preacher
|
|
« Ответ #585 : 30.12.2016, 23:43:28 pm » |
|
preacher вы просто авиапатриот или работали или работаете в авиаотрасли?
Скажімо так - колись давно трохи руки прикладав. А яке питання?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
shift
Karma: +19/-19
Offline
|
|
« Ответ #586 : 31.12.2016, 10:59:00 am » |
|
preacher вы просто авиапатриот или работали или работаете в авиаотрасли?
Скорее всего его можно назвать жертвой того безудержного ( и бессмысленного ) пиара, который раскручен у нас вокруг Антонова
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #587 : 31.12.2016, 11:18:17 am » |
|
preacher вы просто авиапатриот или работали или работаете в авиаотрасли?
Скорее всего его можно назвать жертвой того безудержного ( и бессмысленного ) пиара, который раскручен у нас вокруг Антонова Ви хочете зробити на форумі жертв вашого піара? Чи, що будемо робити, в контексті ваших дописів?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #588 : 31.12.2016, 11:21:42 am » |
|
shift вам конечно из Луганска виднее....
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
Кацо
|
|
« Ответ #589 : 31.12.2016, 12:06:26 pm » |
|
Всі будують експортноорієнтовану державу, в той час як внутрішній ринок літаків в кілька разів більше, але для цього треба міняти економічну систему.
Какой "внутренний рынок самолетов" - его у нас нет от слова "вообще", наши немногочисленные авиакомпании вполне устраивает то что есть...
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #590 : 31.12.2016, 13:16:42 pm » |
|
Какой "внутренний рынок самолетов" - его у нас нет от слова "вообще", наши немногочисленные авиакомпании вполне устраивает то что есть...
Розумієте, є суттєва різниця між економікою країни і її бюджетом, між ринком і купівельною спроможністью на цьому ринку. Купівельна спроможність на цьому ринку впала після розвалу союзу, а потім невдалими новаціями в економіці її весь цей час добивали. То навіщо в Україні добивали купівельну спроможність? Просто порахуйте скільки літаків треба щоб в Україні нормально працювали всі ті відомства яки зазвичай використовують авіцію? Для цього треба порівняти кількість літаків і гвинтокрилів в країнах з нормальною економікою з тим, що використовують в Україні зараз. Наше авіабудівництво можливо заповнило би наш ринок років за 20, але вже тоді потрібно булоби переходити на інший технологічний рівень і заповнювати ринок вже новими літаками. Так живе весь розвинений світ, - а Україні напевно туди не треба?
|
|
« Крайнее редактирование: 31.12.2016, 13:22:18 pm от preacher »
|
Записан
|
|
|
|
командор
|
|
« Ответ #591 : 31.12.2016, 16:45:49 pm » |
|
Для присутствия на внутреннем рынке необходим продукт не только дешевый ,но и качественный.Сегодня ни одна компания мира не эксплуатирует новые самолеты разработки АН.И не будет в силу качества самого продукта. Компании массово закупают или берут в лизинг более качественные самолеты. Можно попробовать обложить их пошлинами и налогами,но от этого ЛАНОС не станет даже средним китайским автомобилем.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #592 : 31.12.2016, 17:43:32 pm » |
|
Для присутствия на внутреннем рынке необходим продукт не только дешевый ,но и качественный. Сегодня ни одна компания мира не эксплуатирует новые самолеты разработки АН.И не будет в силу качества самого продукта. Компании массово закупают или берут в лизинг более качественные самолеты. Можно попробовать обложить их пошлинами и налогами,но от этого ЛАНОС не станет даже средним китайским автомобилем. Це вже інша розмова............. Звісно так не вийде, бо навіть якщо запропонувати дешевий і якісний, то все одно нема кому буде на ньому літати. Все на кінцевому етапі впирається в кінцевого споживача - в цьому ключ.Іншими словами продаючи дешевий літак за кордон ми не отримуємо достатньо прибутку щоб тримати виробництво на світовому рівні, а податків з прибутку буде недостатньо щоб платити платнью вчителям і медикам і мати гарні дороги. Тобто літак має достатньо коштувати і відповідно бути якісним. Легше за все продати такий літак на внутрішньому ринку, бо самим собі продати легше ніж сусіду. Адже держава і регулює внутрішній ринок і виробляє літаки. То в чому підвох? В усіх світових цінах на товар закладена велика частка на платню всим тим хто виробив цей товар! Це для того щоб було кому цей товар купити - без цього ніяка економіка не працює взагалі.А ми саме так і живимо - світові ціни на більшість товарів і навіть вище, а внутрішнього покупця НЕМА! Тому товаром демпінгують назовні, і навіть з цих прибутків в виробництво вкладають тільки копійки. Тобто ця система апріорі нормально працювати не може, і не змінивши систему заможною держава не буде.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
петро нестеров
|
|
« Ответ #593 : 31.12.2016, 17:48:43 pm » |
|
а за счет чего наши самолёты дешёвые ? материалы по мировым ценам а рабочая сила за копейки
|
|
|
Записан
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #594 : 01.01.2017, 10:52:46 am » |
|
Головний критерій якості літака - надійність. АНи - надійні! Для вантажних літаків важлива економіка. Головне -собівартість «тонокілометра»
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #595 : 01.01.2017, 13:24:43 pm » |
|
Для пасажирських не меньш важлива економічність. Даруйте але в списку 10 найнадійніших літаків лише Бойнги, Арбузи і один Дункан Маклауд. :-) Це не каже що Ани ненадійні, просто літають зазвичай в інших умовах, і обслуговування в них зовсім інше. Таки да, обслуговування на заході теж має значну частку платні робітників, щоб коли вони обслуговують техніку, не думали про те як нагодувати родину і чим оплатити комірне.
