Побудова Ponimax
sasaxolop:
хвіст - то 5 хв роботи - троза покрутить, а от крила вроді би виставив як потрібно, а люфт колінвала дійсно є , можливо треба робити редуктор, двигун робили як штовхающий а в мене він тягне .
Так я літати і не думав так по полях погасать - от і хвіст і не виставив так як потрібно
kozak77:
Цитата: sasaxolop от 09.10.2017, 06:36:05 am
прокатка на почті холостих, а коли добавив газу - люфт колінвала і в результаті розлетівся датчик хола
https://www.youtube.com/watch?v=r3HXgFh8n6g
Мабуть, модулятор плоский? Якщо зробити циліндричним - люфт колінвала не впливатиме на роботу датчика Холла.
подвашник:
Цитата: sasaxolop от 11.10.2017, 20:25:04 pm
хвіст - то 5 хв роботи - троза покрутить, а от крила вроді би виставив як потрібно, а люфт колінвала дійсно є , можливо треба робити редуктор, двигун робили як штовхающий а в мене він тягне .
Так я літати і не думав так по полях погасать - от і хвіст і не виставив так як потрібно
Движение по земле с работающим двигателем на самолете уже
является его єксплуатацией и степень готовности должна быть как
на вылет. Все так же.
Между прочим качаясь на ухабах ты создаеш нагрузки на конструкцию порой бльшие , для некоторых мест , чем при простом пилотаже или в мягкую болтанку.
Посерьезней.
sasaxolop:
Знову я, на цей раз хоть по полю покатався - не довго і не далеко, зрозумів одне - щоб завести такий двигун через редуктор потрібно бути величезним "Ведмедем", права рука і весь правий бік вже 3 день болить, а головне в дома заводиться двигун зразу а на полі після години танців з бубном, зато потім цурпеле як дурний гвинт 1,65 м з шагом 0,89 м. Потрібно довести маленькі нюанси по двигуну, планую вліпити тросік на один циліндр на дикомпрессор щоб заводити на 1 му циліндрі. так ще потрібно збільшити гумові проставки між двигуном і рамою ну і провода всі надійно упакувати а то з катушки вискочив провід. А саме головне що я зрозумів що рулится конструкція добре - набирае швидкість теж, але потрібно надійніший двигун.
подвашник:
Два К 62 и можна поближе к цилиндру. Так удобней продуваться на больших оборотах и меньше потерь на продувку.
Маладец.
Навигация