DAMIR
|
|
« Ответ #285 : 07.02.2016, 00:46:18 am » |
|
...Є ще така штука... сельсинами зветься. Це пара синхронних трифазних двигунів, з"єднаних між собою певним чином. Обертаєш один - інший обертається на той самий кут.
Це вже цікавіше.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #286 : 07.02.2016, 00:56:43 am » |
|
Та все одно закони фізики не обманеш... Ось Вам двигунчик на 55 кВт: http://elmo.ua/elektrodvigateli-air/elektrodvigatel-air-225/Маса = 320 кг. Вам таких треба 2 штуки, приблизно кажучи. Не знаю, як воно з неодимовими магнітами двигуни, мають бути легшими. Але ціна... Так що Ви там розказували про кардан?
|
|
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 01:02:02 am от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #288 : 07.02.2016, 01:13:46 am » |
|
Щось вы не то показуєте. <...> Ну, це рекордный двигун, але напрямок правильний. Там внизу сторінки про менший є.
Хай навіть рекордний - він все одно буде значно важчий/дорожчий кардана.
|
|
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 01:17:17 am от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #289 : 07.02.2016, 01:16:26 am » |
|
Хай навіть рекордний - він все одно буде важчий/дорожчий кардана.
Взяв і розмазав мрію по підлозі! В зародку, так би мовити.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #290 : 07.02.2016, 01:21:19 am » |
|
Взяв і розмазав мрію по підлозі! В зародку, так би мовити. Я цю тему теж обмірковував у 2008 році... Електродвигун для постійної роботи доречний тоді, коли щільність енергії в його об"ємі буде не вищою від ДВС, а щільність енергії акумулятора буде не нижчою, від бензину ( з врахуванням ККД ДВС). ...В мене також накрилась мрія про надзвуковий гвинт... Він працюватиме так, як я хочу, лише при гіперзвукових швидкостях лез, але на його лезах повітря перетворюватиметься на плазму... Одним словом, прощавай, гіпергвинт! 0,4 Маха - наше все.
|
|
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 01:24:04 am от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #291 : 07.02.2016, 01:23:00 am » |
|
Винт DA-36 E-Star питается от 94-сильного электромотора Siemens, который получает электроэнергию от небольшого роторно-поршневого двигателя Austro Engine AE50R с выходной мощностью 54 лошадиных сил на борту самолета и потребляет мало горючего.(с)
Можна ж.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #292 : 07.02.2016, 01:28:44 am » |
|
Винт DA-36 E-Star питается от 94-сильного электромотора Siemens, который получает электроэнергию от небольшого роторно-поршневого двигателя Austro Engine AE50R с выходной мощностью 54 лошадиных сил на борту самолета и потребляет мало горючего.(с)
Можна ж. Угу... Ротопорш... "Мало горючего"... І ще про генератор забули сказати... І когось на борт не візьмуть, щоби масу не перевищити. Дамір, вони технологію випробовують, а не локомотив у небо підіймають. Працюють на акумулятор + електродвигун, а не на те, що написали журналізди. Якби були в природі нормальні ротопорші, то ми б тут з Вами не заморочувались, ні турбінами, ні генераторами.
|
|
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 01:30:49 am от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #293 : 07.02.2016, 01:33:10 am » |
|
Та я розумію все. Кардан хоч і не просто, але більш реально... Але ідея цікава. Достойна обговорення. Чим бі ще передати потужність? Є гідронасоси з гідродвигунами- але вага цьої шабатури, та ще й з робочою рідиною...
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #294 : 07.02.2016, 01:36:00 am » |
|
Чим бі ще передати потужність? Є гідронасоси з гідродвигунами- але вага цьої шабатури, та ще й з робочою рідиною... З того, що реально доступно, найкраще - ДВС + кардан. А якщо щось з нуля городити - то двигун Штельцера. Але то вже окрема тема, майже як про фізику польоту літаючої тарілки.
|
|
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 01:39:02 am от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #295 : 07.02.2016, 01:44:46 am » |
|
А якщо щось з нуля городити - то двигун Штельцера. Але то вже окрема тема, майже як про фізику польоту літаючої тарілки. Да куди там... Тут би зі звичайним щось згородить.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #296 : 07.02.2016, 08:53:47 am » |
|
В качестве «холодного душа», может быть. … Для ДВС термический КПД близкий к теоретическому максимуму – 40% (42-44) Для хорошего кривошипно-шатунного механизма современного двигателя МЕХАНИЧЕСКИЙ КПД порядка 70%... Первый параметр не сможет превысить ни Бог ни Сатана… Баландин декларировал МЕХАНИЧЕСКИЙ КПД своего двигателя 96%! – почти как у турбины… откуда цифра? Давайте скромнее – 90% Сожжем же в цилиндрах 1 литр бензина – на выходе (без учета еще ряда коэффициентов) будем иметь: Для «обычного» ДВС - 1*0,4*0,7=0,28 единиц работы (мощности) Для «баландина» - 1*0,4*0,9=0,36 единиц работы (мощности) Итого, разница аж 8% для «Ротакса 912» на пике мощности 100 л.с. для «Баландина 912» на пике мощности 108 л.с. На крейсерском режиме - ?фиг его знает? Будет ли «баландин» или другой какой «имярек» по конструкции проще, дешевле, технологичнее…
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #297 : 07.02.2016, 13:58:39 pm » |
|
Та то вже інша тема- баландіни всілякі... Я от не розумію, де "пропадає" робота при такій передачі (електричній)? Ну там, тертя. Ну там, опір провідника. Але ж не 50%.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #299 : 07.02.2016, 15:05:02 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
|