Самоделы - единомышленники !
командор:
Я бы не отвергал определенное участие Дашивца и особенно Хесина и др. участвующих в процессе (список очень большой и большое им спасибо за то ,что они сделали) .
вершок:
Т 4 нам очень понравилась.
Спасибо ее создателям.
Кстати ветка об отцах авиации очень нужна.
От оригинала остался карбоновый каркас пилона.
Все остальное новое-делается по мотивам Т4
Стекло 5ти слойное 3д.
Вероятно вы перепутали с термоодеялом и вакуумом.
Делали наши друзья.
Нам такого оборудования и мастерства и не снилось.
вершок:
Вопросы схемы еще как обсуждаются!
Командор и в личку пишите ,и на ветку ,и №тел я вам оставил.
Данные схемы были сделаны год назад -неопытными аматорами.
.
вершок:
Фотки выставляются бессистемно.
Никакой по очередности нет.
Sego:
Цитата: Andriy от 04.12.2015, 17:51:56 pm
Суть гібриду в тому, чоб найбільш ефективно використовувати енергоустановки.
Наприклад поршневі двигуни мають гірші за електричні пускові характеристики, а для електродвигунів необхідні важкі акумулятори. Для зльоту необхідно віддати велику потужність за короткий час. Для електросилової установки витрати енергії акумулятора, практично, лінійно пов"язані з навантаженням, а в ДВЗ ця залежність нелінійна. Тому в багатьох випадках гібридна установка ефективніша. Але це закінчиться з винаходом достатньо потужних та легких акумуляторів.
А розраховувати на електродвигун як на аварійний неможна, краще взагалі не злітати, якщо не довіряєш основному двигуну.
Суть гібрідоної системи в даному випадку, це обкатка самої системи)) поки що батарея важка, але не дуже) з літієвими акумами вагою в 2.5 кг ми отримуємо близько 10 хвилин роботи електродвигунів на макс тяги. Це дозволить дотягнути до аеродрому)
Присутні, ще декілька вкусняшок)) якв треба буде обкатати та налаштувати, кінцеві пропеллери мають здувати та загоняти під крило турбулентність, що теоретично дозволить зменшити спротив крила, та "віртуально" його подовжити.
Трохи згодом виложу фото самої, ще незмонтованої системи.
Навигация