Програми для констрування літаків та симуляції польотів
pashtet:
А разве крыло Корбика не двух видов? По моему есть для полетов и для пилотажа. Цельное и консольное.
P.S. Ну если уж "Думкою багатiти" по полной, то почему бы не пофантазировать о Falco F8? :))))))
TAILDRAGGER:
Цитата: pashtet от 15.12.2015, 19:39:55 pm
А разве крыло Корбика не двух видов? По моему есть для полетов и для пилотажа. Цельное и консольное.
Да, двух, но у нас одобрено только цельное- пришлось исходить из текущих реалий. Получается та же головоломка как и с двухместным GY-201 Minicab.
В итоге все дороги ведут только сюда .
u2fly:
Цитата: pashtet от 15.12.2015, 17:57:33 pm
u2fly, эти форматы файлов универсальные, но к обработке на станках они не подходят. Они хороши для изготовления икон, балясин и картин по дереву. Для обработки рельефных поверхностей. А для обработки деталей не подходят.
Про які саме деталі конструкції літака йдеться? Ви що там двигун проектуєте з купою посадок, натягів і дотриманням шорсткості поверхні? Ви не з "Антонова" часом?
Цитировать
Какой у выше упомянутой проги родной формат? Я пользуюсь фичекамом. Еще хорош повермил, но никак не дойдут руки его освоить.
Називайте правильно програми - FeatureCAM, PowerMIL.
І хоч уточнюйте, що вам конкретно потрібно, краще з вказуванням термінології - CAD, CAM, CAE, CNC, CFD, FEM і так далі. По форматам - http://www.delcam-ural.ru/cam/featurecam_4
Тобто FeatureCAM підтримує STEP, IGES, DXF та інші. Порівняйте з наведеними у попередньому коментарі вище.
Цитировать
Повторюсь, в наше время нет смысла просто прорисовать проект в 3D. Если ставиться задача посторойки спроектированного, нужно забиваться на обработку на ЧПУ. Это настолько экономит время, в общем не поймешь пока не попробуешь. Те кто строил меня поймут, больше всего времени отбирает мелочевка. "Ручной труд на плечи машин" так к сожалению и остался просто лозунгом из советского прошлого.
Ви це серйозно чи й досі в радянському минулому живете і вам подобаються лозунги?
Дякуючи одним тільки 2D CAD'ам зараз можна забути про сотні годин проведених з олівцем, лінійкою і транспортиром, необхідних для створення невеликого набору креслень для одного проекту (не говорячи вже про точність таких креслень). Тепер же подібне завдання можна виконати за один-два дні в тому ж LibreCAD.
З іншого боку цими словами ви ж собі суперечите, бо говорите про "обов'язковість" урахування автоматизації виготовлення деталей при конструюванні аматорами (не думаю, що досвідчені авіаконструктори читають цю тему на форумі).
Навіщо автоматизація якщо відсутні верстати з ЧПУ у власному гаражі? Більшість аматорських конструкцій будується вручну молотком і "болгаркою" i токаркою на ТВ-6 по кресленням.
А переведення 3D моделі в набір управляючих команд для ЧПУ в автоматичному режимі здатні здійснювати майже всі CAM та CNC, що встановлені на дані верстати.
u2fly:
Цитата: pashtet от 15.12.2015, 17:57:33 pm
u2fly, эти форматы файлов универсальные, но к обработке на станках они не подходят. Они хороши для изготовления икон, балясин и картин по дереву. Для обработки рельефных поверхностей. А для обработки деталей не подходят.
Про які саме деталі конструкції літака йдеться? Ви що там двигун проектуєте з купою посадок, натягів і дотриманням шорсткості поверхні? Ви не з "Антонова" часом?
Цитировать
Какой у выше упомянутой проги родной формат? Я пользуюсь фичекамом. Еще хорош повермил, но никак не дойдут руки его освоить.
Називайте правильно програми - FeatureCAM, PowerMIL.
І хоч уточнюйте, що вам конкретно потрібно, краще з вказуванням термінології - CAD, CAM, CAE, CNC, CFD, FEM і так далі. По форматам - http://www.delcam-ural.ru/cam/featurecam_4
Тобто FeatureCAM підтримує STEP, IGES, DXF та інші. Порівняйте з наведеними у попередньому коментарі вище.
Цитировать
Повторюсь, в наше время нет смысла просто прорисовать проект в 3D. Если ставиться задача посторойки спроектированного, нужно забиваться на обработку на ЧПУ. Это настолько экономит время, в общем не поймешь пока не попробуешь. Те кто строил меня поймут, больше всего времени отбирает мелочевка. "Ручной труд на плечи машин" так к сожалению и остался просто лозунгом из советского прошлого.
Ви це серйозно чи й досі в радянському минулому живете і вам подобаються лозунги?
Дякуючи одним тільки 2D CAD'ам зараз можна забути про сотні годин проведених з олівцем, лінійкою і транспортиром, необхідних для створення невеликого набору креслень для одного проекту (не говорячи вже про точність таких креслень). Тепер же подібне завдання можна виконати за один-два дні в тому ж LibreCAD.
З іншого боку цими словами ви ж собі суперечите, бо говорите про "обов'язковість" урахування автоматизації виготовлення деталей при конструюванні аматорами (не думаю, що досвідчені авіаконструктори читають цю тему на форумі).
Навіщо автоматизація якщо відсутні верстати з ЧПУ у власному гаражі? Більшість аматорських конструкцій будується вручну молотком і "болгаркою" i токаркою на ТВ-6 по кресленням.
А переведення 3D моделі в набір управляючих команд для ЧПУ в автоматичному режимі здатні здійснювати майже всі CAM та CNC, що встановлені на дані верстати.
Toris:
Щось ця тема давно потребує ремонту...
Навигация