Boeing откроет завод завод в Китае
preacher:
Цитата: IDB от 20.09.2015, 13:29:12 pm
Можливо, що влада дала згоду, але спеціалісти КБ Антонова не брали участь в будівницті Ан-24 в Китаї. Ані контруктори, ані технологи.
В совкові часи ліцензію могли дати і в Москві.
подвашник:
Цитата: Toris от 20.09.2015, 08:08:43 am
Цікаво, а достойні двигуни для СЛА в Китаї випускають?
В еще 93 ем видел оппозитный поллитровый двухцылиндровый двухтактный китайский для БПЛА. Привезли в КИИГА для слашников.
После осмотра выяснилось что это воздушноохлаждаемая неудачная копия америкосовского подвесного лодочного. У меня тот америкосовский прототип был в восьмидесятых и я по
возможности его отдал за то что взял вместе с Журавлем.
Мотор с колотыми шатунами на роликах. На америкосовском вся поверхность покрошилась, а на тех и по мине, ну шлифовка .... ну рем ролики... и
опасно... никакой перспективы для форсиррвания... Мотор гадость.
В применении на СЛА не видел.
IDB:
Ліцензія - це коли вам офіційно передають ( продають) конструкторську і технологічну документацію. Пригадайте DC-3 = Ли-2, Каталіна = ГСТ. А коли вам дозволили з політичних міркувань копіювати нашу продукцію - то це не ліцензія. А буває і без дозволу - В-29 = Ту-4.
preacher:
В совдепії всі права належали державі, бо іншої власності окрім державної не було, особисту не рахуємо. Тому все що робила держава зі своєю власністю було офіційно і законно, згадайте наприклад історію з ИЛ-76. Да і тих комплектів документації в ті часи........
Навигация