Monofly- sub 115 кг категория

<< < (3/5) > >>

подвашник:
   Все!!! свое хвалят.

вершок:
Цитата: Toris от 25.12.2015, 21:30:19 pm

Цитата: вершок от 25.12.2015, 19:33:30 pm

Позвольте с вами не согласиться. :o
Все не так однозначно. ;)
Та чому ж? 1 кг бензину має приблизно 46 МДж енергії, при ККД в 0,25 4-тактного двигуна це еквівалентно 11,5 МДж утилізованої енергії, приймемо грубо 11 МДж. Приймемо грубо масу двигуна зі всіма підсистемами на 100 к.с. в 100 кг.

Таким чином для ДВС маємо приблизно 1 к.с. на 1 кг маси силової двигуна і 11 МДж на 1 кг енергоносія.

А які реальні показники для електродвигуна і акумулятора з розрахунку на тривалість польоту, еквівалентного польоту на повному баку аналогічного літака з ДВС?

*

Karma: +8/-0
[+] [-]
Offline


Перегляд профілю Email Особисте повідомлення (Offline)
   
Re: Самоделы - единомышленники !
« Відповідь #104 : 08.12.2015, 11:47:19 »
Процитувати
Цитата: Andriy від 04.12.2015, 17:51:56
Суть гібриду в тому, чоб найбільш ефективно використовувати енергоустановки.
Наприклад поршневі двигуни мають гірші за електричні пускові характеристики, а для електродвигунів необхідні важкі акумулятори. Для зльоту необхідно віддати велику потужність за короткий час. Для електросилової установки витрати енергії акумулятора, практично, лінійно пов"язані з навантаженням, а в ДВЗ ця залежність нелінійна. Тому в багатьох випадках гібридна установка ефективніша. Але це закінчиться  з винаходом достатньо потужних та легких акумуляторів.
А розраховувати на електродвигун як на аварійний неможна, краще взагалі не злітати, якщо не довіряєш основному двигуну.

Суть гібрідоної  системи в даному випадку, це  обкатка  самої системи))  поки що  батарея важка, але не дуже)  з літієвими акумами  вагою в 2.5 кг ми отримуємо  близько  10 хвилин   роботи  електродвигунів  на макс тяги.  Це дозволить  дотягнути до  аеродрому)
Присутні, ще декілька вкусняшок)) якв треба буде обкатати та налаштувати,  кінцеві пропеллери мають здувати та загоняти під крило  турбулентність, що  теоретично дозволить зменшити спротив крила, та "віртуально" його подовжити.
Трохи згодом виложу фото самої, ще  незмонтованої системи. ;)

Суханов А.Н.:
Beaver   https://www.youtube.com/watch?v=RdygkWUrwOk
Dragonfly  https://www.youtube.com/watch?v=srqdn3Rcp08
Скептики и критики, были всегда и будут. Первую железную дорогу в Китае, тут же разобрали после ввода в эксплуатацию. Дракона напоминала  ;D Через пять лет построили вторую. Сегодня самая протяжённая сеть в мире по железным дорогам.
Первый пилотаж на тряпко, трубколёте, провели 60 лет назад.  :o На подходе, карбоновый экзоскелет на электротяге. 5...8 лет. И перегрузочные возможности самого костюма, будут ограничены только физическими возможностями пилота.   

TAILDRAGGER:
Цитата: Andriy от 25.12.2015, 19:33:30 pm

на електродвигун як на аварійний неможна, краще взагалі не злітати, якщо не довіряєш основному двигуну.


Доверяешь- не доверяешь...тут не на ромашковом поле "любит- не любит", отказывать имеют манеру любые механизмы, даже природные и в самый неподходящий момент (попробуйте принять горячую, горячую ванну перед сном с женщиной  ;)  ). В любом случае пару лишних килограммов на Li-po аккумуляторы не сыграют погоды в пллане потери летных качеств, а вот шанс выжить может быть гораздо выше чем за 3000 баксов BRS, которая на малой высоте бесполезна. В применении "спящего" электродвигателя, который включается пермещением тумблера из "Off" в положение "On" нет ничего плохого, но лишние десяток минут протянуть с минимальным снижением по прямой- это уже не дорога с "no return"

подвашник:
     Дурные пешеходы  слепо переходят  по зебре, дурные  водители не  держат ногу на  тормозе при проезде перекрестка на  зеленый и много  другого....дурного.
 Ложная  вера... бывает такое.
 А на Аллаха  надейся, а сам не плошай. Да и запас карман не тянет.
  Как то  на аккомуляторе, включив пятую, пять км проехал, и доехал.


Для легкого самолетика   идеальный наворот.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница