Hummel Bird или почему в Украине самоделы не строят такие самолетики?
Toris:
Цитата: Андрей-пилот от 29.03.2018, 17:45:55 pm
Когда человек хочет чего-то достичь-ищет возможность, когда не хочет-ищет причины...
Згоден.
Цитата: подвашник от 29.03.2018, 18:18:32 pm
Отстань от копов и займись продмагами.
По правді говорячи, Федір Батькович, я вже дозрів до Вашої ідеї розбірного тряпкольоту, який можна перевезти в автомобілем без зайвої уваги. Краще синиця в руці, ніж нічого. :)
подвашник:
Не то . Разборной тряпколет єто Скинрейнджер Аєроса. У меня ткань только на рулях и не сьемная и не на всех.
С начала года только зашевелился по теме, а то, все житуха колотила и не больно, но все же внмание страдает.
А тебе скажу поговорку 70ых. Курица не птица, а дельтаплан не самолет.
И потому что имеет больше непредсказуемостей чем самолет, даже монокок.И сама по себе продукт от коньюнктуры.
Так квартира в городе по натуре и по народному ночлежка , а даже хата саман за городом уже вилла.
stakhoviyu:
Ну от,гарна тема для розмови ( що можна побудувати в гаражі) :)
Доброго вечора всім. Мені 25, давно хочу побудувати літак і літати. Проблема у виборі ЛА для будівництва і чи варто взагалі починати..створив тему на форумі, мене всі лякають,що це дорого,довго,нереально(?). Ppl в мене ще немає, планую зробити наступного року. Але..тут мені радять краще купити літак на ці гроші. Ну чи будувати. Як краще бути? Літати по аеропортах цивілізованих я поки що не збираюся,так, в себе по району і селах, сідати десь на пасовищах (читай аеродром). Думав будувати ch 701, але люди відмовляють.. я вже й сумніватись почав,чи дійсно я його очолює і за який час.. будувати щось типу quicksilver? Простіше, але зовсім маленький. Хочеться літак для справжнього bushpilot :)
Коротше кажучи- що краще зробити,якщо хочеться літати на власному літаку,маючи 10к наприклад? І хочеться побудувати звичайно ж.
1) будувати літак,вибрати якийсь простенький проект,який можна побудувати самому, з мінімумом знать і приладь,з максимумом детальних креслень і пояснень (підкажіть зразу такий варіант)
2)забити на будівництво,купити літак і літати без ппл ( перед цим десь повчитись)
3) здати на ппл, літати на чужому літаку коли-не-коли, а потім колись купити свій літак...
Я так ці варіанти написав,і думаю що правильніше буде 2 варіант...але я все ж хочу збудувати той літак..
Що скажете,панове?
подвашник:
Без спецінструменту і обладнання яке готується заздалегіть під технологію не варто й братись. Під монолітну пластикову технологію обладнання дорожче першого літака в рази.
Наприклад крило з деревини, а інше дюралеві труби, то менша вартість, а ще менша то коли фюзеляж зварний з сталевих труб, а крило з дюралю і не змішана технологія.
Реальних лытаків тримісних не мало. Пошукай на інозеиних сайтах.
По кресленням копію навіть крута фірма не збудує . Все одно вийде інший літак. І як правило кращий.
Успіхів!!!!
TaxisT:
Любі друзі-товариші!
Мою на меті побудувати літак. Первинне ТЗ десь таке:
- клас ла stol (short take off\landing);
- двомісний;
- з можливістю зльоту та посадки на грунтову зпп;
- поршневий опозитний турбований двигун з тягнущім регулююмим гвинтом;
- перегоночна дальність 900-1000 км;
- орієнтовна вага 700-900 кг (цифри від "балди");
- НЕ пілотажний;
- герметичний, з кисневою системою (можливість літати вище погоди);
- ПОС крил\гвинта\рульових поверхонь (електрична);
- шассі типу 2+1 (дві основні стойки + п'ята);
- привод рульових поверхонь - гідравліка (можливо);
ДУЖЕ ПОТРІБНІ Ваші поради! Любі, але одне прохання - не пишіть що я не стягну, нічого не вийде і т.д. і т.п. То що я замахнувся дуже високо я і так знаю.
P.S. Якщо хтось раптом має креслення і йому не в западло поділитися - прийму з радістю, ще й магар поставлю! ;D
Навигация