Принцип полёта летающей тарелки
подвашник:
А скільки кг сухих дров потрібно на 10 кг пару?
Даже по таблицам и данным упомяянутого первоисточника все зависит от конструкции и качества парогена и калорийности топлива.
Toris:
Цитата: preacher от 15.11.2015, 21:07:13 pm
Стенд потрібен, притому такий на якому можна характеристики зняти. Це тей щє шмат роботи.
Стенд - це готовий автомобільний турбокомпресор. http://turbolider.com.ua/kontakty-v-ukraine
Також масляний насос.
І для повного щастя вимірювач обертів до 150 000 об/хв.
Компресор турбокомпресора буде навантаженням для турбіни.
Довівши оберти до 100 000 об/хв можна знімати характеристики турбіни та витрат на парогенератор.
Стиснене повітря можна подавати в камеру згоряння, отримавши, таким чином, висотність та всеядність двигуна: будь-яке рідке та тверде паливо (нафтопродукти, деревина, вугілля, відходи рубероїду та пластику).
подвашник:
Ну ты даеш.... да там обороты винтов 500-700.
У америкосов был такой вертолет четыРехместный с подачей сжатого на концы лопастей не пошел.
Всякому изделию своя область применения... и на пару можна.
Toris:
Цитата: подвашник от 15.11.2015, 21:49:00 pm
Уважаемый! я на цыфры смотрю ответственно, а вы меня спрашиваете вопрос на который я неделю должен давать ответ.
Нє, тут на день подумати, три години вдумливо пошастати по Інету і дві години прикинути в Екселі, що воно і як. :) Два дні.
Цитата: подвашник от 15.11.2015, 21:49:00 pm
Тут и так блин.... привык к одному КАДУ и вот поменял на вин 7,так надо порисовать для вас... , а тот кад на семерке не устанавливается , вспомнил о пеньке с хрюшкой в чулане ...
Для того чтоб подать вам оте рисунки мне пришлось порааботать сразу на двух компах... дурдом.
Я взагалі не переходив на Win 7, так і сиджу на Хрюші. :)
Цитата: подвашник от 15.11.2015, 21:49:00 pm
Я могу намолоть в три кооба но по серьезным вопросам голословно не могу.
Я эту хрень давно продумывал но когда допер как не потерять пар то начал малевать да и Геннадий ... создал атмосферу. И без рекламы.
Так сталось, що криза 2008 року гарненько дала мені по мізкам і відтоді в голові постійно щось таке виникає час від часу. Проект з турбіною обдумував та обраховував десь півтора року. Щоправда, пар тоді чомусь відкинув на ранніх стадіях...
Пар Ви не втратите тоді, коли площа поверхні паропроводу буде мінімальною, а оберти турбіни максимальними - тобто в таких умовах ККД (КПД) використання пару буде максимальним.
Цитата: подвашник от 15.11.2015, 22:07:01 pm
Ну ты доеш.... да там обороты винтов 500.
У америкосов был такой вертолет четыРехместный с подачей сжатого на концы лопастей не пошел.
Всякому изделию своя область применения... и на пару можна.
Бачив я відео з водородними реактивними двигунами на кінцях лопатей. Все в пару було навколо. :)
Для зниження обертів є редуктори. Так, з таких обертів редуктор буде огого, однак, літають же якось Ми-24, правда? ;) А для літака редуктор буде трохи меншим.
Використання пару в турбіні класно тим, що турбіна не буде сильно нагріватись, як при використанні після ДВЗ (ДВС). Це дає нам запас по навантаженню турбіни.
командор:
Интересная тема подпора повышаюшая тягу в разы.
В чем существенная разница винта,вращаюшегося от парогенерратора использующего переход пара в водяной конденсат с блошиным эффектом от винта ,который вращается другим любом преобразователем любой энергии в тяговое усилие на конце лопасти.
Конечно же очень важна при этом проблема сохранения воды в перелете от Днепра до Черного моря.
Навигация