Monofly- sub 115 кг категория
TAILDRAGGER:
Цитата: подвашник от 25.12.2015, 19:52:43 pm
Это самолет с ветхой, не ферменнойб конструкцией фюзеляжа которая требует доработок и усовершенствования.
Этот самолет полностью расчитан на +9 - (-9) g )))))
Kagor:
Цитата: TAILDRAGGER от 25.12.2015, 20:16:20 pm
Цитата: подвашник от 25.12.2015, 19:52:43 pm
Это самолет с ветхой, не ферменнойб конструкцией фюзеляжа которая требует доработок и усовершенствования.
Этот самолет полностью расчитан на +9 - (-9) g )))))
Котыгорошко пошутил на g :)
Toris:
Цитата: вершок от 25.12.2015, 19:33:30 pm
Позвольте с вами не согласиться. :o
Все не так однозначно. ;)
Та чому ж? 1 кг бензину має приблизно 46 МДж енергії, при ККД в 0,25 4-тактного двигуна це еквівалентно 11,5 МДж утилізованої енергії, приймемо грубо 11 МДж. Приймемо грубо масу двигуна зі всіма підсистемами на 100 к.с. в 100 кг.
Таким чином для ДВС маємо приблизно 1 к.с. на 1 кг маси силової двигуна і 11 МДж на 1 кг енергоносія.
А які реальні показники для електродвигуна і акумулятора з розрахунку на тривалість польоту, еквівалентного польоту на повному баку аналогічного літака з ДВС?
подвашник:
Цитата: TAILDRAGGER от 25.12.2015, 20:16:20 pm
Цитата: подвашник от 25.12.2015, 19:52:43 pm
Это самолет с ветхой, не ферменнойб конструкцией фюзеляжа которая требует доработок и усовершенствования.
Этот самолет полностью расчитан на +9 - (-9) g )))))
Поставь его на 30 процентов скольжения,или загони в несколько витков штопора и он повредится.
TAILDRAGGER:
Цитата: подвашник от 26.12.2015, 00:12:58 am
Поставь его на 30 процентов скольжения,или загони в несколько витков штопора и он повредится.
Не уверен, читал на западных форумах, на нем крутят пилотаж (естественно не на том , что в категории sub-115 кг с парамоторным двигателем, а с Ротаксами-503). Кстати эта категория изначально не предусматривает никаких эволюций пилотажа
Навигация