Літаки Антонова.
командор:
А время идет конкуренты не дремлют
в 2017 году транспортный KC-390, используемый Força Aérea Brasileira (FAB, военно-воздушные силы Бразилии) получил начальный операционный сертификат.
Ан-178 не может рассматриваться как конкурент КС-390.
OlegF:
Цитата: командор от 07.02.2018, 12:10:21 pm
А время идет конкуренты не дремлют
в 2017 году транспортный KC-390, используемый Força Aérea Brasileira (FAB, военно-воздушные силы Бразилии) получил начальный операционный сертификат.
Ан-178 не может рассматриваться как конкурент КС-390.
ффух Это успокаивает!
Пусть тогда еще лет 10 летает радует на выставках глаз
Тем более что раз нету конкурентов (и заказов) то одного вполне хватит
тато:
Допоможіть У суперечці.
Десь читав, що на АНах (26-32) є система, яка синхронізує частоту обертання двигунів, щоб не було так званого биття частоти.
Як вона називається ?
Серго:
На Ан-26 системи, яка синхронізує частоту обертання двигунів немає. Такою системою є технік, який по потребі екіпажу крутить спец ключем спец гвинт (болтик) на двигуні, щоб змінювати частоту обертів всього двигуна разом з пропеллєрами... Тому, інколи, не синхронізовані гвинти (пропєллєри) «виють».
На літаку ATR-42 гвинти вільні, не зв‘язані жорстко з газогенератором. Там є система, яка синхронізує частоти обертів гвинтів. Називається «гуверньор».
тато:
Дякую!
Я програв спір...
Навигация