Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
16.11.2024, 13:53:11 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Самоделы - единомышленники !  (Прочитано 568166 раз)
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #285 : 07.02.2016, 00:46:18 am »

...Є ще така штука... сельсинами зветься. Це пара синхронних трифазних двигунів, з"єднаних між собою певним чином. Обертаєш один - інший обертається на той самий кут.
Це вже цікавіше. Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #286 : 07.02.2016, 00:56:43 am »

Та все одно закони фізики не обманеш... Ось Вам двигунчик на 55 кВт: http://elmo.ua/elektrodvigateli-air/elektrodvigatel-air-225/

Маса = 320 кг. Шокированный Вам таких треба 2 штуки, приблизно кажучи.

Не знаю, як воно з неодимовими магнітами двигуни, мають бути легшими. Але ціна...

Так що Ви там розказували про кардан? Подмигивающий
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 01:02:02 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #287 : 07.02.2016, 01:05:05 am »


Маса = 320 кг. Шокированный Вам таких треба 2 штуки, приблизно кажучи.

Так що Ви там розказували про кардан? Подмигивающий

Щось вы не то показуєте.
http://www.dailytechinfo.org/auto/6865-kompaniya-siemens-predstavlyaet-rekordno-effektivnyy-dvigatel-prednaznachennyy-dlya-elektricheskih-samoletov.html

Ну, це рекордный двигун, але напрямок правильний. Там внизу сторінки про менший є.
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 01:07:19 am от DAMIR » Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #288 : 07.02.2016, 01:13:46 am »

Щось вы не то показуєте.
<...>
Ну, це рекордный двигун, але напрямок правильний. Там внизу сторінки про менший є.
Хай навіть рекордний - він все одно буде значно важчий/дорожчий кардана.
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 01:17:17 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #289 : 07.02.2016, 01:16:26 am »

Хай навіть рекордний - він все одно буде важчий/дорожчий кардана.
Взяв і розмазав мрію по підлозі! Улыбающийся
В зародку, так би мовити. Подмигивающий
Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #290 : 07.02.2016, 01:21:19 am »

Взяв і розмазав мрію по підлозі! Улыбающийся
В зародку, так би мовити. Подмигивающий
Я цю тему теж обмірковував у 2008 році... Електродвигун для постійної роботи доречний тоді, коли щільність енергії в його об"ємі буде не вищою від ДВС, а щільність енергії акумулятора буде не нижчою, від бензину ( з врахуванням ККД ДВС).

...В мене також накрилась мрія про надзвуковий гвинт... Він працюватиме так, як я хочу, лише при гіперзвукових швидкостях лез, але на його лезах повітря перетворюватиметься на плазму... Одним словом, прощавай, гіпергвинт! Улыбающийся 0,4 Маха - наше все. Улыбающийся
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 01:24:04 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #291 : 07.02.2016, 01:23:00 am »

Винт DA-36 E-Star питается от 94-сильного электромотора Siemens, который получает электроэнергию от небольшого роторно-поршневого двигателя Austro Engine AE50R с выходной мощностью 54 лошадиных сил на борту самолета и потребляет мало горючего.(с)

Можна ж.
Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #292 : 07.02.2016, 01:28:44 am »

Винт DA-36 E-Star питается от 94-сильного электромотора Siemens, который получает электроэнергию от небольшого роторно-поршневого двигателя Austro Engine AE50R с выходной мощностью 54 лошадиных сил на борту самолета и потребляет мало горючего.(с)

Можна ж.
Угу... Ротопорш... "Мало горючего"... І ще про генератор забули сказати... І когось на борт не візьмуть, щоби масу не перевищити. Улыбающийся

Дамір, вони технологію випробовують, а не локомотив у небо підіймають. Працюють на акумулятор + електродвигун, а не на те, що написали журналізди.

Якби були в природі нормальні ротопорші, то ми б тут з Вами не заморочувались, ні турбінами, ні генераторами.
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 01:30:49 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #293 : 07.02.2016, 01:33:10 am »

Та я розумію все. Улыбающийся Кардан хоч і не просто, але більш реально...
Але ідея цікава. Достойна обговорення. Чим бі ще передати потужність?
Є гідронасоси з гідродвигунами- але вага цьої шабатури, та ще й з робочою рідиною...
Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #294 : 07.02.2016, 01:36:00 am »

Чим бі ще передати потужність?
Є гідронасоси з гідродвигунами- але вага цьої шабатури, та ще й з робочою рідиною...
З того, що реально доступно, найкраще - ДВС + кардан.

А якщо щось з нуля городити - то двигун Штельцера. Улыбающийся Але то вже окрема тема, майже як про фізику польоту літаючої тарілки.
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 01:39:02 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #295 : 07.02.2016, 01:44:46 am »

А якщо щось з нуля городити - то двигун Штельцера. Улыбающийся Але то вже окрема тема, майже як про фізику польоту літаючої тарілки.
Да куди там... Тут би зі звичайним щось згородить. Подмигивающий
Записан

Поза межею реальностi...
mechanic
*****

Karma: +814/-296
Offline




« Ответ #296 : 07.02.2016, 08:53:47 am »

В качестве «холодного душа», может быть.

Для ДВС термический КПД близкий к теоретическому максимуму – 40% (42-44)
Для хорошего кривошипно-шатунного механизма современного двигателя МЕХАНИЧЕСКИЙ КПД порядка 70%...
Первый параметр не сможет превысить ни Бог ни Сатана…
Баландин декларировал МЕХАНИЧЕСКИЙ КПД своего двигателя 96%! – почти как у турбины… откуда цифра? Давайте скромнее – 90%
Сожжем же в цилиндрах 1 литр бензина – на выходе (без учета еще ряда коэффициентов) будем иметь:
Для «обычного» ДВС - 1*0,4*0,7=0,28 единиц работы (мощности)
Для «баландина» - 1*0,4*0,9=0,36 единиц работы (мощности)
Итого, разница аж 8%
для «Ротакса 912» на пике мощности 100 л.с.
для «Баландина 912» на пике мощности 108 л.с.
На крейсерском режиме - ?фиг его знает?
Будет ли «баландин» или другой какой «имярек» по конструкции проще, дешевле, технологичнее…
Записан

Сало може бути добрим або дуже добрим
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #297 : 07.02.2016, 13:58:39 pm »

Та то вже інша тема- баландіни всілякі...
Я от не розумію, де "пропадає" робота при такій передачі (електричній)?
Ну там, тертя. Ну там, опір провідника. Але ж не 50%.
Записан

Поза межею реальностi...
mechanic
*****

Karma: +814/-296
Offline




« Ответ #298 : 07.02.2016, 14:33:43 pm »

Электромоторы - это совсем другая история...
Про КПД здесь: http://elektro-blog.ru/dvigateli/42-elektrodvig/63-kpd-elektrodvigatelia
или здесь: http://cable.ru/articles/id-1085.php
коротко и понятно...
Тема применения электродвигателей в авиации обсуждалась на ЕАА (Ру) "Электросамолеты", кажется... и я там был...
но туда, после известного "выступления" админа, я больше не ездец.
Записан

Сало може бути добрим або дуже добрим
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #299 : 07.02.2016, 15:05:02 pm »

<a href="http://www.youtube.com/v/b97PEoscREg&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/b97PEoscREg&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

Поза межею реальностi...
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004