Індія вирішила, що український Ан-178 кращий і відмовилась від російської 17-річної розробки.Індія більше не зацікавлена у російських літаках Іл-214, на розробку яких пішло 17 років. Натомість країна зосередиться на українському Ан-178.
Росія та Індія призупинили процес спільної роботи над проектом багатоцільового транспортного літака Іл-214, який, як очікувалося, замінить в російських та індійських військах застарілі літаки Ан-12.
Розробка Іл-214 почалася в 2000 році. У 2007 році Індія підписала договір, згідно з яким вона візьме участь у розробці літака, а в 2010 році був підписаний договір про створення для цього спільного підприємства.
Над створенням літака працювали авіакомплекс імені Ільюшина, НПК “Іркут” і індійська компанія Hindustan Aeronautics.
Нагадаємо, перший політ нового транспортного літака Ан-178, розробленого на базі пасажирського літака Ан-158, відбувся в травні 2015 року. За оцінками керівництва ДП “Антонов”, потреба авіаринку в сегменті вантажних літаків типу Ан-178 на період до 2032 року становить 200 одиниць.
У соціальних мережах опубліковано докладне відео випробувального польоту транспортного літака АН–178 з новими двигунами Д – 436-148 – ФМ.
Новинка являє собою спільну розробку вітчизняних українських виробників «Мотор Січ» та державного підприємства «Івченко – Прогрес». Цей двигун був створений спеціально для даного літака, за допомогою нього були збільшена тяга літака на всіх основних режимах роботи двигуна. Також за рахунок впровадження звукопоглинальних конструкцій були зменшені шумові ефекти двигуна.
Повідомляється, що виробництво літаків з новим вдосконаленим двигуном, розпочнеться найближчим часом.
За п’ять років роботи над проектом так і не було знайдено рішення, “яке сторонам було б вигідно надалі реалізовувати”.
Планувалося, що Іл-214 зможе брати на борт близько 80% існуючих видів озброєнь і техніки, а його вантажопідйомність складе близько 20 тонн. Літак повинен був бути придатний для використання на високогірних аеродромах з грунтовим покриттям.
Передбачалося, що Росія придбає для своїх потреб близько ста нових літаків, а Індія – близько 50.
Плановий обсяг інвестицій в проект повинен був скласти 600 мільйонів доларів.
Однак у підсумку прототип літака досі не розроблений, існує лише його макет. Тому Індія вирішила призупинити свою участь у цьому проекті.
В результаті минулого року Індія підписала договір про спільну розробку подібного літака з українською корпорацією «Антонов», у якої вже є літаючий прототип транспортника Ан-178.
http://wartime.org.ua/indya-virshila-scho-ukrayinskiy-an-178-kraschiy-vdmovilas-vd-rosyskoyi-17-rchnoyi-rozrobki