Літаки Антонова.

<< < (16/167) > >>

командор:
Интересно и что же реестровые испытатели называли устойчивой управляемостью?

preacher:
Цитата: Toris от 11.08.2015, 10:38:21 am

Не факт, що великі гвинти роблять із суцільних заготовок. Мабуть, вони пустотілі всередині, металеві чи композитні - неважливо. І верстат з ЧПУ в такому випадку використовується лише для виготовлення шаблонів. А далі - копіювання на простих верстатах і ручна робота.
Ваша правда - композитні.
Це дещо змінює підход до виробництва, про те не змінює загальної концепції.
Просто треба додати до списку технолога з композитів.

Цитата: Toris от 11.08.2015, 10:38:21 am

Спеціалісти в Україні є. Проблема - в совковому дубизмі. Знайомий розказував, запросили його якось до якогось центру космічних розробок в Києві - так там усі якісь приморочені, зі слів знайомого, мотивації нуль і елементарні речі чомусь не можуть виконати, хоча ніби й можуть. Він щось там їм зробив, але від пропозиції працювати на них - відмовився. Організація - совдеп, фінансування - аморальне.

Завжди є зацікавлені люди, - зацікавлені обставинами, зацікавлені фінансово, або просто інтузіасти.
 

подвашник:
Цитата: командор от 11.08.2015, 10:58:30 am

Интересно и что же реестровые испытатели называли устойчивой управляемостью?



 комадор, не лезь в бутылку, у меня там  Джин закупорен.

   

командор:
Цитата: подвашник от 11.08.2015, 14:48:20 pm

Цитата: командор от 11.08.2015, 10:58:30 am

Интересно и что же реестровые испытатели называли устойчивой управляемостью?



 комадор, не лезь в бутылку, у меня там  Джин закупорен.

   


После месяца диспута об антигравитации ,джин с названием устойчивая управляемость детская игрушка.
В конце концов век живи- век учись.

подвашник:
Комондор прав но истина в параше.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница