Кацо
|
|
« Ответ #345 : 26.08.2016, 19:02:40 pm » |
|
Шукаємо зацікавлених, які заплатять 5 МІЛІАРДОВ ДОЛЯРІВ (приблизно на сьогодняшний день) щоб побудувати, а потім будуть платити щорічно щоб тримати в льотному стані, бо сама себе МРІЯ не прогодує.
Не розповідайте байки.............. В-2 Нортроп коштує 1,5 мільярда, а тут вже готовий літак до ладу довести. Тут же выше уже писали что половины производства запчастей на этот самолет сейчас нет физически - под него заводы создавать нужно... Кто например крыло делать будет - опять ТАПОиЧ?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
IDB
|
|
« Ответ #346 : 26.08.2016, 19:53:23 pm » |
|
Некоторые оптимисты должны себе представить, что из всего, чем нужно наполнить эту "скорлупку", только двигатели Д-18Т производятся в Украине ( 8 млн. дол. стоит один новый движок). Все остальное было из "ближнего зарубежья". А теперь - откуда брать и сколько это все будет стоить ? А когда построят - сертификационные испытания. Вот и набежало 4 миллиарда (баксов)! К слову - Ташкентский завод им. Чкалова полностью перепрофилирован, самолеты он не строит. УАПК делал крылья, но теперь....?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #347 : 26.08.2016, 19:57:30 pm » |
|
Навіщо робити то що вже зроблене? Наскіки я знаю, майже всі частини планера є, треба тільки зібрати. А стосовно будівництва нових літаків як Мрія і Руслан, то вони пректувались під ті можливості які існували на той час. Але при пректуванні розглядались по кілька варіантів конструкцій. Зараз деякі з них можливо перепроектувать. Або поміркувати над тим, де в інших державах можливо виготовити ці конструкції. Ще є варіант, придбати обладнання для виготовлення тих частин які в Україні зараз виготовити нема на чому. Чи може навіть виготовити таке обладнання, чи мордернізувати існуюче обладнання. І це питання скоріш за все треба буде вирішити для відновлення будівництва Ан-124. - Ще раз повторю що полуконсолі крила для Ан-225 вже є, і їх просто треба приєднати до центролану, який вже змонтований на фюзеляжі.
|
|
« Крайнее редактирование: 26.08.2016, 19:59:58 pm от preacher »
|
Записан
|
|
|
|
|
ANION
|
|
« Ответ #349 : 26.08.2016, 21:49:18 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
Авіаційні закони та правила написані кров'ю людей і потребують неухильного і сумлінного їх виконання!
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #350 : 27.08.2016, 12:11:13 pm » |
|
Вже кілька разів проектувальники намагались зробити із Мрії стартовий майданчик для космічних човників, - Чому ж досі нема реалізованого проекта? 1.Мрія лише одна, другу тільки почали добудовувати. 2.Мрія належить державі де відбуваються військові дії. 3.Проект має суттєві технологічні труднощі. Яка держава буде вкладати мільярдні кошти в проект, де літак лише один, і у випадку технічних проблем з літаком, проект буде заморожений і кошти практично втрачені. До того ж в Україні відбуваються військові дії, і це не додає впевненості в майбутньому проекта. Старт з Мрії має специфічні проблеми з від’єднанням від літака, бо обшивка літака витримує реактивний струмінь пристикованого човника не більше 20 секунд, і це до повного зруйнування. Прямого потрапляння струменю обшивка літака не витримає зовсім, тобто будь-яке відхилення від траекторії при від’єднанні є неможливим. Але якщо використовувати для запуску човника не додатковий паливний бак а додатковий стартовий модуль, то від’єднання можливо зробити без увімкнення двигунів, і лише після від’єднання вмикати двигуни. У разі проблем із запуском двигунів, додатковий модуль і човник можливо посадити окремо, і це суттєво знижує технологічні ризики цього проекту. До такого модулю можна буде пристикувати будь-який човник з належними габаритами і масою.
|
|
« Крайнее редактирование: 27.08.2016, 12:20:01 pm от preacher »
|
Записан
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #351 : 27.08.2016, 13:36:57 pm » |
|
Щось здається мені, що повітряний старт з класичного літака - вчорашній день. І реінкарнувати "Мрію" (разом із совдепівською програмою) саме під повітряний старт - недоцільно. Так, "Мрія" велика, як бронтозавр, гарна, з wow-ефектом - однак це всього лиш класичний транспортник, у якого для повітряного старту є лише велика вантажопід"йомність, але процедура старту незручна і ризикована. Ось більш раціональне рішення Virgin Galactic - човник чіпляють під крило між двома фюзеляжами спареного літака: Така схема дозволяє скинути човник навіть з вимкненим двигуном, як бомбу. І з увімкненим двигуном реактивний струмінь ніяк не контактує з фюзеляжами літака. Суцільні плюси.
|
|
« Крайнее редактирование: 27.08.2016, 13:49:41 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
командор
|
|
« Ответ #352 : 27.08.2016, 13:46:11 pm » |
|
На носителе ХОТОЛа установлено 8 двигателей.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
командор
|
|
« Ответ #353 : 27.08.2016, 13:53:47 pm » |
|
Ан-225 создавался 35 лет назад.В то время исходные данные для расчета в ЭВМ вводились в лучшем случае перфокартами. Ну и задачи для Ан-225 и ВИРЖИНОМ ставились разные.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #354 : 27.08.2016, 14:58:37 pm » |
|
Ан-225 создавался 35 лет назад. В то время исходные данные для расчета в ЭВМ вводились в лучшем случае перфокартами. Ну и задачи для Ан-225 и ВИРЖИНОМ ставились разные.
