Провал мощности на ЕА-81
Herder:
Віддав карбюратор в ремон Миколі Зіневичу (про нього писали на "Небо для всіх") Він замінив жикльор другої камери (там діаметр жикльора був на декілька десятих більше ніж треба), зробив ще деякі маніпуляції і все працює як нове.
Двигун легко видає 4,4 і працює рівномірно. без пострілів, провалів і таке інше.
Ще раз велике дякую пану Зиневичу. Він реальний Гуру по раритетним японським карбюраторам. У нього навіть мануал по Subaru EA-81 є.
І щиро дякую усім за поради.
dimochka64:
Поздравляю!
Herder:
Короткий підсумок цієї несправності: за результатами обговорення теми і наданих порад дійшов висновку, що треба перевірити карбюратор. Перед тим як міняти рідний карб на Solex або щось інше вирішив спробувати відремонутвати рідний. На форумі "Небо для всіх" знайшов посилання на пана Зиневича Миколу - експерта з японських карбюраторів. Віддав карб йому на діагностику. Вийявилося, що отвір жикльора другої камери був ширший на декілька сотих міліметра, от воно й заливало нещадно на високих оборотах. Крім того, пан Зиневич виявив ще декілька недоліків карба. Встановив, завів, двигун з легкістю видає 4.4 и працює рівно, без провалів.
Дякую всім, хто ділився досвідом та порадами.
Kagor:
Ну то успіхів в небі (а двіжки хороші) ;D !!!
Навигация