Первый из самолетов ГП "Антонов" в 2017-м отметит 70-летие.КИЕВ. 6 января. УНН. В 2017 году ГП "Антонов" будет отмечать 70-летие со дня первого полета первенца большой семьи самолетов "АН" - знаменитого биплана Ан-2. Об этом сообщили в пресс-службе ГП.
"Ан-2 - мой самый большой успех", - отметил конструктор Олег Антонов, которого цитирует пресс-служба.
В ГП отметили, что многочисленные варианты Ан-2 выполняли самые разнообразные задачи. Они массово применялись в сельском хозяйстве, для проведения геологоразведочных работ, перевозки людей, животных, различных грузов. На этих самолетах обучение прошли тысячи летчиков, выполнили прыжки многочисленные парашютисты.
"Еще один рекорд этого крупнейшего в мире биплана - его длительное серийное производство. За прошедшие годы построено более 1700 экземпляров Ан-2 и его модификаций".
http://www.unn.com.ua/ru/news/1633522-pershiy-iz-litakiv-dp-antonov-u-2017-mu-vidznachit-70-richchya-
Його випускають уже майже 70 років поспіль. І він досі популярний у понад сотні країн світу. Ідеться про український "кукурузник" - Ан-2, який занесли до Книги рекордів Гіннеса. До Міжнародного дня цивільної авіації наша Анна Демиденко віднайшла одного з перших льотчиків-випробовувачів світової легенди.
Цей літак потрапив до Книги рекордів Гіннеса як єдиний у світі, який безперервно випускається вже майже 70 років поспіль. Відомий авіаконструктор Антонов називав його своїм улюбленцем. "Український кукурузник" - як його звуть у народі - побував чи не у всіх куточках світу. А вперше злетів 31 серпня 1947 року.
"Застосовувався і на поплавковом шасі, застосовувався на лижному шасі, ось такий був корегувальник артилерійського вогню. Ось це у нас зондіювач атмосфери літак, у нього ось кабінка біля хвостового оперення і там сидів оператор - міг брати проби повітря з висоти понад 11 км", - говорить Любов Івасенко, завідувач музею ДП "Антонов".
Ан-2 завоював славу на 100 відсотків надійної та безпечної машини, конструкція зберігає життя людей навіть в екстрених ситуаціях.
"На моєму бойовому рахунку 15 посадок реальних, безмоторних", - говорить Юрій Курлін, льотчик-випробувач, герой Радянського Союзу.
Юрій Володимирович за штурвалом Ан-2 з перших років запуску цієї машини в небо. 53 роки працює на заводі "Антонов". Колись льотчиком-випробувачем. Тепер інструктором для молоді. На запитання, чи потрапляв він у ситуації, коли Ан-2 рятував йому життя, чоловік береться за голову - каже, десятків разів!
Сьогодні йому 87. І лише за штурвалом Ан-2 він знову почуває себе молодим.
"Як любитель я і досі на ньому літаю. - А де ви літаєте? - Та он аероклуб, там завжди приймають - всі знайомі мої учні, для мене він рідний та нічого особливого, як на автомобілі", - говорить Юрій Курлін.
Придбати легендарний літачок Вадим мріяв усе життя. Разом з колегами-пілотами йому це вдалося. Кажуть, тепер мотивують молодь до нелегкої професії. Проводять майстер-класи для студентів:
"Не кожен в даний час вибере собі професію льотчика. Так ось цей літак прощає грубі помилки і підказує, що так робити не треба. Цей літак дуже хороший навчальний варіант для молоді", - говорить Вадим Громов, пілот.
Зараз машину готує до серпневого параду літаків на честь ювілейного, сімдесятого дня народження Ан-2.
Ан-2 спочатку виробляли в СРСР, потім в Україні, Росії, Польщі. Тепер продовжують випускати в Китаї. Усього виготовлено понад 18 тисяч одиниць техніки.
http://podrobnosti.ua/2148522-viprobovuvach-legendarnogo-an-2-prodovzhu-ltati-u-svo-87-vdeo.html