Принцип полёта летающей тарелки

<< < (8/68) > >>

Toris:
Цитата: подвашник от 16.11.2015, 00:27:23 am

А  через механику...  . Вы  теормехом.... теормехом. Им все можна считать.
Турбіна турбокомпресора вже давно прорахована і "вилизана". Та й не цікавлять нас на даному етапі моменти і оберти лопаток...

подвашник:
 так  лопатки ж неподвижны, форсунка движется

Вы при  просчетах не учли  принцип присоединения потока,  реакций на выходе.и  еще  штук пьять  параметров, которые я  знаю, но они меня не колышат .

Toris:
Цитата: подвашник от 16.11.2015, 00:43:33 am

так  лопатки ж неподвижны, форсунка движется
Пофіг. Тому що принцип відносності потоку.

Цитата: подвашник от 16.11.2015, 00:43:33 am

Вы при  просчетах не учли  принцип присоединения потока,  реакций на выходе.и  еще  штук пьять  параметров, которые я  знаю, но они меня не колышат .
Ніщо не береться з нічого і не зникає безслідно. Приєднаний потік лише знизить ККД. Так що теж пофіг. А якщо не пофіг, то взагалі слід сісти і заплакати, тому що Rotax виявиться воістину позаземною технологією з ККД 10000%.


P.S. Я не враховував, що пар лупашить по лопатках, які "тікають" від сопел, тобто на робочих оборотах ККД струменю пару ще знизиться.

подвашник:
Я о  класссических ДВС ни слова... знаю хорошо и  на упомянутом полетал.но если rotax
через всем известный газогенератор (тяжеленная штука) запитать древесным газом то он выдаст процентов 30. Но если добавить прокладку головки и увеличить камеру сорания то половину выдаст.

   

подвашник:
.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница