Позвольте с вами не согласиться.
Все не так однозначно.
Та чому ж? 1 кг бензину має приблизно 46 МДж енергії, при ККД в 0,25 4-тактного двигуна це еквівалентно 11,5 МДж утилізованої енергії, приймемо грубо 11 МДж. Приймемо грубо масу двигуна зі всіма підсистемами на 100 к.с. в 100 кг.
Таким чином для ДВС маємо приблизно 1 к.с. на 1 кг маси силової двигуна і 11 МДж на 1 кг енергоносія.
А які реальні показники для електродвигуна і акумулятора з розрахунку на тривалість польоту, еквівалентного польоту на повному баку аналогічного літака з ДВС?
*
Karma: +8/-0
Offline
Перегляд профілю Email Особисте повідомлення (Offline)
Re: Самоделы - единомышленники !
« Відповідь #104 : 08.12.2015, 11:47:19 »
Процитувати
Цитата: Andriy від 04.12.2015, 17:51:56
Суть гібриду в тому, чоб найбільш ефективно використовувати енергоустановки.
Наприклад поршневі двигуни мають гірші за електричні пускові характеристики, а для електродвигунів необхідні важкі акумулятори. Для зльоту необхідно віддати велику потужність за короткий час. Для електросилової установки витрати енергії акумулятора, практично, лінійно пов"язані з навантаженням, а в ДВЗ ця залежність нелінійна. Тому в багатьох випадках гібридна установка ефективніша. Але це закінчиться з винаходом достатньо потужних та легких акумуляторів.
А розраховувати на електродвигун як на аварійний неможна, краще взагалі не злітати, якщо не довіряєш основному двигуну.
Суть гібрідоної системи в даному випадку, це обкатка самої системи)) поки що батарея важка, але не дуже) з літієвими акумами вагою в 2.5 кг ми отримуємо близько 10 хвилин роботи електродвигунів на макс тяги. Це дозволить дотягнути до аеродрому)
Присутні, ще декілька вкусняшок)) якв треба буде обкатати та налаштувати, кінцеві пропеллери мають здувати та загоняти під крило турбулентність, що теоретично дозволить зменшити спротив крила, та "віртуально" його подовжити.
Трохи згодом виложу фото самої, ще незмонтованої системи.