Програми для констрування літаків та симуляції польотів

<< < (8/9) > >>

Toris:
Цитата: подвашник от 28.11.2016, 10:42:19 am

От придурок!!!!
І для чого б тут хамити? :)
Цитата: подвашник от 28.11.2016, 10:42:19 am

и далекий от  бизнесса.  Да  о  реальных вещах  усе молчат, а мусоров,  налоговую и прочее дерьмо, кормят дезо и так нормально, так везде  в мире.
А Ви особисто пробували ці "реальні речі"? Фланці з ножиками - це не бізнес, а монетизація хобі. Ви нікому не цікавий з отими фланцями чи різаками. Мене у 90-ті не чіпав ні рекет, ні ОБХСС з податківцями - всяка спеціалізована продукція без суперприбутків не цікавить паразитів. Якщо Вам просто лінь порухати трохи дещо, то так і скажіть, а не виправдовуйтесь страшилками. Ще раз: пенсіонер на базарі з іржавими фланцями не цікавить нікого, окрім продавців гімняних фланців. Будуть приставати - запропонуєте їм купити у Вас добрі фланці. :) І запам'ятайте правило: якщо 50 разів у Вас не куплять чи пошлють, на 51-й таки щось куплять. Це правило працює. Лише треба запропонувати оці 50 разів потенційним покупцям.

Блін, та візьміть яку торбину, закиньте туди три-чотири найкращі у світі фланці та й продайте в підходящому місці - без відкриття підприємця, оренди торгової точки і т.п. Заробите кілька доларів і потусуєтесь серед людей, після чого всі страшилки забудуться.

Бізнес - це коли за день Ви будете продавати 100 фланців (100 доларів прибутку, наприклад). Почніть хоча б з 2-х штук в день. :)

подвашник:
Щелкни кобыле в нос, она махнет хвостом.

 Козьма Прутков.

TAILDRAGGER:
Пока вы тут поупражнялись в ехидстве :D, я почти закончил Z-ось для станочка. Все болты, гайки, подшипники , моторчик Nema-23 и пр., уже на месте. Осталось только "присобачить" втулку привода к верхнему кронштейну и можно приступать к порталу (Y-ось).
Горизонтально кладу вертикальную ось, чтобы "в рост" страницу на форуме не гнать

подвашник:
 Преимущество винтовой  подачи  в малом габарите  и  в силе, но пара винт-гайка
должна  бить с минимумом  люфтов, а   в зубчатоременной  другие  особенности.

TAILDRAGGER:
Цитата: подвашник от 29.11.2016, 01:30:26 am

Преимущество винтовой  подачи  в малом габарите  и  в силе, но пара винт-гайка
должна  бить с минимумом  люфтов


Это ты хорошо подметил, поэтому еще вчера я решил поставить еще одну опору на кинематику "винт-гайка" на другой стороне винта...
В остальных осях Y и X- там автоматом при конструировании станка получаются опоры (в порталы всяко иначе не смотрится) , что со стононы шаговых двигателей, что с противоположного конца, а вот в Z , вроде как получается один конец "висячий".
Сегодня переделаю, там всего для фланцев винта на поперечных кронштейнов портала Y, надо "освободить" 2 мм толщины основания.
Ну..., короче позже покажу

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница