Літаки Антонова.
preacher:
В мене є цікаве питання про Ан-180 - десь третину руля висоти омиває потік з під гвинта, тому ефективнісь руля пов'язана з режимом роботи двигуна. Як компенсується єфективнісь руля висоти на низькій тязі двигуна?
Чи ніяк не компенсують?
IDB:
Вельмишановний Preacher:
Ви гадаєте що той, хто малював цю картинку, думав про ефективність руля висоти. І взагалі - чи він знає що це таке і для чого воно потрібне.
stapel:
В тексте нет даты и выглядит как-будто этот прокт предложен сейчас. Проект известен еще с начала 90-х. Малый газ - это в основном рулежка по полосе. Т.е. рули высоты не нужны. :) При взлетном режиме двигателя и наборе высоты как раз сильное обтекание поверхностей. Видно оптимальный режим эффективности рулей заложен при обтекани поверхностей на крейсерском режиме. При посадке - работа двигателями плюс рулями. К тому же как видно по рисунку рули разделены на две секции, которые наверно могут отклоняться независимо. А при уходе на второй круг - опять максимальный режим двигателя с сильным обтеканием.
IDB:
Пане Preacher
Ще одне дуже цікаве питання - як вирішена проблема центра важкості незавантаженного, тобто пустого, літака. На ІЛ-62 була балластна цистерна, яку заповнювали водою, якщо треба було летіти без пасажирів. Тут теж таке рішення ?
preacher:
Цитата: IDB от 01.08.2015, 15:14:19 pm
Вельмишановний Preacher:
Ви гадаєте що той, хто малював цю картинку, думав про ефективність руля висоти. І взагалі - чи він знає що це таке і для чого воно потрібне.
Наскільки мені відомо, ца картинка з офіційного буклету, тому малювавший мав бути обізнаним.
Цитата: IDB от 01.08.2015, 16:13:25 pm
Пане Preacher
Ще одне дуже цікаве питання - як вирішена проблема центра важкості незавантаженного, тобто пустого, літака. На ІЛ-62 була балластна цистерна, яку заповнювали водою, якщо треба було летіти без пасажирів. Тут теж таке рішення ?
Мабуть залежить від того, змінюється центровка при повному салоні, чи не змінюється.
А цистерну у Іл-62 з самого початку проектували, чи наприкінці втиснули?
Навигация