Принцип полёта летающей тарелки

<< < (5/68) > >>

подвашник:
А скільки кг сухих дров потрібно на 10 кг пару?


 Даже по таблицам  и  данным упомяянутого первоисточника  все зависит от конструкции и качества парогена и калорийности топлива.

Toris:
Цитата: preacher от 15.11.2015, 21:07:13 pm

Стенд потрібен, притому такий на якому можна характеристики зняти. Це тей щє шмат роботи.
Стенд - це готовий автомобільний турбокомпресор. http://turbolider.com.ua/kontakty-v-ukraine
Також масляний насос.
І для повного щастя вимірювач обертів до 150 000 об/хв.

Компресор турбокомпресора буде навантаженням для турбіни.
Довівши оберти до 100 000 об/хв можна знімати характеристики турбіни та витрат на парогенератор.
Стиснене повітря можна подавати в камеру згоряння, отримавши, таким чином, висотність та всеядність двигуна: будь-яке рідке та тверде паливо (нафтопродукти, деревина, вугілля, відходи рубероїду та пластику).

подвашник:
Ну ты даеш.... да там обороты винтов  500-700.
  У америкосов был такой вертолет четыРехместный  с подачей сжатого  на концы лопастей не пошел.
  Всякому изделию своя  область применения... и на пару можна.

Toris:
Цитата: подвашник от 15.11.2015, 21:49:00 pm

Уважаемый! я на цыфры смотрю  ответственно, а вы меня спрашиваете вопрос на который я неделю должен давать ответ.
Нє, тут на день подумати, три години вдумливо пошастати по Інету і дві години прикинути в Екселі, що воно і як. :) Два дні.

Цитата: подвашник от 15.11.2015, 21:49:00 pm

Тут и так блин.... привык  к одному КАДУ  и вот поменял  на  вин 7,так надо порисовать для вас...  , а  тот кад на семерке не устанавливается , вспомнил о пеньке с  хрюшкой в чулане  ...

Для того чтоб подать вам оте рисунки мне пришлось порааботать сразу на  двух компах... дурдом.
Я взагалі не переходив на Win 7, так і сиджу на Хрюші. :)

Цитата: подвашник от 15.11.2015, 21:49:00 pm

Я могу намолоть в три кооба но по серьезным вопросам  голословно не  могу.
Я эту хрень давно  продумывал но когда допер как   не потерять пар то начал малевать да и Геннадий ... создал атмосферу. И  без рекламы.
Так сталось, що криза 2008 року гарненько дала мені по мізкам і відтоді в голові постійно щось таке виникає час від часу. Проект з турбіною обдумував та обраховував десь півтора року. Щоправда, пар тоді чомусь відкинув на ранніх стадіях...
Пар Ви не втратите тоді, коли площа поверхні паропроводу буде мінімальною, а оберти турбіни максимальними - тобто в таких умовах ККД (КПД) використання пару буде максимальним.

Цитата: подвашник от 15.11.2015, 22:07:01 pm

Ну ты доеш.... да там обороты винтов  500.
У америкосов был такой вертолет четыРехместный  с подачей сжатого  на концы лопастей не пошел.
Всякому изделию своя  область применения... и на пару можна.
Бачив я відео з водородними реактивними двигунами на кінцях лопатей. Все в пару було навколо. :)

Для зниження обертів є редуктори. Так, з таких обертів редуктор буде огого, однак, літають же якось Ми-24, правда? ;) А для літака редуктор буде трохи меншим.

Використання пару в турбіні класно тим, що турбіна не буде сильно нагріватись, як при використанні після ДВЗ (ДВС). Це дає нам запас по навантаженню турбіни.

командор:
Интересная тема подпора повышаюшая тягу в разы.
В чем существенная разница винта,вращаюшегося от парогенерратора использующего  переход пара в водяной конденсат с блошиным эффектом от винта ,который вращается  другим  любом преобразователем любой энергии в тяговое усилие на конце лопасти.
Конечно же очень важна при этом проблема сохранения воды в перелете от Днепра до Черного моря.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница