Украине самоделы не строят такие самолетики?

<< < (34/35) > >>

Toris:
Цитата: Андрей-пилот от 29.03.2018, 17:45:55 pm

Когда человек хочет чего-то достичь-ищет возможность, когда не хочет-ищет причины...
Згоден.

Цитата: подвашник от 29.03.2018, 18:18:32 pm

Отстань  от  копов и  займись  продмагами.
По правді говорячи, Федір Батькович, я вже дозрів до Вашої ідеї розбірного тряпкольоту, який можна перевезти в автомобілем без зайвої уваги. Краще синиця в руці, ніж нічого. :)

подвашник:
Не то  .  Разборной  тряпколет   єто  Скинрейнджер  Аєроса. У  меня  ткань  только  на  рулях и не сьемная и не на всех.
 С   начала  года  только  зашевелился  по теме, а  то,  все житуха колотила и  не  больно,  но все же внмание  страдает.
 А  тебе  скажу  поговорку 70ых. Курица не птица,  а  дельтаплан  не самолет.
 И потому  что имеет больше  непредсказуемостей чем самолет, даже монокок.И сама  по  себе  продукт от  коньюнктуры.
  Так  квартира   в городе  по  натуре  и  по  народному  ночлежка , а   даже хата  саман  за  городом    уже  вилла.

stakhoviyu:
Ну от,гарна тема для розмови ( що можна побудувати в гаражі) :)
Доброго вечора всім. Мені 25, давно хочу побудувати літак і літати. Проблема у виборі ЛА для будівництва і чи варто взагалі починати..створив тему на форумі, мене всі лякають,що це дорого,довго,нереально(?). Ppl в мене ще немає, планую зробити наступного року. Але..тут мені радять краще купити літак на ці гроші. Ну чи будувати. Як краще бути? Літати по аеропортах цивілізованих я поки що не збираюся,так, в себе по району і селах, сідати десь на пасовищах (читай аеродром). Думав будувати ch 701, але люди відмовляють.. я вже й сумніватись почав,чи дійсно я його очолює і за який час.. будувати щось типу quicksilver? Простіше, але зовсім маленький. Хочеться літак для справжнього bushpilot :)
Коротше кажучи- що краще зробити,якщо хочеться літати на власному літаку,маючи 10к наприклад? І хочеться побудувати звичайно ж.
1) будувати літак,вибрати якийсь простенький проект,який можна побудувати самому, з мінімумом знать і приладь,з максимумом детальних креслень і пояснень (підкажіть зразу такий варіант)
2)забити на будівництво,купити літак і літати без ппл ( перед цим десь повчитись)
3) здати на ппл, літати на чужому літаку коли-не-коли, а потім колись купити свій літак...

Я так ці варіанти написав,і думаю що правильніше буде 2 варіант...але я все ж хочу збудувати той літак..

Що скажете,панове?

подвашник:
   Без  спецінструменту  і  обладнання  яке  готується  заздалегіть  під  технологію  не  варто  й  братись.   Під  монолітну  пластикову  технологію  обладнання   дорожче  першого  літака  в  рази.
  Наприклад  крило з деревини,  а   інше  дюралеві  труби, то  менша  вартість, а  ще  менша то коли  фюзеляж  зварний  з  сталевих труб, а  крило   з дюралю і  не  змішана  технологія.

  Реальних лытаків  тримісних не мало. Пошукай на  інозеиних  сайтах. 
  По  кресленням  копію  навіть  крута  фірма не  збудує  . Все  одно  вийде  інший  літак.  І  як  правило  кращий.
  Успіхів!!!!

TaxisT:
Любі друзі-товариші!
Мою на меті побудувати літак. Первинне ТЗ десь таке:
- клас ла stol (short take off\landing);
- двомісний;
- з можливістю зльоту та посадки на грунтову зпп;
- поршневий опозитний турбований двигун з тягнущім регулююмим гвинтом;
- перегоночна дальність 900-1000 км;
- орієнтовна вага 700-900 кг (цифри від "балди");
- НЕ пілотажний;
- герметичний, з кисневою системою (можливість літати вище погоди);
- ПОС крил\гвинта\рульових поверхонь (електрична);
- шассі типу 2+1 (дві основні стойки + п'ята);
- привод рульових поверхонь - гідравліка (можливо);

ДУЖЕ ПОТРІБНІ Ваші поради! Любі, але одне прохання - не пишіть що я не стягну, нічого не вийде і т.д. і т.п. То що я замахнувся дуже високо я і так знаю.
P.S. Якщо хтось раптом має креслення і йому не в западло поділитися - прийму з радістю, ще й магар поставлю! ;D

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница