Лямда-зонд и экономия топлива Як-12А с двигателем АИ-14РА
Toris:
Дякую Вам, Геннадій. Я дивився ще раніше Вікіпедію, однак там не знайшов інформації стосовно робочого циклу даного двигуна. Мій мозок з перфекціоністичними нахилами підказує, що доцільно качати документи по двигуну і там шукати відповідь на своє запитання. Однак цей шлях забере у мене багато часу, а людина в темі може одразу відповісти на моє питання без особливих затрат часу.
UPD: пошурупав на тему змазування двигуна і став підозрювати, що у цьому двигуні незалежна система змазування. Я правильно здогадався? Якщо воно так, то чому ж при збідненні суміші двигун буде перегріватись, палива ж менше йде в роботу?
Серго:
"Якщо суміш збіднити на 20%, чи не буде замало мастила на поверхні циліндрів."(с)
to TORIS
Не суміш збыднити на 20%, а зменшиться витрата палива на 20%.Читайте уважно. Це дві величезны рызниці.
Toris:
Ой, прошу пардона, Серго, щось геть забігався по роботі...
Геннадий Хазан:
Toris для вашего лек беза
http://wiki.zr.ru/%D0%A2%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%8C
Серго:
Економиться просто. Збіднюється суміш помалу, поступово і не різко.Спостерігається за ростом температури, та рівномірністю роботи двигуна, без дуже суттєвих втрат тяги. Коли температура досягла максимально рекомендованої (а не максимально допустимої)- то вже досить .
Взимку і массова кількість кисню в об"ємі повітря більше через більшу щільність холодного повітря, і холодна температура наружного повітря сприяє кращому охолодженню циліндра зовні.(Це все для двигуна повітряного охолодження). Тому, можливе помилкове перезбіднення суміші, та надлишкове температурне навантаження вже на сам поршень, та випускні клапани. Бо всередині камери згорання температура може бути значно вищою, ніж зовні для заміра термопарами, через ефективне охолодження холодним повітрям циліндрів потоком холодного повітря...
Тому, думаю, треба не 6 , а 18 разів продумати і прорахувати, перш ніж так радикально економити. Та і не факт, що до 20% вийде економія, яка потім може вплинути на загальний ресурс двигуна і його агрегатів.Та ще й не допоможе зекономити достатньо палива, для окупаємості тих затрачених грошей на ті девайси з зондами, приборами, налаштуваннями, газовками, пробними обльотами і т.д.
А взагалі, наука і технології не стоять на місті. Я в захваті Вашим ентузіазмом. Дуже бажаю Вам усім вийти переможцями в данних новаціях.
Навигация