|
|
« Крайнее редактирование: 01.01.2017, 13:31:09 pm от preacher »
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #596 : 02.01.2017, 15:00:22 pm » |
|
Немало людей знаючи що в Ірані збирають Ан-140, думають що це далеко і яке нам до того діло. В той час як IrAn-140 збирають приблизно так:
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #597 : 02.01.2017, 15:11:04 pm » |
|
До 2012 року було зібрано 14 машин. Перечень самолетов типа IrAn-140 (IrAn-140-100), выпущенных иранской авиастроительной компанией HESA (г.Исфахан)
Сер. номер HESA Рег. номер Тип, дата 1-го полета Примечание 1 90-01 EP-SFD IrAn-140, 04.02.2001 Авария 12.08.2005 г., отремонтирован «HESA Airlines» 2 90-02 2201 IrAn-140, 17.03.2003 Авиакомпания «Police Aviation» 3 90-03 2202 IrAn-140, 11.02.2005 Авиакомпания «Police Aviation» 4 90-04 EP-SFG IrAn-140-100, 01.2007 Катастрофа 15.02. 2009 г. 5 90-05 EP-GPA IrAn-140-100, 03.2008 Авиакомпания «HESA Airlines» Катастрофа 10.8.2014 г. 6 90-06 EP-GPB IrAn-140-100, 10.2008 Авиакомпания «HESA Airlines» 7 90-07 IrAn-140-100, 05.2011 «HESA Airlines», предполагался экспорт в Сьерра Леоне 8 90-08 IrAn-140-100, Фюзеляж доставлен из Харькова в Исфахан в 2010 г., 9 90-09 EP-GPC IrAn-140-100, 03.2009 Фюзеляж доставлен 18.12.2007, авиакомпания «HESA Airlines» 10 90-10 EP-GPD IrAn-140-100, 03.2012 Фюзеляж доставлен 07.04.2008, авиакомпания «HESA Airlines» 11 91-01 IrAn-140-100 Фюзеляж доставлен 12 91-02 EP-GPF IrAn-140-100, 10.2012 Доставлен 14.08.2008, «HESA Airlines», экспорт в Сьерра Леоне 13 91-03 IrAn-140-100 2010 14 IrAn-140-100
Фюзеляж збирали в Харкові і доставляли в Іран.
|
|
« Крайнее редактирование: 02.01.2017, 15:25:18 pm от preacher »
|
Записан
|
|
|
|
командор
|
|
« Ответ #598 : 02.01.2017, 16:22:31 pm » |
|
Легше за все продати такий літак на внутрішньому ринку, бо самим собі продати легше ніж сусіду.
Вы глубоко ошибаетесь.Люди у которых есть деньги покупают продукт мирового качества,а у кого их нет или мало покупает бушный автомобиль известного производителя,но никак не ЛАНОС.И это не смотря на чудовищные пошлины,которые якобы защищают внутреннего производителя,самые яркие представители которого ездят на приличных авто,как и дети их тоже.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #599 : 02.01.2017, 17:21:29 pm » |
|
Легше за все продати такий літак на внутрішньому ринку, бо самим собі продати легше ніж сусіду.
Вы глубоко ошибаетесь.Люди у которых есть деньги покупают продукт мирового качества,а у кого их нет или мало покупает бушный автомобиль известного производителя,но никак не ЛАНОС. И это не смотря на чудовищные пошлины,которые якобы защищают внутреннего производителя,самые яркие представители которого ездят на приличных авто,как и дети их тоже.
В тому посту мова йшла якраз про якісний економічний літак. І давайте не переходити на товари широкого вжитку, до яких літак ніяк не належить. Ви порівнювали раніш Ланос з китайським автопромом, але якщо порвнювати Ан-24/26 з його стовідсотковим китайським аналогом Ма-60, то напевно розвалювання при приземленні кількох штук читко вказує на те, що українські літакі набагато надійніше. Так ось, європейці саме так і поступають, вони виробляють А400, який як би пом'якше сказати - далеко не військово-транспортний. Самі це виробляють, і самі в себе це купують. Навіщо - то вже інше питання. Які літаки будуть купувати приватні компанії в Україні - то особиста справа їх власників. А ось МЧС, МО, МОЗ, НГ, НП і такі інші мінестерства і державні організації можуть купувати саме українські літаки. Бо саме на території України цим літакам може бути забезпечине якісне обслуговування, якісний ремонт, якісні запчастини. Тобто в тому числі безаварійні часи нальоту які враховуються в рейтингах найбільш надійних літаків.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|