Проте за ці 35 років в світі не створили нічого кращого, і порівнювати цьго велетня з творінням рутана немає ніякого сенсу, бо воно не може нічого окрім підіймати в небо стратолітак а не космічний човник. Мрія це універсальний літак, який з успіхом можна використовуватия як стартову космічну платформу та перевозити вантажі, і найголовніше він вже зроблений і літає. Порівнювати можна ще з літаком Stratolaunch Systems під Dream Chaser, але він ще не збудований та при цьому дуже затратний і коштує 6.8 мільярда доларів. Тобто цей Dream Chaser (бігучий за МРІЄЮ), дуже ймовірно таки за Мрією побіжить.
|
|
« Крайнее редактирование: 27.08.2016, 15:07:16 pm от preacher »
|
Записан
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #355 : 27.08.2016, 15:18:35 pm » |
|
Мрія це універсальний літак, який з успіхом можна використовуватия як стартову космічну платформу, і найголовніше він вже зроблений і літає, і перевозить вантажі. З точки зору бізнесу літак має бути найкращим у сегменті ринку, для якого його створюють. "Мрія" ж створювалась при совдепі для виконання певних задач без конкуренції. Можливо, як транспортний літак, "Мрія" може конкурувати з іншими. Однак претендувати на платформу повітряного старту вже запізно. Хоча б тому, що універсальний по визначенню гірший від спеціалізованого. Для повітряного старту зручніший "повітряний кран". Порівнювати можна ще з літаком Stratolaunch Systems під Dream Chaser, але він ще не збудований і дуже затратний і коштує 6.8 мільярда доларів. Тобто цей Dream Chaser (бігучий за МРІЄЮ), дуже ймовірно таки за Мрією побіжить. О! Буржуї рухаються у правильному напрямку. Не знав про такий проект. Дякую Вам, +1!
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
командор
|
|
« Ответ #356 : 27.08.2016, 15:27:49 pm » |
|
Мрія це універсальний літак, який з успіхом можна використовуватия як стартову космічну платформу, і найголовніше він вже зроблений і літає, і перевозить вантажі. З точки зору бізнесу літак має бути найкращим у сегменті ринку, для якого його створюють. "Мрія" ж створювалась при совдепі для виконання певних задач без конкуренції. Можливо, як транспортний літак, "Мрія" може конкурувати з іншими. Однак претендувати на платформу повітряного старту вже запізно. Хоча б тому, що універсальний по визначенню гірший від спеціалізованого. Для повітряного старту зручніший "повітряний кран". Порівнювати можна ще з літаком Stratolaunch Systems під Dream Chaser, але він ще не збудований і дуже затратний і коштує 6.8 мільярда доларів. Тобто цей Dream Chaser (бігучий за МРІЄЮ), дуже ймовірно таки за Мрією побіжить. О! Буржуї рухаються у правильному напрямку. Не знав про такий проект. Дякую Вам, +1! Мрия никогда не рассматривалась как рыночный продукт.В то время такой сегмент рынка отсутствовал. Мрия рассматривалась как элемент глобальной космической системы.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
RSM
|
|
« Ответ #357 : 27.08.2016, 15:33:21 pm » |
|
Мрия никогда не рассматривалась как рыночный продукт.В то время такой сегмент рынка отсутствовал. Мрия рассматривалась как элемент глобальной космической системы.
Железная логика! И нафига ей аппарель зафигячили?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #358 : 27.08.2016, 16:15:18 pm » |
|
Мрия никогда не рассматривалась как рыночный продукт.В то время такой сегмент рынка отсутствовал. Мрия рассматривалась как элемент глобальной космической системы.
Железная логика! И нафига ей аппарель зафигячили? Одне одному не заважає. :-) В союзі ринка не було, і ніхто не прораховував економічні показники використання Мрії, її просто збудували всупереч економічній доцільності. На той момент носій для Бурана вже був, та не виглядав презентабельно, ось і дали команду збудувати Мрію для виставок. Ще вона повинна була стати стратегічним літаком, для швидкого перекидання військ, для союзу це було дуже актуально. Та якщо порахувати економічний ефект від використання Мрії як стартової платформи, то повірте він є достатнім. А з модулем холодного старту, цей проект стає набагато надійнішим та економічно привабливим, і Stratolaunch Systems особливих переваг перед ним не має. Для Dream Chaser все одно треба розгонний модуль, і від цього на данному етапі нікуди не дітись. Проте між запусками Stratolaunch Systems буде припадати пиллю в ангарі, бо такі кошти під атмосферою не кинеш, а Мрія в цей час буде перевозити вантажі.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #359 : 27.08.2016, 16:20:39 pm » |
|
Проте між запусками Stratolaunch Systems буде припадати пиллю в ангарі, бо такі кошти під атмосферою не кинеш Збудують транспортну капсулу і також перевозитимуть вантажі.
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
|