Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.12.2024, 18:56:30 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Завод Антонова проти Lockheed Martin F-22 "Raptor"?  (Прочитано 6000 раз)
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« : 31.08.2015, 11:14:59 am »

 Завод Антонова проти Lockheed Martin F-22 "Raptor"?
Перший закон аеродинаміки (автор невідомий): без грошей нічого не літає!

 Тема цієї статті навіяна інтерв’ю командувача ВПС України генерал-лейтенанта С.Дроздова про закупівлю нових винищувачів:

"Процес закупівлі літаків поки що на рівні перемовин із різними країнами-виробниками. Обираємо оптимальний варіант по обладнанню, ціні, якості":
 http://blogs.ukrinform.gov.ua/blog/nataliya-zhurbenko/lyshe-politychnymy-rishennyamy-my-povynni-stvoryty-bezpeku-na-shodi-krayiny-i-povernuty-krym-komanduvach-ps-zsu-sergiy-drozdov

Він хоче сказати, що національна промисловість України не спроможна виготовити винищувачі. Ще недавно різномасні діячі морщили лоба, надували щоки й ворушили губами по обличчю про те. що завод Антонова не може виготовляти нічого, крім транспортних літаків забуваючи, що колись окупаційний режим зажадав винищувача. А антонівці виготовляли й тролейбуси, й пральні машинки. Починають виготовляти бойовий БПЛА! Готові виготовляти винищувачі й штурмовики:

 http://ru.tsn.ua/ukrayina/antonov-mozhet-vooruzhit-ukrainu-istrebitelyami-i-shturmovikami-genkonstruktor-397836.html

Авіабудування, як і ракетна техніка - надзвичайно консервативні. Вважають, що F-22 переміг завдяки консервативному зовнішньому вигляду над значно просунутим F-23 (і не згадують, що Пентагон схильний підтримувати ті фірми, що перебувають у скрутній фінансовій ситуації, досить лише згадати, приміром, якій фірмі й чому віддали створення "Валькірії", й причини перемоги F-35).

Ще приклади консервативності:
"Лаві",  "Гріппен",  "Тайфун", "Рафаль", та ультраконсервативний пакистано-китайський FC-1.

Безумовно, їм усім далеко до "Раптора", проте, чи можна щось сконструювати, щоб успішно конкурувати з ним?

Я вважаю. що можна.

Надзвукової крейсерської швидкості в стратосфері на максимальному режимі роботи двигуна досягали ще "Конкорд" з F-104. Той, хто літав на МіГ-23 МЛ, МЛА, МЛД пам’ятає як він чудово розганяється до надзвукової швидкості у порівнянні з МіГ-29 і Су-27. Причина - змінна стріловидність крила.

Як зовсім відмовитися від крила я писав у:
Український МіГ-29 проти Т-50: обрізання

http://zemlj.blogspot.com/2014/09/77.html

Я тут не закликаю повернутися до цієї схеми, натомість пропоную інші технічні рішення. На цій моделі, яку я зібрав удома зі старого фломастера й канцелярського ножа, чудово видно, що можна повертати все крило-корпус по відношенню до двигуна з ракетами, шасі й V-подібним оперенням (кабіну не зімітовано):

Зрозуміло, що у варіанті для роботи по землі потрібно спочатку скинути підвіски під крилом, а лише потім можливо перейти до надзвукової конфігурації. 

Це називається "конструкція з високим технологічним ризиком". Вважаю, що лише "конструкція з високим технологічним ризиком" спроможна компенсувати домінування "Раптора", в якого тупо вкладено велетенську кількість доларів. Тому й змагатися варто не кількістю вкладеної валюти, а оригінальністю й сучасністю ідей.

А оптимальною я вважаю конфігурацію, де двигун з корпусом складають суцільну конструкцію, а корпус повертається в польоті. Така конфігурація легша, технічно досконала, в ній простіше втілити вимоги технології "стелс". 

Роботи над подібними темами в світі вже ведуться:   
Літак-крило летить боком

http://aeroabc.blogspot.com/2013/01/blog-post_8626.html

Зросуміло, що можна піти шляхом Польщі - купити кілька уживаних F-16, інфраструктуру, рембазу, потім ще кілька тощо. Однак потрібно вводити стандарти й техніку НАТО. Проте навіщо?

Україна виготовляє найважливіші складові, необхідні для створення винищувача-бомбардирувальника: ТРДД й БРЛС. Приміром, китайський учбово-бойовий винищувач Hongdu L-15 уже літає з двигуном від Моторсіч АІ-222-25Ф.
Фактично замовнику, в особі МОУ, ВПСУ, держави Укорїна, залишається лише узгодити з АНТК аеродинамічну схему й внутрішнє компонування, а вже алюміній гнути у нас давно навчилися.
 
Антонов цілком спроможний у найкоротші терміни виготовити національний винищувач-бомбардирувальник. КБ Антонов за власні!!! кошти (на відміну від Сухой Суперджет 100 в якого вкладено мільярди рублів РФ) створили Ан-140, Ан-148, Ан-158, Ан-178, допрацювали Ан-70, паралельно веде роботи по низці інших тематик, та ще й саме заробляє для створення своїх літаків комерційною діяльністю!!!

А для виробництва першого національного винищувача-бомбардирувальника досить лише застосувати перший закон аеродинаміки: без грошей нічого не літає!


* IMG_20150824_082729.jpg (1059.49 Кб, 2560x1440 - просмотрено 863 раз.)

* IMG_20150824_082741.jpg (937.47 Кб, 2560x1440 - просмотрено 948 раз.)

* IMG_20150824_082754.jpg (1231.08 Кб, 2560x1440 - просмотрено 751 раз.)

* IMG_20150824_082832.jpg (945.6 Кб, 2560x1440 - просмотрено 679 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
ПАРТИЗАН
***

Karma: +9/-10
Offline


« Ответ #1 : 31.08.2015, 13:07:43 pm »

Модельки слабуваті.Запишіться в авіамодельний гурток,позаймайтесь трошки
Записан
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #2 : 31.08.2015, 16:32:16 pm »

К сожалению применено мало фламастеров.Не вся ударная мощь предложенной схемы реализована.
И желтых (наверное крыльев) можно добавить.
А спереди фильтр от сигареты это пушка?

Агрегат можно ставить в один ряд с бескрылым Миг- 23.Я думаю с бескрылым Миг-29 тоже.

Вообще обсуждение такой темы достойно форума.
« Крайнее редактирование: 31.08.2015, 16:35:07 pm от командор » Записан
ПАРТИЗАН
***

Karma: +9/-10
Offline


« Ответ #3 : 31.08.2015, 17:24:06 pm »

К сожалению применено мало фламастеров.Не вся ударная мощь предложенной схемы реализована.
И желтых (наверное крыльев) можно добавить.
А спереди фильтр от сигареты это пушка?

Агрегат можно ставить в один ряд с бескрылым Миг- 23.Я думаю с бескрылым Миг-29 тоже.

Вообще обсуждение такой темы достойно форума.
Локхид и Мартин тогда совсем охренеет
« Крайнее редактирование: 31.08.2015, 17:32:01 pm от ПАРТИЗАН » Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #4 : 31.08.2015, 17:35:20 pm »

propan    Як що вам приемно виглядати не зовсім розумною людиною, то Ви на це , маете  право!

Але без глуздо паплюжити державне підприемство, яким е завод ім. Антонова, на УКРАВІАФОРОМІ Вам ніхто не дозволить.
Тему закриваю, Вас - попереджаю!
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги: Завод Антонова lockheed martin f-22 "raptor" 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004