Boeing откроет завод завод в Китае

<< < (4/4)

preacher:
Цитата: IDB от 20.09.2015, 13:29:12 pm

Можливо, що влада дала згоду, але спеціалісти КБ Антонова не брали участь в будівницті Ан-24 в Китаї. Ані контруктори, ані технологи.

В совкові часи ліцензію могли дати і в Москві.

подвашник:
Цитата: Toris от 20.09.2015, 08:08:43 am

Цікаво, а достойні двигуни для СЛА в Китаї випускають?


 В еще 93 ем видел оппозитный  поллитровый двухцылиндровый двухтактный китайский для БПЛА.  Привезли в КИИГА  для слашников.
  После осмотра выяснилось что  это воздушноохлаждаемая  неудачная копия  америкосовского подвесного лодочного. У меня  тот америкосовский прототип был в восьмидесятых и я по
возможности его отдал  за то что взял вместе с Журавлем.
   Мотор с колотыми шатунами на роликах. На америкосовском вся поверхность покрошилась, а  на тех и по мине,  ну шлифовка .... ну рем ролики... и
опасно... никакой перспективы  для форсиррвания... Мотор гадость.
  В применении на СЛА  не видел.

IDB:
Ліцензія - це коли вам офіційно передають ( продають) конструкторську і технологічну документацію. Пригадайте DC-3 = Ли-2, Каталіна = ГСТ. А коли вам дозволили з політичних міркувань копіювати нашу продукцію - то це не ліцензія. А буває і без дозволу - В-29 = Ту-4.

preacher:
В совдепії всі права належали державі, бо іншої власності окрім державної не було, особисту не рахуємо. Тому все що робила держава зі своєю власністю було офіційно і законно, згадайте наприклад історію з ИЛ-76. Да і тих комплектів документації в ті часи........

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[*] Предыдущая страница