Принцип полёта летающей тарелки

<< < (32/68) > >>

подвашник:
  А где? не манипулирование  фактами! 

 
 

подвашник:
Манипулирование  намерениями ... вот  где  задача.
 А факты..... это ведь  конечный продукт от  состоявшихся намерений, ну  и
пахнут от  этого по разному. Мозгов много не  надо  манипулируя  фактами, а вот
 намерениями...  !!! 

preacher:
Цитата: подвашник от 06.12.2015, 11:55:18 am

  А где? не манипулирование  фактами! 

Є два поняття - правда і істина.
Правда - це реальне відображення дійсності, яке змінюється з плином часу.
Наприклад: Перед вами монітор, аде через 2-3 тисячі років, це вже не можна буде назвати монітором.
Істина - це реальне відображення дійсності яке не змінюється з плином часу.
Якщо людина в своєму бутті спирається на істину, вона стає стійкою до маніпуляцій.
Все що треба, це віповісти на питання - що є істина?

Евгений:
Цитата: preacher от 06.12.2015, 11:42:37 am


Вакуумний простір існує не тільки між Сонцем та Землею, а і навколо них, і впливає на планети з усіх боків. 
Якби сила тяжіння мала джерело в вакуумі, то планети рухались би – або в одному напрямку, або в протилежних. А можливо взагалі би не рухались, і вакуум просто розтягував їх в різні боки від центру планети.

Шановний preacher, Ви не читали мої статті і намагаєтеся сперечатися. Вакуум буває, як і повітря обурений, обо не обурений (за аноалогією з повітрям). Сила виникає згідно першого, другого та третього законів  Ньютона, коли за тілом, що прискоренно рухається, виникне каверна (обурення, енергетичне розрідження вакууму). Сила тяжіння виникає тільки на задній, поверхні тіла, що рухається. Але ця сила не може гальмувати це тіло точно так, як барон Мюнхгаузен не зміг би висмикнути себе із болота, смикнувши себе за волосся. Потрібна, як то кажуть точка опори, щоб перевернути світ. Другою точкою може бути тільки інше тіло, яке теж прискорено рухається у просторі. Фізика  не даремно називає цю силу гравітаційна взаємодія, тобто має відбуватися взаємна дія щонайменше двох тіл. В Біблії про це говориться "за образом і подобою" я нічого не вигадую, а тільки розширюю сферу застосування законів Ньютона. Сам Ньютон до цього додуматися не міг, бо на той час не існувала молекулярна та ядерна фізика.
 
Цитировать

Є два поняття вага і маса – розберіться з цим. Це навіть вже не дитяча помилка, якщо ви якось тотожні до фізики

Це Ви щось плутаєте, а не я. Ваги показують силу, з якою Земля притягує мою модель (силу тяжіння), а я над моделлю зміг створити таке обурення повітря, яке  зменшило показання вагів. Тобто, я створив силу, яка протидіє земному тяжінню. Тому цей єксперимент можна назвати створенням антигравітації. Майже такий єфект було досягнуто і в єксперименті під водою. Два експерименти доказали, що наука про рух рідин даремно розпалася на аєро- та гідродинаміку (в питанні створення піднімальної сили). Моя теорія об,єднує ці науки.

Цитировать

Взлетает даже обыкновенный жук, полёт которого не может обосновать современная аэродинамика.
Цього ви пояснити теж не можете, тому чим ваші знання кращі за мої.
По-перше я не кажу, що мої знання кращі за Ваші. Просто я декілька десятиріч вузькоспеціалізовано думаю над тим, що зазвичай людей вже не турбує і викладаю свої думки на Ваш розсуд, аби знайти прихільників, або людей, які б допомогли продовжити єксперимент. Один в полі не воїн.

Мої перші статті на цю тему (в тому числі і про польот хруща) публікував журнал " Авіація загального призначення". Це було років десять тому. Так тож було дитяче белькотіння в порівнні з тим, що я пишу зараз.



Цитировать

Літак якій летить не змінює своєї ваги, а компенсує її за рахунок інших сил. Так само і торговка, коли обманює вас на вагах, не змінює ваги тіл, а просто компенсує її, або іншою вагою, або своїм пальцем.


Погоджуюсь. Маса залишається незмінною. Але літак створює протидію земному тяжінню. Якщо підвищити єфектиність літака, то його дія пересилить силу земного тяжіння. Виникає питання, як це зробити? От я вам і запорпонував теорію, яка в теоретичному плані здатна реалізувати поставлену задачу.

Цитировать

Якби супутники не мали власної сили тяжіння то відлетіли би від своїх планет.
А взагалі, коли людина зациклюється то втрачає елементарне логічне мислення, і бачить світ в спотвореному вигляді, ігноруючи закони фізики перевірені роками, і навіть століттями.

От бачите, ви самі доказуєте що не читаєте не тільки мої статті, але не знайомі з результатами новітніх космічних досліджень. Перші супутники пролетіли навіть мимо Місяця. Пролетіли  деякі з них і повз Марс. А далі гірше. Супутники віддалених планет взагалі не створюють власну силу тяжіння. Тобто ракета не може на них впасти, як то вона впала б на Землю. То ж вчені констатують такий факт: малі планети володіють пасивною здатністю бути притягуваними, але самостійною активною силою  власного  тяжіння вони не володіють. Сатурн, чи інші планети пртягують свої супутники і не дають їм полетіти геть. А от їх  супутники не здатні притягнути навіть маленький камінець. Тож сила тяжіння Ньютона в цьому випадку взагалі не залежати від маси планети. Сучасна теорія на відміну від моєї пояснити це явище не здатна. Тож я намагаюся це пояснити, а мені кажуть, що це авіаторам не цікаво.

Вибачте, кожне питання вимагає розлогих пояснень. Я не взмозі відповідати на всі питання. Як би Ви читали мої статті, то не пояснювали б мені про геніальність виробу 181. Там нема нічого, навіть просто талановитого, якщо не назвати цей виріб нездарним. Щоб надати вам обгрунтовану відповідь мені знадобиться тиждень працювати над статтею. Коротко Вам правильно сказав Вершок. Арочне крило це -винахід Кастера. Тож зважаючи на автоське право застосовувати цей термін для літака Ан протизаконно, тим паче, що на відміну від літака Кастера 181-ій здається (???) навіть і не літав. То що там нахваляти? Єдине що поєднує Ан и Кастера форма крила. Проте лише одна, але суперважлива, особливість конструкції робить цей виріб не конкурентно здатним в прорівнянні з крилом Кастера. У Кастера гвинт встановлено в задній частині крила, а в 181-ому - над лобовою поверхнею крила. 181-ій реалізує ефект Коанда, але навряд чи поліпшує його. Коанд для збільшення піднімальної сили використовував енергію вихідного від двигуна потоку. Кастер використовував (як четвертий спосіб) єнергію всмоктуваного двигуном повітря. Все не так просто, як вам здається.        

     

подвашник:
    Истина в вине.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница