подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #15 : 29.09.2015, 12:52:06 pm » |
|
Чем стреляться....перестрелка.... раны, бинты, йод...., застрелиться.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #16 : 29.09.2015, 14:30:55 pm » |
|
Ок. Задам пару питань прямо тут:
1. Переглядаючи фото та відео звернув увагу, що профіль крила саморобних та легких літаків плаский знизу. Це пов"язано з аеродинамічними особливостями СЛА чи лише через простоту виготовлення?
2. Вивчаючи форум, помітив, що подвашник не любить конструкцію Бекас. З чим це пов"язано, є якісь конструкторські недоліки?
Авіаційної освіти не маю, лише поверхнево та безсистемно (для ознайомлення) читав авіаційні підручники, скачані з рутрекера. Прошу пробачити мені дурні питання, якщо вони дурні. Дуже хочу в небо на власному апараті, тому й запитую. Треба ж з чогось почати...
|
|
« Крайнее редактирование: 29.09.2015, 14:32:32 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #17 : 29.09.2015, 14:42:45 pm » |
|
Самолеты, в особенности сверхлегкие, с толкающим или тянущим двигателем, разнятся в устойчивости при пилотировании , у толкающего нет порой спасительного дополнительного обдува крыла. На Запоре... если мешок картошки в передок не положил то реакция и управляемость плохая. Таврия... грузи не грузи, а слушается от одной мысли. А все это драгоценные доли секунды которые всегда должны быть в запасе.
Конка, толкающая, прокаталась по Киеву аж неделю , прекратили и перекрестились.
БД-5, с особенно толкающим, верткий, но у авиаконструктора масштабное кладбище. При тянущем и полном вовсю закрылке можна подпрыгнуть на взлете еще из за того что вектор тяги от скощенного изза полного закрылка потока добавляет подьемную силу плюс упорный эффект .
|
|
« Крайнее редактирование: 29.09.2015, 15:23:24 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #18 : 29.09.2015, 15:11:09 pm » |
|
Самолеты, в особенности сверхлегкие, с толкающим или тянущим двигателем, разнятся в устойчивости при пилотировании , у толкающего нет порой спасительного дополнительного обдува крыла. На Запоре... если мешок картошки в передок не положил то реакция и управляемость плохая. Таврия... грузи не грузи, а слушается от одной мысли. А все это драгоценные доли секунд которые всегда должны быть в запасе.
О, дякую! Я підозрював, що Вам не сподобався верхній важіль прикладення сили відносно центру мас. А профіль знизу плаский навіщо роблять в СЛА?
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
entuzazisten
|
|
« Ответ #19 : 29.09.2015, 15:43:38 pm » |
|
Вопросы...вопросы... Зачем задавать вопросы, да ещё нарочито на украинском, зная ответы. Излишняя суета... или дымовая завеса. И тема не очень нужная. Какая-то агрессивная активность. Кстати , Toris, выражение : " Не парься" придумано в рашке.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #20 : 29.09.2015, 15:52:06 pm » |
|
Вопросы...вопросы... Зачем задавать вопросы, да ещё нарочито на украинском, зная ответы. Излишняя суета... или дымовая завеса. Ага, димова завіса, злюкен собакірен і суєта. Про мову. Українська мова в мене не "нарочито", а "упорно", чисто з принципу. На роботі всі спілкуються українською, вдома всі спілкуються українською, друзі майже всі спілкуються українською, окупант стріляє - якого дідька я маю використовувати нерідну мову? Можу й російською спілкуватись, але така штука противна виявилась: коли в компанії всі спілкуються українською і підходить хтось зі сторони, починає спілкуватись російською - всі одразу переходять на російську, типу в знак поваги. А навпаки чомусь не спостерігав. Не належить вживати мову окупанта, якщо існує повністю рівноцінна і жива своя. І взагалі, українська мова - в небезпеці. Тому й вирішив спілкуватись українською. Пропоную Вам чинити так само, якщо українець, любите Україну і не маєте протипоказань. Про авіаційні питання. Книжок авіаційних трохи обчитався, однак сумніваюсь в обсязі власних знань, через що й запитую. Про профіль взагалі не маю навіть версій. Якщо можете щось розказати про плаский знизу профіль на СЛА - розкажіть, будь ласка. В книжці А.С.Кравец "Характеристики авиационных профилей" М., 1939 нічого не згадується про СЛА. Заодно, якщо знаєте, розкажіть, як перерахувати Cx та Cy з програми Profili http://www.profili2.com/ на конкретне подовження крила. И тема не очень нужная. Какая-то агрессивная активность. Будуть Вас цькувати на кожному другому пості - подивлюсь на Ваше миролюбство до агресорів. Кстати , Toris, выражение : "Не парься" придумано в рашке. Був здивований, коли почув місцевий суржик у Львові. І "не парся" там також вживають. Так що не партесь.
