вершок
|
|
« Ответ #270 : 23.01.2016, 10:40:09 am » |
|
Ну и слава богу. Мы всем рады (авиаторам) Теперь давайте про самолеты и вертолеты
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Sane
|
|
« Ответ #271 : 23.01.2016, 12:57:32 pm » |
|
Вот и славненько, со всем разобрались Мухи отдельно, котлеты отдельно (ссоры отдельно и баньку отдельно) to Sego , Хорошие фотографии, да только у меня есть еще и видеоотчет после проделанных работ (но это не для посторонних глаз) Теперь ждем только Александра Михалыча, осталось то самое сложное для него
|
|
|
Записан
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #272 : 27.01.2016, 17:05:04 pm » |
|
Александр Михалыч приезжает в субботу утром. Максим- оклейка А 24 в Борисполе . Дима бес тебя будет кисло!
|
|
|
Записан
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #273 : 27.01.2016, 17:11:39 pm » |
|
Спасибо Олегу за фрезеровку винглеты !. Серега-у Харьковчан будет технологический перерыв. Можно оклеить законцовки в вакууме (если успеем подготовить)
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Sane
|
|
« Ответ #274 : 28.01.2016, 20:58:03 pm » |
|
Саш, не вижу препятствий, я буду! Завтра с Вами созвонимся
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Sane
|
|
« Ответ #275 : 31.01.2016, 21:55:02 pm » |
|
Не большой отчёт после выходных Иваныч и Михалыч в процессе шпаклевки ( жаль,бахилы на ногах не видно ) Мне повезло больше, я только фотографировал
|
|
|
Записан
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #276 : 02.02.2016, 13:52:36 pm » |
|
Установили вакуум. Закончили в восьмом часу утра.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Sane
|
|
« Ответ #277 : 05.02.2016, 23:45:08 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #278 : 06.02.2016, 22:49:29 pm » |
|
Виникло питаннячко... Хто в темі- будь-ласка, розтлумачте. На оригинальність не претендую, просто для роздумів. Уявімо систему з ДВС, який крутить генератор, та електродвигун, який працює від того самого генератора. Питання- скільки втратимо КПД при такій передачі потужності? Звісно, все правильно підраховано та зібрано.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
петро нестеров
|
|
« Ответ #279 : 06.02.2016, 23:01:59 pm » |
|
можно для примера взять мощность бензогенераторов, она составляет 55%-60% от мощности привода генератора, + кпд электродвигателя 90-95%, может ошибаюсь, электрик я слабый
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #280 : 06.02.2016, 23:08:23 pm » |
|
можно для примера взять мощность бензогенераторов, она составляет 55%-60% от мощности привода генератора
Т.е., если ДВС на генераторе выдает 2 кВт., то электродвигатель даст 1.2 кВт.? Я не думаю что там (на бытовых генах) всё очень правильно посчитано. Так, с запасом.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #281 : 07.02.2016, 00:18:35 am » |
|
Т.е., если ДВС на генераторе выдает 2 кВт., то электродвигатель даст 1.2 кВт.? Я не думаю что там (на бытовых генах) всё очень правильно посчитано. Так, с запасом. Думаю, що ДВС для бензогенераторів беруть з двократним запасом з міркувань еластичності, економічності та довговічності. Виникло питаннячко... Хто в темі- будь-ласка, розтлумачте. На оригинальність не претендую, просто для роздумів. Уявімо систему з ДВС, який крутить генератор, та електродвигун, який працює від того самого генератора. Питання- скільки втратимо КПД при такій передачі потужності? Звісно, все правильно підраховано та зібрано. Якщо електронний перетворювач генератора видає найчистішу синусоїду і здатний пережити реактивність електродвигуна - то нічого не втратимо, якщо рахувати від розетки генератора.
|
|
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 00:25:56 am от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #282 : 07.02.2016, 00:34:51 am » |
|
Коротше кажучи, суть така- теоретично потрібно розмістити двигун, припустимо одномістного літака, за сидінням пілота, а тягнучий гвинт попереду. (як на Аерокобрі) Можна механічно карданом передати потужність, що логічно. От цікаво, чи можливо (точніше, доцільно) це зробити електричним шляхом.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #283 : 07.02.2016, 00:40:32 am » |
|
Електродвигун для роботи в неперервному режимі (режим S1) значно важчий від еквівалентного ДВС - великий поперечний переріз дроту котушок, щоби не сильно грівся. Генератор буде аналогічний за масою. І довершить цей кошмар ДВС, ККД якого завдяки генератору і електродвигуну ми занизили хай на 30%, через що треба потіжніший ДВС брати. Дешевше повторити рішення "Аерокобри". ...Є ще така штука... сельсинами зветься. Це пара синхронних трифазних двигунів, з"єднаних між собою певним чином. Обертаєш один - інший обертається на той самий кут. Але все одно для великого моменту гвинта потрібні потужні двигуни, тому безглуздо, згідно попереднього абзацу.
|
|
« Крайнее редактирование: 07.02.2016, 00:46:45 am от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #284 : 07.02.2016, 00:45:21 am » |
|
Ви ж не забувайте, що прогресс не стоїть на місці. Просто, я не знаю тонкощів, але є електродвигуни придатні до таких речей. Кардан також має вагу, плюс редуктор, муфти, кріплення цього кардану...
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
|