preacher
|
|
« Ответ #555 : 18.12.2016, 00:59:12 am » |
|
І тут Остапа понесло........................... PS. До речі, всі цифри були мною взяті з російських сайтів, і вся інша інформація також. :-)
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #556 : 20.12.2016, 14:05:05 pm » |
|
Як і очікувалось..................
|
|
|
|
Днепр
|
|
« Ответ #557 : 20.12.2016, 14:46:31 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
Ще не вмерла України і слава, і воля, Ще нам, браття українці, усміхнеться доля. Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці. Запануєм i ми, браття, у своїй сторонці.
|
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #560 : 21.12.2016, 12:41:50 pm » |
|
shift, мабуть, знає.
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #561 : 21.12.2016, 13:22:49 pm » |
|
Підтвердження того, що московити хочуть купити ліцензію на Ан-140. В Харкові будуть виробляти Ан-140. Згідно з графіком ГК "Антонов" у короткостроковій перспективі планує випуск 9 літаків. Серед замовників - Китай, Ірак, Азербайджан та Міністерство оборони України. Підприємства авіаційної промисловості, які є постачальниками "Антонова" повинні в серпні приступити до статичних сертифікацій авіаційних агрегатів. Про це заявив голова Ради інноваційного регіонального аерокосмічного кластеру "Мехатроніка" Віктор Попов під час брифінгу "Реанімація українського авіабудування: як галузі вийти з крутого піке?" приуроченого до Міжнародного дня польоту людини в космос. "На нараді у державній компанії "Антонов" мова йшла про розвиток українського літакобудування. Сьогодні йде розмова про постачання 9 літаків: 2 - у Китай, 2 - в Азербайджан, 4 - в Ірак і 3 - Міноборони України", - повідомив Віктор Попов. Источник: http://www.milnavigator.com/uk/samolety-antonova-otpravyatsya-v-kitaj-irak-i-azerbajdzhan/
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #562 : 21.12.2016, 13:44:32 pm » |
|
А чи не планують спроектувати на Антонові щось накшталт Evektor EV-55? На ньому встановлені АІ-450С - українські двигуни, які використовують ще і австріяки для DА-50-JP7. Внутрішні перевезення теж треба починати розвивати, тим більш що рада прийняли закон який дає льготи виробникам літаків до 25 року.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
jet
|
|
« Ответ #563 : 21.12.2016, 13:59:44 pm » |
|
А зачем изобретать велосипед, ведь был хороший самолет - АН-28.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #564 : 21.12.2016, 14:49:49 pm » |
|
А зачем изобретать велосипед, ведь был хороший самолет - АН-28.
Він є, і буде ще довго, тим більш поляки з нього непогано модифікацій наробили. І Ан-38 теж є. Але давайте згадаємо під кого ці літаки проектувались - міцьний, приземлення на грунт, підкоси, неприбираєме шасі, великий розмах. Все це під тяжкі умови експлуатації нашого північного сусіда. Для теперішніх українських умов і навіть трохи навиріст, потрібен зовсім інший літак - економічний, надійний, невимогливий.
|
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #566 : 21.12.2016, 15:13:07 pm » |
|
Прямим текстом оголошує зраду!..
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
Кацо
|
|
« Ответ #567 : 21.12.2016, 15:14:29 pm » |
|
Для теперішніх українських умов і навіть трохи навиріст, потрібен зовсім інший літак - економічний, надійний, невимогливий.
А чи не планують спроектувати на Антонові щось накшталт Evektor EV-55? На ньому встановлені АІ-450С - українські двигуни, які використовують ще і австріяки для DА-50-JP7. Внутрішні перевезення теж треба починати розвивати, тим більш що рада прийняли закон який дає льготи виробникам літаків до 25 року.
9 пассажиров - это сегмент бизнес-джета а не "внутренние перевозки". Внутренние перевозки сейчас у нас на Е145 - http://booking.flyuia.com/uk/familyFaresPricer.php?sid=0314015b1cbf775f2089ef4b0137f003a25b1 - 50 человек пассажиров
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #568 : 21.12.2016, 15:51:20 pm » |
|
Раніш майже біля кожного невеличкого селища була грунтова смуга під Ан-2, а це санітарна, траспортна і пасажирська авіація. А зараз смуги можуть бути і не грунтові, а починати можна з санітарної модифікації. - І для імпортерів літаків прибрали пільги, на літаки вмісткістю від 44 до 110 пасажирів. Але якщо в Україні почнуть виробляти інші моделі, то внесуть поправку. http://112.ua/politika/ukrainskiy-parlament-otmenil-lgotnye-usloviya-vvoza-inostrannyh-samoletov-360575.html
|
|
« Крайнее редактирование: 21.12.2016, 15:57:58 pm от preacher »
|
Записан
|
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #569 : 22.12.2016, 09:00:19 am » |
|
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
|