Літаки Антонова.
Lexa_SWS:
Цитировать
В Південній Америці у пілотів є цікава метода злету, - як тільки літак досяг хоч якоїсь швидкості, вони тягнуть ручку на себе і підіймають ніс. Літак відривається від смуги на меньшій ніж злетна швидкості, і тоді вони вирівнюють його на висоті 1-1.5м. і вже на цій висоті набирають потрібну для злету швидкість.
Хто скаже навіщо це їм потрібно?
На большинстве иностранных ЛА есть несколько методик взлета - нормальная,..., и в том числе - методика взлета с мягкого поля.
Вот это вот "подорвать пораньше" - именно оно - чтобы не ехать по говну долго, увеличивая сопротивление и рискуя сломать переднюю стойку - вырвать его пораньше (иногда - выпуском\довыпуском закрылок), набрать скорость, и дальше в набор.
preacher:
Ееееееее.... літуни набігли, мені цікаво було що скаже інженер "пишущий задание летчику". :-)
В Південній Америці є місця де навіть не смуги, а так - кущі попроріджували. Ось вони щоб не трясти себе та літак, роблять розгін над землею.
OlegK:
To preacher.
Шановный!
Помните, что сказал профессор Преображенский из "Собачьего сердца" своему коллеге - не читайте советских газет. Вот и я не рекомендую Вам ссылаться на издание, журналюги которого об авиации не имеют ни малейшего представления, кроме того, что самолёты летают по воздуху. Так что, прежде, чем повторять всякую чушь, обратитесь хотя бы к Википедии - там узнаете много интересного о судьбе Ан-70 и взаимоотношениях околоавиационных кругов двух сопредельных государств.
И заодно, будьте настолько великодушны, растолкуйте мне бестолковому - где пролегает та незаметная грань между московитами и москалями.
preacher:
Цитата: OlegK от 20.08.2015, 19:15:51 pm
To preacher.
Шановный!
Помните, что сказал профессор Преображенский из "Собачьего сердца" своему коллеге - не читайте советских газет. Вот и я не рекомендую Вам ссылаться на издание, журналюги которого об авиации не имеют ни малейшего представления, кроме того, что самолёты летают по воздуху. Так что, прежде, чем повторять всякую чушь, обратитесь хотя бы к Википедии - там узнаете много интересного о судьбе Ан-70 и взаимоотношениях околоавиационных кругов двух сопредельных государств.
На ваш вибір - хоч .ua хоч .ru
http://www.google.com.ua/пошук відомостей про пректування Ан-70
Цитата: OlegK от 20.08.2015, 19:15:51 pm
И заодно, будьте настолько великодушны, растолкуйте мне бестолковому - где пролегает та незаметная грань между московитами и москалями.
Та легко.
Москалі - це прізвисько, а московити - це історична назва населення Московського князівства.
preacher:
Цитата: командор от 19.08.2015, 16:18:38 pm
Что и как сделано рассказывать не буду,но хочу сказать что самолет отрывается от земли на взлете на 110-120км час и экипажу приходится его придавливать к земле.Просто на этой скорости аеродинамические поверхности управления еще не работают и в воздухе он неустойчив и неуправляем.
Хочу трошки повернутися до цього поста, - що на мою думку саме відбувається.
На швидкості 110-120км/год. підйомна сила перевищувала вагу літака і він починав відриватись від смуги.
Проте на цій швидкості рулі ще діють достатньо, і втримати літак на смузі не так легко як здається.
Ще можна зменьшити потужність двигунів, прибрати трохи закрилки, та можливо є конструктивне вирішення?
Можливо трохи зменьшити висоту передньої стійки, щоб підйомна сила перевищувала вагу літака вже на швидкості відриву?
Навигация