Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.11.2024, 23:14:47 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Регистрация дронов в США  (Прочитано 5067 раз)
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« : 20.01.2016, 18:30:01 pm »

В США  остатся только 48 часов на регистрацию беспилотников.

Unmanned Aircraft Systems (UAS) Registration


http://www.faa.gov/uas/registration/?cid=TW379
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #1 : 20.01.2016, 18:57:09 pm »

Цитировать
Weighs more than 0.55 lbs. (250 g) and less than 55 lbs. (25 kg). Unmanned Aircraft weighing more than 55 lbs. cannot use this registration process and must register using the Aircraft Registry process.
Судячи з тексту, американці вже навчились будувати літаки масою 25 кг чи це з чимось іншим пов"язано?
Записан

Секта свідків підіймальної сили
UFA
**

Karma: +20/-0
Offline


« Ответ #2 : 20.01.2016, 22:32:20 pm »

Строят все что хочеш.
Современная электроника и системы управления позвоняют все это осуществить.
Есть просто громадные образцы.
Тягают полноценные кино камеры, снимают кино.
Могут поднять не только камеру а и человека.
Игрушечными дронами завалены все магазины.
Летают эти игрушки дальше чем их можно увидеть и различить куда они двигаются и подымаются или опускаются.
Добавить к этой ситуации новоиспеченного счастливого от покупки оператора умеющего давить только на кнопки и ни грамма не понимающего принципа полета этой игрушки получаем то что эти штуки падают не там где нужно и не туда где нужно.
В воздухе они представляют опасность для полицейских и пожарников ибо последние летают довольно низко.
Само собой были случаи столкновений, что собственно и привело к появлению данного документа и закона.
Записан

Пути радиоволн неисповедимы.
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #3 : 20.01.2016, 22:37:07 pm »

Строят все что хочеш.
Современная электроника и системы управления позвоняют все это осуществить.
Есть просто громадные образцы.
Тягают полноценные кино камеры, снимают кино.
Могут поднять не только камеру а и человека.
Хренасє! Висиш собі, керуєш з пульта - а воно тебе літає по всьому небу і не треба заморочуватись кренами з тангажами і штопорами? А потім видудлив пляшчину, вимкнув пульт - і воно тебе по GPSу доставляє додому? Хіба таке є?
Записан

Секта свідків підіймальної сили
UFA
**

Karma: +20/-0
Offline


« Ответ #4 : 20.01.2016, 23:26:56 pm »

Дякую. Гарно відписали.
Якщо дрон магазинний то там нічого цікавого.
А от якцо дрон замовленний у інженера чи компаніі для якогось конкретного використання, тобто виготовленя з нуля. То уяву замовника може стримати лише його гаманець.
Дуже дорого, потрібно рееструвати, потрібно довго навчатись ним керувати.
Може літати повністью автоматично або в ручному керуванні. Подвійний канал керування і подвійний канал зворотнього звязку.
Чого там тільки нема.
Записан

Пути радиоволн неисповедимы.
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #5 : 21.01.2016, 08:01:01 am »

Яка цікава тема... UFA +1; Геннадий Хазан +1.

Може літати повністью автоматично або в ручному керуванні.
Повністю автоматично - це по GPS? А по компасу магнітному і акселерометру наскільки точно буде літати?

Подвійний канал керування і подвійний канал зворотнього звязку.
Чого там тільки нема.
А що таке "подвійний канал керування"?
Записан

Секта свідків підіймальної сили
UFA
**

Karma: +20/-0
Offline


« Ответ #6 : 21.01.2016, 08:57:30 am »

Те що бачив я то визначеня свого місця та подальшій рух визначаеться по GPS.
Компас, гіроскоп, та інші сенсори забеспечують встановлення ЛА у коректну розицію.
ЛА часто зносить повітрям, опускае або підіймае тим же повітрям, перевертае.
Компютер збирае усю інформацію, обробляе та вносить зміни в режими роботи двигунів.
Дуже ціквий та складний процесс з точки зору програмування та робототехніки.
Приплюсуйте сюди оператора який також вносить зміни в канали керування зі свого пульта. Іноді не досить адекватні)))
Подвійний канал використовуеться для більшої безпеки.
Наприклад 900МГц та 2400МГц  uplink.
Та 1900МГц 5000МГц downlink.
Обидва канали передають однакову інформацію, тільки на різних часотах.
Коли на одному перешкода то е шанс що інший донесе команди. Якщо обидва канали uplink лягли то тут як повезе, точніше як добре написана программа повернення до місця старту. Канали bownlink  дають оператору також важливу інформацію компас, висота, відео, з якою швидкістью опускаеться або підіймаеться, напруга батарей, температура важливих елементів та багато іншого.



Записан

Пути радиоволн неисповедимы.
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004