Самоделы - единомышленники !

<< < (6/181) > >>

вершок:
Sego к нам присоединился давно.
Будет вести тему гибридных СУ

Toris:
Цитата: вершок от 04.12.2015, 12:53:41 pm

Sego к нам присоединился давно.
Будет вести тему гибридных СУ
А що то таке, гібридна СУ? Електро/вуглеводні чи щось інше?

Sego:
Цитата: Toris от 04.12.2015, 13:01:58 pm

Цитата: вершок от 04.12.2015, 12:53:41 pm

Sego к нам присоединился давно.
Будет вести тему гибридных СУ
А що то таке, гібридна СУ? Електро/вуглеводні чи щось інше?

Гібрідна СУ - Це основний ДВС, та скажімо так, аварійна електро... Яка допоможе (поки  що на декілька хвилин)  підшукати смугу, або дотягнути до майданичика.

Andriy:
Суть гібриду в тому, чоб найбільш ефективно використовувати енергоустановки.
Наприклад поршневі двигуни мають гірші за електричні пускові характеристики, а для електродвигунів необхідні важкі акумулятори. Для зльоту необхідно віддати велику потужність за короткий час. Для електросилової установки витрати енергії акумулятора, практично, лінійно пов"язані з навантаженням, а в ДВЗ ця залежність нелінійна. Тому в багатьох випадках гібридна установка ефективніша. Але це закінчиться  з винаходом достатньо потужних та легких акумуляторів.
А розраховувати на електродвигун як на аварійний неможна, краще взагалі не злітати, якщо не довіряєш основному двигуну.

вершок:
Чому?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница