Літаки Антонова.

<< < (167/167)

командор:
 А время идет конкуренты не дремлют
в 2017 году транспортный KC-390, используемый Força Aérea Brasileira (FAB, военно-воздушные силы Бразилии) получил начальный операционный сертификат.

Ан-178 не может рассматриваться как конкурент КС-390.

OlegF:
Цитата: командор от 07.02.2018, 12:10:21 pm

А время идет конкуренты не дремлют
в 2017 году транспортный KC-390, используемый Força Aérea Brasileira (FAB, военно-воздушные силы Бразилии) получил начальный операционный сертификат.

Ан-178 не может рассматриваться как конкурент КС-390.

ффух Это успокаивает!
Пусть тогда еще лет 10 летает радует на выставках глаз
Тем более что раз нету конкурентов (и заказов) то одного вполне хватит

тато:
Допоможіть У суперечці.
 Десь читав, що на АНах  (26-32) є система, яка синхронізує частоту обертання двигунів, щоб не було так званого биття частоти.
 Як вона називається ?

Серго:
На Ан-26 системи, яка синхронізує частоту обертання двигунів немає. Такою системою є технік, який по потребі екіпажу крутить спец ключем спец гвинт (болтик) на двигуні, щоб змінювати частоту обертів всього двигуна разом з пропеллєрами... Тому, інколи, не синхронізовані гвинти (пропєллєри) «виють».
  На літаку ATR-42 гвинти вільні, не зв‘язані жорстко з газогенератором. Там є система, яка синхронізує частоти обертів гвинтів. Називається «гуверньор».

тато:
 Дякую!
Я програв спір...

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[*] Предыдущая страница