Здоров'я бажаю, громадяни літуни!
Ну в Ольгино никто Вас ещё не поселял, сказано не было! И , наш друг, было без кавычек.
Нє-нє-нє, так справа не піде. Мутний - значить, мутний.
Toris, всё правильно, зря сомневаетесь. Симметричный профиль, для того, что-бы одинаково выполнялся прямой и обратный пилотаж.
Озадачили меня, на ночь глядя... Как же это, обратный пилотаж при фиксированном угле атаки крыла? Последовав принципу "в любой непонятной ситуации немедленно ложись спать", вырубился. А утром пришло озарение: угол крыла выставляется стабилизатором! Да, фюзеляж будет задран в сторону киля, но требуемый угол будт установлен. И стабилизатор "вниз".
Таки получится из меня пилот.
Благодарю за вопрос и подтверждение!
Самолёт то покажите.Всё- спать!
Сделаю - похвастаюсь.
Тут треба розуміти що ві маєте на увазі під "пласким".
Наскільки я знаю, навіть на СЛА, спрямлення роблять десь після лонжерону(25% хорди, приблизно), а до цього все як має бути. Навіть стараються лобик твердішим зробити, щоб окрім кручення, тримав теоретичний профіль.
Дамір, якщо не важко, порадьте якусь літературу по СЛА, будь ласка. Я так зрозумів, у вас тут найсвіжіші знання. А то паніку тут наводжу, вже аж трохи соромно...Торіс, а чому Бекас "любий" , тобто в лапках?
В тому пості я відповідав
подвашніку, а він недолюблює Бекас. Тому в лапках.
Я вражений!
Ой,творча невдача!
Мені здається,щось тут не те !
Ваша поведінка не відповідає моїм очікуванням!
Не лайтесь, не личить летючій братіі так брудно матюкатись. Якось інтелігентніше воно має бути, хоча б на землі...
У Львові почув гарний польський аналог - "курва!"