TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #195 : 24.07.2016, 19:30:25 pm » |
|
а то вони 25*2.5 тяжкі
По чертежам какие? Не надо ездить с этими, а то можно ненароком оторваться от земли бренной- упасть с высоты 5 метров и можно остаться калекой на всю оставшуюся жизнь.
|
|
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
sasaxolop
|
|
« Ответ #196 : 24.07.2016, 19:42:59 pm » |
|
та не видумуйте - носілки 2200 розраховані на 180 кг (десь читав характеристики) на розрив думаю більше витримають, причому 1600 довжина подкосу
|
|
|
Записан
|
|
|
|
kozak77
Я будую Ponimax!
Karma: +29/-3
Offline
|
|
« Ответ #197 : 24.07.2016, 20:56:56 pm » |
|
Хіба те, що труба з носилок, свідчить про її непридатність? Якщо немає тріщин, надрізів, забоїн? При будівництві дерев'яних або частково дерев'яних літаків ми використовуємо технології, яким 80 років. А в ті часи підкоси, як правило, були взагалі дерев'яними. І навіть зараз часто використовують "неавіаційні" матеріали. Наприклад, та ж "Блоха" із алюмінієвих драбин.
|
|
« Крайнее редактирование: 24.07.2016, 20:58:38 pm от kozak77 »
|
Записан
|
|
|
|
kozak77
Я будую Ponimax!
Karma: +29/-3
Offline
|
|
« Ответ #198 : 24.07.2016, 20:58:02 pm » |
|
Дерев'яні підкоси на Пітенполі
|
|
|
Записан
|
|
|
|
kozak77
Я будую Ponimax!
Karma: +29/-3
Offline
|
|
« Ответ #199 : 24.07.2016, 21:00:44 pm » |
|
Хоча, звичайно ж, підкоси - життєво важливий елемент ЛА, тому треба бути на 100% впевненому у матеріалі.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #200 : 24.07.2016, 21:27:05 pm » |
|
Хоча, звичайно ж, підкоси - життєво важливий елемент ЛА, тому треба бути на 100% впевненому у матеріалі.
Faulty wing strut is equal to death
|
|
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
yurcha11
Karma: +5/-0
Offline
|
|
« Ответ #201 : 28.07.2016, 17:27:04 pm » |
|
Окончательный вариант крепления подкосов. Болты конечно же вставлены в пистоны. Не вставил еще в пистоны задних подкосов алюминевые вставки заполнители. Не нашел пока нужного диаметра
|
|
|
Записан
|
|
|
|
yurcha11
Karma: +5/-0
Offline
|
|
« Ответ #202 : 28.07.2016, 17:48:30 pm » |
|
Для sasaxolop: трубы от носилок ни на задний, а тем более на передний подкос не пойдут. У них маленький момент инерции,они могут сложиться при отрицательной нагрузке. У меня длина подкосов 1700мм, но я закрепил их на растоянии от корня крыла 1800мм
|
|
|
Записан
|
|
|
|
sasaxolop
|
|
« Ответ #203 : 28.07.2016, 18:16:02 pm » |
|
Думаю труба 25*2,5 д16т не складеться. Як вы думаэте ?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
yurcha11
Karma: +5/-0
Offline
|
|
« Ответ #204 : 28.07.2016, 19:27:32 pm » |
|
Сложиться, Саша. У трубы 25х2,5 момент инерции 1,132, а по расчетам надо 3.6286 для переднего и 2.2173 для заднего
|
|
|
Записан
|
|
|
|
sasaxolop
|
|
« Ответ #205 : 28.07.2016, 21:58:43 pm » |
|
вибачаюсь - труба - передній підкіс - 37х3 дюраль- задній -25*1,5 (нерж) (Від Антибіотиків голова перестала варить і забув за своє хоббі)
|
|
« Крайнее редактирование: 28.07.2016, 22:04:09 pm от sasaxolop »
|
Записан
|
|
|
|
yurcha11
Karma: +5/-0
Offline
|
|
« Ответ #206 : 28.07.2016, 23:51:53 pm » |
|
Эти подойдут, но передний будет очень тяжелым
|
|
|
Записан
|
|
|
|
sasaxolop
|
|
« Ответ #207 : 29.07.2016, 08:05:15 am » |
|
по весу скажу почти одинаковые - что 37 дюраль что 25 нерж.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #208 : 29.07.2016, 09:24:06 am » |
|
Куда там подвакс ....если понимакс.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
|
|