Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.12.2024, 12:59:37 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Літаки Антонова.  (Прочитано 567683 раз)
OlegF
****

Karma: +83/-28
Offline


« Ответ #735 : 30.01.2017, 11:54:13 am »

З іншого боку я таки радий, що двигуни і авіоніку купили в Канаді  - це дає можливість працювати з кращими зразками світової авіаційної промисловості, і підштовхує Антонов підвищувати технологічний рівень виробництва.
радієте новим безробітним на вищевказаних українських підприємствах і на Мотор Січ? і ще на десятку суміжних підприємств?
Шановний - ви хизуєтесь тим що літак Ан-132 виготовили для Саудівської Аравії і він буде виготовлятися там їхніми робітниками. А чи знаєте ви чому вони відмовились від пропозиції купувати ці ж літаки, виготовлені в Україні? Тому що їх політика - робочі місця для своїх людей. Те ж саме в Індії, Ірані, Китаї, Казахстані та в інших країнах, де є інтереси АНТОНОВА. Так що "радійте"
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #736 : 30.01.2017, 12:03:46 pm »

Мда.. ну что можно ответить.. Его же словами "людина не розуміє куди вона потрапила"
а ничего не говорят такие названия как "Оризон-навигация" г.Черкассы http://orizon-navigation.com/index.php?page=406&lang=1, ГП "Новатор" г.Хмельницкий http://www.novator-tm.com/index.php?id=spec???
Ви розумієте що таке повний комплект авіоніки? Ви розумієте що підприємству навіть кілька таких комплектів випускати вигідно, бо це саме авіаційна електроніка?
Ви вже дали відповідь на моє питання?
Єдиний хто мав технологію виготовлення особливо відповідальних титанових складових шасі - Південмаш,
Ану здивуйте, що в шасі "особливо відповідальне" зроблено з титану?
Назвіть хоч одну деталь в шасі де точність в мікронах.
Де відповідь?
Создавать по одному "новому" самолету в год -в принципе у Антонова таких проектов громадье, идеи там лежат еще с 90-х. Воплощай "в цифре" и выдавай новый "демонстратор". Кстати.. "скелет из шкафа" 20-ти летней давности: стремительный профиль ничего не напоминает?
А сравнив два фото - по моему вот именно так должны решаться "запросы конкретного заказчика" - один и тот же планер, разная "начинка". Эффективно и хорошо продается (выпущено 105 самолетов) причем планер не устаревает, подтверждено Антоновым (фото 3)
Ви знаєте що таке класична схема?

Записан

preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #737 : 07.02.2017, 19:50:33 pm »

Індійський Ан-32.


* 900.jpg (196.35 Кб, 900x603 - просмотрено 804 раз.)
« Крайнее редактирование: 07.02.2017, 19:56:10 pm от preacher » Записан

ANION
****

Karma: +202/-81
Offline




« Ответ #738 : 09.02.2017, 23:32:02 pm »

Австрійське ТБ вибачилося перед послом України за згадку про "російський Руслан"
http://www.eurointegration.com.ua/news/2017/02/9/7061437/
"У сюжеті журналісти назвали "Руслан" "російським вантажним літаком"... Україна - не Росія і ніколи не буде нею. Такі дрібниці комусь можуть здатися несуттєвими, але в деяких випадках вони дуже важливі...
Нагадаємо, 4 лютого український транспортний літак Ан-124 "Руслан" привіз деталь, необхідну для ремонту літака Boeing 777 швейцарських авіаліній, який здійснив аварійну посадку в канадському місті Ікалуїті, що знаходиться за Північним полярним колом.
Записан

Авіаційні закони та правила написані кров'ю людей і потребують неухильного і сумлінного їх виконання!
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #739 : 16.02.2017, 16:21:00 pm »

«Авиалинии Антонова» планируют открыть представительство в США.
«Авиалинии Антонова» – авиатранспортное подразделение ГП «Антонов», специализирующееся на международных грузовых авиаперевозках.
Государственное предприятие «Антонов» планирует перенести главный офис авиакомпании «Авиалинии Антонова» из Киева в Гостомель и открыть представительство в США.
Об этом в интервью директор авиатранспортного предприятия «Антонов» Михаил Харченко сообщил в интервью журналистам.
«Теперь главный офис «Авиалиний Антонова» будет в Гостомеле, и мы будем расширять рынок влияния. В 2017 году планируем открыть представительство в США, которое будет заключать контракты», – сказал Харченко. По словам руководителя компании-авиаперевозчика, после прекращений сотрудничества с российским конкурентом «Волга-Днепр», рассматривается возможность совместной коммерческой деятельности с авиакомпанией Maximus (ОАЭ), которая эксплуатирует один самолет Ан-124-100 «Руслан».
«Хотелось бы приобрести и ввести в состав флота нашей авиакомпании два «ливийских» «Руслана», которые в свое время приобрел Каддафи, но много лет эти самолеты остаются без хозяина. Так можно увеличить украинский флот до девяти самолетов (ныне рынок грузовых авиаперевозок распределены между российской и украинской компаниями 60% до 40%)», – отметил Харченко.
При этом, по словам главы компании, перспектив постройки нового серийного самолета Ан-124-100 пока нет из-за слишком высокой стоимости проекта.
Как сообщалось, в сентябре 2016 года Департамент транспорта США (DOT) предоставил право «Авиалиниям Антонова» свободно летать из этой страны и обратно, выполняя чартерные рейсы.
DOT также предоставил предварительное разрешение «Авиалиниям Антонова» на осуществление грузовых авиаперевозок.
Напомним, парк авиакомпании «Авиалинии Антонова» состоит из одного самолета Ан-225 «Мрия», семи Ан-124-100 «Руслан», одного Ан-22 «Антей», двух Ан-12, одного Ан-26 и один Ан-74Т.
http://hyser.com.ua/community/avialinii-antonova-otkroyut-predstavitelstvo-v-ssha-166340

Відкриття представництва в США це дуже правильний крок.
Добудова Ан-225 та штучне виробництво Ан-124 напевно все ж таки треба розглянути після повного закінченна бойових дій на Донбасі. Було би дуже цікаво дізнатись, як використовують "двух Ан-12, одного Ан-26 и один Ан-74Т" і чи є перспективи розширеня перевозок НЕ великогабаритнох вантажів? Чи є резерв для розширеня парку "малих" літаків?
Записан

preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #740 : 18.03.2017, 22:43:10 pm »

<a href="http://www.youtube.com/v/XrxBjVuFa0Y&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/XrxBjVuFa0Y&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #741 : 30.03.2017, 22:10:29 pm »

Індія вирішила, що український Ан-178 кращий і відмовилась від російської 17-річної розробки.
Індія більше не зацікавлена у російських літаках Іл-214, на розробку яких пішло 17 років. Натомість країна зосередиться на українському Ан-178.

Росія та Індія призупинили процес спільної роботи над проектом багатоцільового транспортного літака Іл-214, який, як очікувалося, замінить в російських та індійських військах застарілі літаки Ан-12.

Розробка Іл-214 почалася в 2000 році. У 2007 році Індія підписала договір, згідно з яким вона візьме участь у розробці літака, а в 2010 році був підписаний договір про створення для цього спільного підприємства.

Над створенням літака працювали авіакомплекс імені Ільюшина, НПК “Іркут” і індійська компанія Hindustan Aeronautics.
Нагадаємо, перший політ нового транспортного літака Ан-178, розробленого на базі пасажирського літака Ан-158, відбувся в травні 2015 року. За оцінками керівництва ДП “Антонов”, потреба авіаринку в сегменті вантажних літаків типу Ан-178 на період до 2032 року становить 200 одиниць.

У соціальних мережах опубліковано докладне відео випробувального польоту транспортного літака АН–178 з новими двигунами Д – 436-148 – ФМ.

Новинка являє собою спільну розробку вітчизняних українських виробників «Мотор Січ» та державного підприємства «Івченко – Прогрес». Цей двигун був створений спеціально для даного літака, за допомогою нього були збільшена тяга літака на всіх основних режимах роботи двигуна. Також за рахунок впровадження звукопоглинальних конструкцій були зменшені шумові ефекти двигуна.

Повідомляється, що виробництво літаків з новим вдосконаленим двигуном, розпочнеться найближчим часом.
За п’ять років роботи над проектом так і не було знайдено рішення, “яке сторонам було б вигідно надалі реалізовувати”.
Планувалося, що Іл-214 зможе брати на борт близько 80% існуючих видів озброєнь і техніки, а його вантажопідйомність складе близько 20 тонн. Літак повинен був бути придатний для використання на високогірних аеродромах з грунтовим покриттям.
Передбачалося, що Росія придбає для своїх потреб близько ста нових літаків, а Індія – близько 50.
Плановий обсяг інвестицій в проект повинен був скласти 600 мільйонів доларів.
Однак у підсумку прототип літака досі не розроблений, існує лише його макет. Тому Індія вирішила призупинити свою участь у цьому проекті.
В результаті минулого року Індія підписала договір про спільну розробку подібного літака з українською корпорацією «Антонов», у якої вже є літаючий прототип транспортника Ан-178.
http://wartime.org.ua/indya-virshila-scho-ukrayinskiy-an-178-kraschiy-vdmovilas-vd-rosyskoyi-17-rchnoyi-rozrobki


* 1489950012_314081_original.jpg (41.74 Кб, 800x533 - просмотрено 680 раз.)
« Крайнее редактирование: 30.03.2017, 22:27:34 pm от preacher » Записан

подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #742 : 30.03.2017, 22:19:27 pm »

Харе  Кришна!!!!!
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #743 : 30.03.2017, 22:23:01 pm »

Виробництво літаків Ан-74 планують відновити, надходять закордонні замовлення.
Харківське державне авіаційне виробниче підприємство (ХДАВП ) найближчим часом може відновити виробництво транспортних літаків Ан-74 і літаків спеціального призначення на його базі.

Очікується, що вже в 2017 році буде переданий літак Ан-74 нової споруди в інтересах військової частини 3656 Національної гвардії Казахстану. Вартість літака становить 29 мільйонів 580 тисяч доларів США.
Договір повинні були виконати в жовтні 2015 року, проте з-за не можливості поставки ряду комплектуючих з Російської Федерації роботи над літаком були зупинені. Згідно з умовами договору у 2014 році військова частина оплатила постачальнику 15 мільйонів доларів, або майже 50% вартості всього контракту. 25% склав авансовий платіж, ще 25% були сплачені після підписання проміжного акта про виконання робіт з виготовлення літака.
Зараз вся лінія збірки літаків Ан-74 зупинена, але нове керівництво заводу планує повністю відновити зборку нових літаків в тому числі і за рахунок постачання комплектуючих з інших країн.

Генеральний директор Харківського державного авіаційного виробничого підприємства Олександр Кривоконь заявив у своєму інтерв’ю виданню Время, що у заводу вже з’явилася можливість доробити Казахстану ще чотири борти, в найближчих планах є ще три замовника з країн далекого зарубіжжя.

“Повторю, 74-й — перший літак, весь цей час потенційні замовники відстежували ситуацію на Хазі. Побачивши, що завод почав будувати літаки, вони відновлять переговори щодо перегляду умов колишніх і укладання нових контрактів,” – заявив Олександр Кривоконь.

В свій час було вироблено понад 80 літаків Ан-74, більшість з них надійшло закордонним замовникам.

Основною продукцією ХДАВП є літаки, розроблені в АНТК ім.O.Антонова. На початку 90-х років XX ст. ХДАВП перейшло на виробництво Ан-74 для потреб комерційної авіації, а починаючи з 1999 р. проводить регіональний турбогвинтовий Ан-140.
http://wartime.org.ua/33523-virobnictvo-ltakv-an-74-planuyut-vdnoviti-postupayut-zakordonn-zamovlennya.html


* 1490520007_an74t200-4.jpg (23.9 Кб, 600x366 - просмотрено 790 раз.)
Записан

preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #744 : 30.03.2017, 22:25:34 pm »

Харе  Кришна!!!!!
Відповідь не приймається. :-)
Правильна відповідь: Слава Богу.
Записан

подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #745 : 30.03.2017, 23:14:59 pm »

Пардон монсиньер,  я  не догматик  и не канноник. А катохез позволяет....
уважать.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #746 : 31.03.2017, 07:43:09 am »

А катохез позволяет....
Соблюдайте все, что Я сказал вам, и имени других богов не упоминайте; да не слышится оно из уст твоих. (Исх.23:13)
Записан

Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #747 : 31.03.2017, 07:55:57 am »

Яхве Акбар!!!
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Zuzik
*

Karma: +2/-2
Offline


« Ответ #748 : 31.03.2017, 10:13:57 am »

Сегодня  улетает на встречу с Президентом новый Ан 132!
В добрый путь!
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #749 : 31.03.2017, 10:45:42 am »

"Антонов" готовит первый полет новейшего самолета Ан-132D.
Государственное предприятие "Антонов" на 31 марта анонсировало первый полет новейшего украинского транспортного самолета Ан-132D.
Об этом сообщила пресс-служба предприятия.
Первый полет прототипа самолета Ан-132D пройдет по маршруту – "аэродром "Святошин" (Киев) – аэродром "Киев-Антонов" (пгт Гостомель).
Сейчас Ан-132D уже выполнил серию скоростных пробежек по взлетной полосе аэродрома "Святошин". Напомним, Украина собирается серийно выпускать Ан-132D с Саудовской Аравией. По предварительным данным новый самолет ГП "Антонов" может стоить 30 – 40 млн долларов.
http://ua1.com.ua/rus/society/antonov-gotovit-pervyy-polet-noveyshego-samoleta-an-132d-29198.html


* 012.jpg (106.85 Кб, 850x394 - просмотрено 590 раз.)
Записан

  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 » |   Вверх
Тэги: Літаки Антонова. 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004