|
|
« Крайнее редактирование: 29.09.2015, 16:13:37 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
flybas
"Красота должна быть обтекаема" М.М.Жванецкий
Авиаторы
Karma: +154/-144
Offline
"Красота должна быть обтекаема" М.М.Жванецкий
|
|
« Ответ #21 : 29.09.2015, 16:21:35 pm » |
|
ДЕ-МА-ГО-ГИ-Я
|
|
|
Записан
|
|
|
|
flybas
"Красота должна быть обтекаема" М.М.Жванецкий
Авиаторы
Karma: +154/-144
Offline
"Красота должна быть обтекаема" М.М.Жванецкий
|
|
« Ответ #22 : 29.09.2015, 16:25:09 pm » |
|
Торіс,ви чули про різний тиск над і під крилом ?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #23 : 29.09.2015, 16:27:45 pm » |
|
Торіс,ви чули про різний тиск над і під крилом ? Звісно ж. Ефект Бернуллі. Власне тому й літають ЛА. А чому профіль внизу плаский роблять, якщо він не найкращий?
|
|
« Крайнее редактирование: 29.09.2015, 16:29:28 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #24 : 29.09.2015, 16:40:55 pm » |
|
Из истории самолетостроения.
Первый опытный образец У-2 летал с толстым 13 процентным профилем и по рекомендации испытателя Громова по линии горизонтальной секущей уменшили толщину используя только верхнюю часть ВО!, и самолет залетал как надо. Профилю дали, для годыться название, а то что этот смолет при потере скорости слишком клюет носом со значительной просадкой было уже пох. стране срочно нужен был учебный простой в прозводстве биплан.
|
|
« Крайнее редактирование: 29.09.2015, 19:27:00 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #25 : 29.09.2015, 16:58:05 pm » |
|
Торіс, авіація в цілому, і конкретно даному випадку- це свято Компромісу. Просте, на перший погляд, питання містить в собі майже бескінечне поле для роздумів. Щоб відповісти на нього, треба розуміти що дасть те чи інше відхилення в ту чи іншу сторону. І головне, чи потрібно воно? До цього приплести ще варто потрібні характеристики апарату вцілому... А, для початку, я рекомендую розібратись в видах профілів. І які, для чого використовують.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
entuzazisten
|
|
« Ответ #26 : 29.09.2015, 17:03:37 pm » |
|
Как говорят: "Не знание закона - не освобождает от ответственности!". Так же точно энциклопедическое знание украинского языка не снимает налёта смутного недоверия , которое образовалось не вчера. Слишком профессионально "отмахиваетесь" ! Может быть найдёте в анналах - почему у ЯК -55 профиль крыла симметричный?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #27 : 29.09.2015, 18:06:28 pm » |
|
Как, уэкспериментального, 18пм.
|
|
« Крайнее редактирование: 29.09.2015, 18:27:51 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
командор
|
|
« Ответ #28 : 29.09.2015, 18:22:59 pm » |
|
Спеціальна тема для срача, щоби не смітити у фахових темах
Одним, достаточно известным КБ , был запроектирован и изготовлен истребитель с плоско-выпуклым профилем на крыле.После первых полетов выяснилось,что самолет с такими характеристиками воздушные силы не интересует. По специальной технологии на опытном самолете был изменен профиль крыла на двояковыпуклый несимметирчный НАСА 23012.И самолет полетел и стал самым массовым истребителем второй мировой(если не ошибаюсь).
|
|
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #29 : 29.09.2015, 18:26:22 pm » |
|
И на Як-12 такой.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
|