Побудова Ponimax

<< < (63/74) > >>

sasaxolop:
хвіст - то 5 хв роботи - троза покрутить, а от крила вроді би виставив як потрібно, а люфт колінвала дійсно є , можливо треба робити редуктор, двигун робили як штовхающий а в мене він тягне .
Так я літати і не думав так по полях погасать - от і хвіст і не виставив так як потрібно

kozak77:
Цитата: sasaxolop от 09.10.2017, 06:36:05 am

прокатка на почті холостих, а коли добавив газу - люфт колінвала і в результаті розлетівся датчик хола
https://www.youtube.com/watch?v=r3HXgFh8n6g

Мабуть, модулятор плоский? Якщо зробити циліндричним - люфт колінвала не впливатиме на роботу датчика Холла.

подвашник:
Цитата: sasaxolop от 11.10.2017, 20:25:04 pm

хвіст - то 5 хв роботи - троза покрутить, а от крила вроді би виставив як потрібно, а люфт колінвала дійсно є , можливо треба робити редуктор, двигун робили як штовхающий а в мене він тягне .
Так я літати і не думав так по полях погасать - от і хвіст і не виставив так як потрібно

Движение  по  земле  с  работающим  двигателем  на  самолете  уже
является его  єксплуатацией и  степень  готовности    должна   быть  как
на  вылет. Все  так же.
  Между  прочим  качаясь  на  ухабах ты  создаеш  нагрузки  на  конструкцию порой   бльшие , для  некоторых  мест , чем  при  простом  пилотаже  или   в   мягкую  болтанку.
  Посерьезней.

sasaxolop:
Знову я, на цей раз хоть по полю покатався - не довго і не далеко, зрозумів одне - щоб завести такий двигун через редуктор потрібно бути величезним "Ведмедем", права рука і весь правий бік вже 3 день болить, а головне в дома заводиться двигун зразу а на полі після  години танців з бубном, зато потім цурпеле як дурний гвинт 1,65 м з шагом 0,89 м. Потрібно довести маленькі нюанси по двигуну, планую вліпити тросік на один циліндр на дикомпрессор щоб заводити на 1 му циліндрі. так ще потрібно збільшити гумові проставки між двигуном і рамою ну і провода всі надійно упакувати а то з катушки вискочив провід. А саме головне що я зрозумів що рулится конструкція добре - набирае швидкість теж, але потрібно  надійніший двигун.

подвашник:
Два  К 62 и можна  поближе  к  цилиндру. Так  удобней  продуваться  на   больших оборотах и  меньше  потерь  на  продувку.
  Маладец.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница