Літаки Антонова.

<< < (15/167) > >>

IDB:
Как сказал Миша Жванецкий: " Что и мы и делаем на этом форуме без всех этих заморочек !"

preacher:
Цитата: подвашник от 09.08.2015, 20:47:21 pm

  Это не с книги, а по памяти ...но на СЛА 91 активно пообщался с  рэестровыми
испытателями,  так для них  эта  тема  и в крови и в поту.
   Вообще  народ прав  и я  дурак, т.к. тема отслеживает поведение самого себя- ну это вроде ,как  говорят, полезть в бутылку... лучше не трогать. Выбачтэ шановни.

Та то нічого, головне цей термін має право на існування. Якось буде. :-)

Toris:
Цитата: IDB от 10.08.2015, 07:33:50 am

Всем, кто хочет что-то сказать рекомендую сначала почитать книгу
"М.Котик, А.Павлов, А.Пашковский, Н.Щитаев. ЛЕТНЫЕ ИСПЫТАНИЯ САМОЛЕТОВ.
Изд. Машиностроение, М.1968"
Эта книга самая простая из всех, написапнных на эту тему. Там нет ни одного дифференциального уравнения и прочей математики.

Ни одного? А на стр. 178 что? В книге полноценная высшая математика, с дифурами, как положено. И объяснения в тексте такие же.

preacher:
Цитата: preacher от 09.08.2015, 09:26:32 am

Ан-26МСБ
Хтось щось знає про цю машину - двигуни, гвинти?

Виявляється це двигуни і гвинт від Ан-140, покращилися: дальність, вантажопідйомність, економічність, взлітно-посадкові.
Так а що там з гвинтами АВ-140, будуть купляти дорогі західні аналоги, чи створять український. Взагалі-то центральну частину можна зробити на будьякому механічному підприємстві здатному забезпечити належну якість.
Також потрібен фрезерний верстат керований комп'ютером, і навчитися виготовляти 1лопать у кількости 6-8 шт. на один гвинт.
До речі, а скільки піде часу на моделювання у САПР?
************************************************************************************
Тобто - що нам потрібно:
1.Механічний завод.
2.Верстат керований комп'ютером.
3.Спеціаліст з гвинтів.
4.Спеціаліст з САПР.

А є взагалі в Україні спеціаліст з гвинтів належного рівня?
Можливо якесь КБ колись займалося?

Toris:
Цитата: preacher от 11.08.2015, 10:21:22 am

Так а що там з гвинтами АВ-140, будуть купляти дорогі західні аналоги, чи створять український. Взагалі-то центральну частину можна зробити на будьякому механічному підприємстві здатному забезпечити належну якість.
Також потрібен фрезерний верстат керований комп'ютером, і навчитися виготовляти 1лопать у кількости 6-8 шт. на один гвинт.
До речі, а скільки піде часу на моделювання у САПР?
************************************************************************************
Тобто - що нам потрібно:
1.Механічний завод.
2.Верстат керований комп'ютером.
3.Спеціаліст з гвинтів.
4.Спеціаліст з САПР.

А є взагалі в Україні спеціаліст з гвинтів належного рівня?
Можливо якесь КБ колись займалося?

Не факт, що великі гвинти роблять із суцільних заготовок. Мабуть, вони пустотілі всередині, металеві чи композитні - неважливо. І верстат з ЧПУ в такому випадку використовується лише для виготовлення шаблонів. А далі - копіювання на простих верстатах і ручна робота.

Спеціалісти в Україні є. Проблема - в совковому дубизмі. Знайомий розказував, запросили його якось до якогось центру космічних розробок в Києві - так там усі якісь приморочені, зі слів знайомого, мотивації нуль і елементарні речі чомусь не можуть виконати, хоча ніби й можуть. Він щось там їм зробив, але від пропозиції працювати на них - відмовився. Організація - совдеп, фінансування - аморальне.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница